Подорож по Європі: Австрія, Італія, Франція, Іспанія

21. Італія, знову
  22. Венеція
  23. Австрія, знову

У липні видалися 16 вільних днів, які мені з дружиною вдалося виділити на відпочинок. Було прийнято рішення покататися по Європі на орендованому автомобілі. Прилетіли ми в Австрію, Відень. У Europcar'е, зазвичай що радує нас своїми цінами, вільних машин не виявилося (попереднім бронюванням на цей раз ми, на жаль, не потурбувалися). Тому довелося вибирати з того, що було - а був дорогий Sixt, Hertz (який запропонував лише Polo) і EasyMotion. Дружина давно хотіла покататися на Fiat 500, і він у них якраз був. Так, слід знати про драконівському депозиті в розмірі 2000 євро. Про нього попереджають не завжди.

Запланований заздалегідь маршрут включав в себе багато. Згодом, дещо довелося виключити (так ми не стали заїжджати в Мюнхен), дещо додати. У підсумку наша поїздка виглядала наступним чином. туди

1. Австрія

• - Озеро Маджоре, Бавено
  • - знову Венеція

4. Австрія

Загальний пробіг становила 5000 кілометрів.

Австрія

Відень

Перший день ми провели в Відні. Зупинилися в готелі Bristol в самому центрі старого міста. В цілому нам сподобалося. Непоганий номер, хороший інтер'єр всередині, гідний (хоча без особливого розмаїття) сніданок. І головне - розташування. Дуже зручний для прогулянок по центральних вулицях. У Відні ми були перший раз. Враження місто залишив хороше. Собор Святого Стефана, палац з величезним двором і парком під час заходу виглядають вельми велично, чимось нагадуючи про Петербурзі. Повечеряли ми в одному з ресторанів в центрі. У Відні дуже популярна азіатська, тайська кухня. Причому, навіть в якісних дорогих ресторанах. І ми мали необережність замовити Том Ям. Настільки гострим він був вперше (хоча раніше ми пробували його і на Мальдівах, і на Сейшеллах і в ОАЕ). Шкіра з губ злазить в момент ;-).

Зальцбург

На наступний день ми відправилися в Зальцбург. Спочатку ми збиралися також відвідати Пертізау на холодному Ахензее. Але не зрослося. У Зальцбурзі я був вдруге. Перший припав на дитинство - 13 років тому. За цей час змінилося небагато (в Європі взагалі скрізь так - все завмирає і залишається незмінним довгі роки, не в приклад нашої «бурхливо розвивається» Російської Федерації). Звичайно ж, ми відвідали фортецю Зальцбурга (в дитинстві вона здавалася мені значно більше грандіозної), звідки відкривається дуже вражаючий вид на місто і гори. Також прогулялися по місцевому цвинтарі (одному з найбільш акуратних і красивих, що нам доводилося бачити). І, власне, все. Далі шлях лежав на озера ...

Спочатку з Зальцбурга ми планували поїхати в Пертізау в Post Hotel, де я відпочивав в дитинстві. Але в цей раз обійшлося без ностальгії. У пам'яті відклалося не те і не там. Я чомусь був твердо впевнений, що Пертізау знаходиться на озері Цель-ам-Зеє (Zell am See). Власне туди ми і приїхали. Здивувавшись тому, «як все тут змінилося», я почав намотувати кола навколо озера, в надії знайти вищезгаданий Post. Я його, звичайно, знайшов. Але не той. Так що після недовгої прогулянки по вулицях власне Мета і огляду місцевого Grand Hotel ( «все не те», хоча місце здавалося досить приємним) я ще близько трьох годин катався взад вперед по околицях. Заїжджали ми і в місцеве подобу Silent Hill - село в горах, де стояли відкриті машини, відкриті будинки, але не було жодної душі і світло ніде не горів. Злякавшись остаточно, я все-таки глянув на карту і нарешті усвідомив, що Пертізау знаходиться на Ахензее.

Фельден

І поїхав зовсім не туди. А в Фельден. Шлях був неблизький. Крім того, ми вибрали дорогу з так званим відсутністю дороги. Розуміти це слід буквально. Австрійці вирішили на прокладати асфальт в деяких частинах своєї невеликої країни і пропонують туристам і місцевим користуватися вантажними поїздами. Виглядає це так - купуєте квиток, завантажуєте автомобіль в спеціальний вагон, а самі сідаєте в інший. І милуєтеся пейзажами приблизно 30-40 хвилин. На жаль, то була глибока ніч, і ми нічого не побачили.

Незабаром, опинившись в Фельдені, ми вибрали готель Seehotel Europa. Кімната (досить велика і дуже світла з хорошим балконом) обійшлася нам у 370 євро за добу. Городок - популярний серед місцевих мільйонерів, велика кількість Ferrari і Roll-Royce 'ов - підійде всім, і любителям нічних гулянь (безліч барів і ресторанів, які працюють допізна), і фанатам спокійного відпочинку. Красиві гори, озеро тепле і приємне з хорошим кольором, місцеві привітні, дівчата на пляжах симпатичні.

Ми в будь-якому випадку будемо сюди повертатися під час наших майбутніх поїздок по Європі.

Італія

Венеція

Наступний день ми проводили вже в Венеції. І зупинилися традиційно в нашому улюбленому готелі Metropole. Знову оцінили витриманий венеціанський стиль і величезну колекцію антикваріату. Відчувається, що господарі люблять це місце і стежать за ним. З душею, що називається. Крім того, на цей раз сніданки стали набагато краще, ніж два роки тому. І головне - нам вдалося відвідати ресторан Met. Той самий, у якого дві зірки Michelin і в який потрібно записуватися заздалегідь. Власне, що ми очікували від цього місця, то і отримали. Якісне обслуговування, смачна їжа (на вибір два види меню - по суті, і те й інше набір традиційних для Італії страв, дуже добре приготованих) і відмінний вибір вино. За все про все - близько 500 доларів. Далі, як завжди - нічні прогулянки по площі Сан Марко і по вузьких вулицях Венеції. А на ранок «подорож» до місцевого міського саду і проїзд зайцями на водному громадському транспорті.

Мілано-Маріттіма

Близько 2-х годин в автомобілі, і ми в Мілано-Маріттімі. У тому ж готелі, що і два роки тому, Palace. Всі ті ж особи на ресепшн, все такий же чудовий сніданок і достойні номери. Чудова погода - 40 градусів спеки і сонце. Саме час йти на пляж. Вода хороша (не більше ніж 25), але море дрібне, «мандрівка» в пошуках глибин може зайняти деякий час. Ностальгуємо, гуляючи по сосновому лісі, яким оточений цей туристичний містечко з великою кількістю дорогих вил і безліччю Ferrari на вулицях. До слова, якщо минулого разу по Маріттімі їздили в основному на Porsche, то тепер мода змінилася. Патріотизму додалося. Вечірня трапеза в Gallo Cedrone (ми дуже традиційні) вилилася в сильне алкогольне сп'яніння мене. Далі був зал ігрових автоматів, п'яний і гучний марення і ранкове бдіння.

На ранок нас чомусь переселили в інший номер - на самому верху і з яким поруч не було жодної іншої кімнати. Цілий день на пляжі, а потім знову кафе і прогулянки. Права, на жаль, не взяв, і покататися на Ferrari не вдалося. Місцевий привітний власник 360 Modena Spider здавав її на годину дуже недорого. Тут же двометрова красна дівиця зі стареньким нареченим (судячи з усього, дідусеві залишалося до 80 зовсім чуть-чуть) довго розглядала автомобіль. Але підійшов господаря техніки упокорила зарозумілим зневажливим і бридливим поглядом, і пара ретирувалася. А ми взяли в оренду велосипедний самокат. Думали доїхати до Хробаки, але явно переоцінили можливості нашої брички.

гори Тоскани

На наступний день ми планували потрапити в Віареджіо. На цей раз замість швидкої, але нудною магістралі, ми вирішили поїхати через міста і гори Тоскани. Замість очікуваних півтора-двох годин дорога забрала близько чотирьох. Але, забігаючи вперед, скажу - воно того варте. Хоча потужності Fiat 500 для таких подорожей явно недостатньо - їзда в гору перетворюється в насильство над маленьким мотором. Пейзажі малонаселенного високогір'я дійсно прекрасні. Настільки, що їх часто вносять у всілякі списки найкрасивіших місць світу . А невеликі села на шляху цілком могли б стати мрією художника, який вирішив провести старість на самоті. Цивілізації тут дійсно мало. А пам'яток, на кшталт середньовічних укріплень, вируючих річок і парків предостатньо. При бажанні можна зупинитися в одному з декількох готелів, розташованих по шляху.

Віареджіо і Камайоре

У Віареджіо ми приїхали близько 5 вечора, прогулялися по набережній і тут же заселилися в наш улюблений готель Villa Ariston (розташований в Лідо ді Камайоре, що в декількох кілометрах) - той самий, який ми відвідували кілька років тому. Номер нам дістався поменше, ніж минулого разу - в старій будівлі. Ціна (трохи більше 200 євро) більше ніж задовольнила. Близько години на пляжі і шопінг в Віареджіо (напевно, тут одна з кращих торгових вулиць у всій Італії - представлено безліч брендів, рай для жінок) перед вечерею.

Ristorante da Clara в Камайоре

Ми не стали зраджувати традиціям і знову пішли в сімейний ресторан Clara, господиня якого - однойменна бабулька - тримає цей заклад вже кілька десятків років. Офіціанти, що примітно, теж не молоді - цілком можливо, що вони працюють з нею з самого моменту відкриття. Що примітно, Клара досі сама розсаджує всіх гостей, цікавиться думкою про страви, сама стоїть на барі і пропонує спиртні напої. Загалом, свій заклад вона любить і займається ним з ентузіазмом. Результат - чудова домашня (нехай і дещо проста) кухня, відмінне обслуговування і унікальна атмосфера. Нестачі в людях ресторан не відчуває - сюди приїжджають здалеку.

Однак прогулянки по Камайоре можуть і налякати.

Моторошний будинок в Камайоре

Якраз по шляху від Ariston до Clara розташовується моторошне занедбаний будинок - ймовірно, колись чиєсь маєток. Уже багато років воно коштує обнесене парканом, заросле травою і єдині мешканці (якщо, звичайно, де-небудь в погребі, що не пильнують господарі) - це коти. При цьому в інших частинах Камайоре і Віареджіо їх немає. Так, двері в особняк відкрита. І енергія від місця йде моторошна.

Вранці ми планували вирушити до Ніцци. Уже зібрали речі і спустилися на стійку ресепшн. І тут нас чекав дуже неприємний сюрприз.

Як обманюють в Villa Ariston

При заїзді нам дали підписати незаповнений папір. Чи не запідозривши нічого поганого (все-таки не перший раз в готелі і знаходимося нема на Півдні країни), я це зробив. А на наступний день з'ясувалося, що вони прописали не один день, а два. І на карті забронювали суму саме за два дні. Спроби розібратися і повернути гроші були зустрінуті відвертим хамством. Місцева російськомовна співробітниця, що займається організацією екскурсій, розповіла, що це поширена практика в Ariston'е.

Іноді таким ось чином людям приписують навіть цілі тижні - а їм, можливо, потрібно летіти. Гроші знімаються, номера здають знову, отримують дворазову прибуток. Тому треба бути дуже уважним. Продовжувати скандал бажання не було. Більш того, ми нікуди не поспішали. І залишилися ще на один день. Пізніше в інтернеті я прочитав про подібні випадки. Виявляється, поліція відмовляється ставати на сторону туриста, а гарячий власник закладу цілком може і битися з незадоволеним.

Згодом стало зрозуміло, що цей зайвий день позитивно позначився на нашій подорожі. Ми не потрапили в жахливі пожежі на кордоні Франції та Іспанії і не провели ніч в нескінченній пробці. Крім того, нам вдалося весь день відпочити на пляжі, оцінити місцевий ярмарок з торговцями - ветеранами якихось воєн (при цьому продають антикваріат з американської символікою) і дивними, татуйованими, танцюючими під Боба Марлі, людьми похилого віку - і знову повечеряти у Клари. Ну і прикупити дружині одягу в Віареджіо.

Франція

Ніцца

А ось на наступний день нам все-таки вдалося з'їхати. І рушили ми прямо в Ніццу, не звертаючи і не заїжджаючи нікуди шляхом. Їхали по магістралі, тому тримав середню швидкість понад 100 км / год (140 «п'ятисотий» їде більш-менш стерпно, а ось рубіж в 150 дається йому не дуже легко). Проїжджаючи по знайомих місцях на кшталт Ментона і Монако, я не став упускати скупий сльози і рішуче приїхав в пункт призначення. Де на світлофорі зустрів рідних африканців, що норовлять протерти скло автомобіля брудною ганчіркою. До речі, у них з'явилися конкуренти - арабські жінки з не настільки брудними знаряддями. Воно й зрозуміло. Перші - труть багато років, друге - чоловіки вигнали на підробіток зовсім недавно.

Готель West End в Ніцці

Минулий досвід з готелем Aston був не надто вдалим. Тому до вибору місця проживання ми підійшли ретельніше. На головній вулиці був обраний West End (поруч Negresco) і номер Deluxe Seaview Room за 320 євро. Дуже світла (прямо-таки повністю біла) кімната розташовувалася на верхньому поверсі, і головною її особливістю виявився панорамний балкон. Тут добре сидіти вечорами з шампанським. І годувати майже ручних голубів, буквально навідуються до вас в тарілку.

Так, з парковками в Ніцці біда. Щоб залишити автомобіль в підземному гаражі, потрібно проявити неймовірну майстерність. Втім, одного лише вміння буде недостатньо. Потрібна ще удача. Так як паркування в центрі не дуже великі і часто забиті. Виглядає все так - ви і ще з десяток стражденних катаються по колу, змінюючи поверхи і маршрути, в надії, що хтось виїде. Помітивши заповітні вогні заднього ходу, потік зупиняється, а лідер отримує бажане - нагороду у вигляді порожнього місця. У нас все зайняло не більше години.

Далі - стандартно. Кілька годин на пляжі в блакитній воді з катанням на великих хвилях. Однак заходити в воду в Ніцці боляче - занадто великі камені. У цьому є і плюс - такий масаж ступень, кажуть, дуже корисний.

Увечері ми пішли погуляти по центру. Знову здивувались великій кількості жебраків і циган (або споріднених душ) на вулицях. І зайшли в ресторан покуштувати морепродуктів. Була замовлена ​​«велика» морська тарілка, яка виявилася не просто великий, а гігантської. Лобстер, краб, більше 20 устриць, штук 100 равликів і мідій, інші черепашки і навіть раки! Удвох осилити блюдо не представляється можливим. Але відсотків 70 ми з'їли. Вранці нас чекав досить тривалий переїзд - з Ніцци прямо в Барселону.

Іспанія

Пожежі в Іспанії

О 10 ранку ми були вже в автомобілі і їхали по трасі в Іспанію - близько 700 км доріг попереду. Втім, відсутність пробок, гарна якість французьких доріг (до слова, краще, ніж в Іспанії та Австрії) і можливість їхати 140 км / год дозволили нам дістатися до кордону досить швидко. При цьому, зовсім не втомитися. Прямо в горах між Францією та Іспанією нас чекав сюрприз - вигорілі пустельні гори, обвуглені невеликі села, чорні (як в висохлих пустельних оазисах) дерева і паруюча земля. За кілька днів до цього тут вирували сильні пожежі - мало не найпотужніші за останні 50 років. Причина - аномальна спека, відсутність дощу і сигаретні недопалки. Катастрофа призвела не тільки до втрати житла, величезним економічним збиткам, а й до загибелі людей.

Якби ми приїхали на день раніше, то опинилися б на закритій кордоні, в багатокілометрової пробці. Тому обман Ariston'а виявився до речі. Пообідавши в Burger King, через півтори години ми були вже в Барселоні.

Барселона

Проїхали величезну індустріальну частину, нетрі і, нарешті, дісталися до історичного центру. Для зупинки вибрали колишній Ritz (таким він був з початку минулого століття і до 2001 року) - нинішній Palace. Зручне розташування і непогані номери - рекомендувати готель цілком можна.

Але сидіти в кімнаті не хотілося. Тому вирушили на прогулянку, оглядати архітектурні пам'ятки міста, гуляти по бульвару Капуцинів (де ми повечеряли місцевої паельєю) і ухилятися від всюдисущих таксистів. Їх тут навіть більше, ніж в Марселі. Враження від міста двояке. З одного боку, красиві будівлі, непогані ресторани і бари, історичні пам'ятники, які заслуговують на увагу, непогана набережна і дивовижне кладовище. Собор Святого Сімейства (Ла Саграда Фамілія) Гауді і інші його дивні шедеври (на кшталт плавучого будинку) - то, що варто побачити хоча б раз в житті. А з іншого - Барселона далеко не найчистіший і доброзичливий європейське місто. До того ж, прямо в центрі ви несподівано можете потрапити на якусь неблагополучну вулицю, де в наметах живуть бомжі і ходять дуже незадоволені афроіспанци.

Ллорет-де-Мар

Наступний день ми знову погуляли по Барселоні, знову поїли паельї і закупили сувеніри. І поїхали в Ллорет-де-Мар - вельми популярний пляжний курорт. Жити вирішили в Guitart Monterrey, що стоїть осібно на височини. На жаль, з Ллорет не склалося. Місто нам рішуче не сподобався. І чимось нагадав нашу Джубгу. Дикий пляж з дикими росіянами, що пожирають кавуни прямо на піску, кругом сміття і докучливі торговці (фруктами, сувенірами, іншим).

Симпатичний замок - приватна резиденція і написи на стінах «Владивосток», «Зерноград» ... Ні, в Ллорет ми більше не поїдемо. Єдиний приємний момент - вечеря в ресторані Guitart. Готують в FREU чудово. До слова, заклад входить в число кращих ресторанів Іспанії. Цілком заслужено. Кухар здатний створювати справжні кулінарні шедеври.

Франція, Знову

Вранці ми вирішили залишити Іспанію і знову вирушили до Франції. На цей раз в Сен-Тропе.

Сен-Тропе

Всі вистави про це місце зводу до стандартних - модний курорт, дорогі автомобілі и готелі, красиві дівчата (рідкість в Европе - так що треба їхати). Уява малювать варіацію Монако. Модні Сен-Тропе оказался и действительно. А Готелі Дійсно дорогими. Більш того, кращі - на зразок того ж Byblos'а (з великою кількістю Rolls-Royce 'ов на парковці) - були забиті на багато днів вперед. У підсумку зупинилися в Dunes (тут Phantom'и замінили кілька Ferrari 458 Italia) - вхід в який охороняли два величезних дога. Симпатичний номер за 800 євро вдалося виторгувати за 450. Поплававши в басейні, ми вирушили на прогулянку по місту.

Відразу скажу, що Сен-Тропе залишив куди більш приємні враження ніж Монако. Тут і улюблений нами старовинне місто, і камерна атмосфера і затишні ресторани. Сюди хочеться повертатися. Вулицями ходять музиканти, то тут, то там миготять діди з модельними дівчатками, на набережній стоять яхти ціною в багато мільйонів доларів, а по вузьких вулицях роз'їжджають пацани. Але не на 9-ках, а на Carrera GT, всіляких Porsche 911 GT2, GT3 і, звичайно, Rolls-Royce з Ferrari. До слова, в Сен-Тропе в основному катаються на автомобілях від класичних виробників. Більшість спортивних машин - це Ferrari і Porsche. Як і було заведено з давніх часів. «Трактори» Lambo і «попсові» R8 тут люблять не так. Місцева еліта дотримується традицій.

Людей і справді багато. До вечора здається, що сюди стягнули всі узбережжі Франції. Натовпи росіян і не дуже дівчат ходять у відвертих нарядах в пошуках мільйонерів. Але, на жаль, знаходять далеко не всі. Годують, що дивно, смачно практично у всіх закладах. Мабуть, конкуренція дуже висока.

Сен-Тропе в першу чергу приваблює своєю казковою атмосферою свята. Кризи, економічні, політичні проблеми відходять на другий план. Тут всього цього немає. А є люди, що світиться щастям, безмірне багатство, надмірності у всьому. Краса кругом і всюди. Маленький світ, ніяк не пов'язаний з іншою планетою. Така собі віртуально-реальна всесвіт, замкнута в собі. І щоб в неї потрапити, ще як варто вистояти багатогодинну і багатокілометрову пробку з суперкарів.

Так, ніколи не запинати щільні штори на ніч. Весь ранок нам здавалося, що ще ніч і можна спати далі. У підсумку замість стандартних 9 ранку ми встали в 11-30.

Канни

Після Сен-Тропе Канни вже не здавалися настільки чудовими. Невелике містечко з непоганими ресторанами, хорошими готелями і зручним пляжем (дрібна галька куди приємніше кругляків Ніцци). Два роки тому ми зупинялися на в'їзді, в бюджетному Holiday Inn'е. На цей раз вирішив пожити в Marriott'е. У минулому Palaice Stephanie (колись саме тут проходив знаменитий фестиваль) належав мережі Hilton (готель в ті часи називався Noga Hilton). Більше 10 років тому я в ньому вже відпочивав. За цей час в незвичайному холі мало що змінилося. А ось номера піддалися ретельній реставрації. Як мені здається, вийшло достойно.

Італія, знову

Озеро Маджоре, Бавено

Минулої нашу поїздку по Європі ми зупинялися на Гарде в готелі Fasano. Хотіли відвідати ці місця знову, але пізніше прийняли рішення з'їздити на Маджоре, подивитися нові місця. Під'їжджаючи до озера, відразу ж були приємно здивовані пейзажем. Зупинитися вирішили в невеликому містечку Бавено. Нас привернули тиша і умиротворений спокій цього місця. Готель вибрали Splendid - належить, як і майже всі готелі міста, мережі Zacchera Hotels. Менш ніж за 200 доларів нас поселили в величезний двокімнатний номер з двома телевізорами і гігантським балконом. Після Лазурного Узбережжя ціни приємно здивували.

До речі, безкоштовний інтернет і користування СПА включені у вартість. Так що крім пляжу і купання в озері, можна було насолоджуватися саунами, соленими банями і джакузі. Що стосується самого Маджоре, то воно прохолодне, але не крижане - плавати в ньому одне задоволення. Пейзажі навколо зачаровують - тактильне задоволення поєднується з візуальним. Коли ж купання набридають, то саме час піти прогулятися по Бавено.

Тут ви знайдете вуличних торговців, що продають рукотворні сувеніри, безліч величезних особняків (в яких ніхто не живе), вельми симпатичну церква (з затишним двориком) і просту, але дуже милу набережну. Взагалі все місто просто дихає атмосферою спокою. Навіть ресторани тут спокійні.

Ми відпочивали в Бавено два дні і обидва вечори вечеряли в невеликому закладі, які перебувають не на головній вулиці, в будинках. Господарі - пара італійців, жінка і чоловік. Вони ж готують і подають (і, до речі, живуть тут же, поверхом вище). Роблять виключно м'ясні нарізки (на кшталт пршута - все з місцевих тварин) і сирні. Плюс - великий вибір домашнього вина. Формат закладу незвичайний. Але дуже привабливий. Постійні клієнти - виключно місцеві.

Венеція

Далі нас чекав шлях назад до Відня, через Венецію. На жаль, на цей раз готель Metropole був повністю заброньовано. Тому довелося зупинятися в Savoy & Jolanda. Готель, слід зазначити, нам не сподобався зовсім. Чи не занадто привітний персонал, посередні номера і жахлива чутність (ви будете знати, що відбувається в номері трьома поверхами вище вас, а моторошний скрип дерев'яних перекриттів нагадає про страшні фільмах жахи дитинства). Сніданки, втім, вельми гідні. Однак радити такий заклад ми б не стали.

Увечері зайшли в палац Дожа. Туристів, на щастя, було небагато, тому вдалося оцінити величезний особняк і перейнятися атмосферою. Величезні кімнати, високі двері (метрів 5 довгою), безліч експонатів. Це вгорі, а внизу в'язниця. Далі - стандартні (і настільки улюблені дружиною) прогулянки по магазинах і вечірні посиденьки з друзями, що живуть у Венеції, в музичному барі, де колись любив засідати Хемінгуей. Потім, відбувшись від надокучливого індуса, що продає троянди (відбулися, купивши їх у нього), прогулялися по нічному місту, зустріли величезного щура (за словами місцевих, їх в Венеції дуже багато) і сходили до Арсеналу.

Австрія, знову

Відень, знову

Вранці ми вже їхали в автомобілі до Відня. Дорога через мальовничі австрійські поля доставила естетичне задоволення, і особливої ​​втоми ми не відчували. Ночувати вирішили там же - в Bristol'е. На цей раз, на жаль, персонал попався тупуватий (пояснити їм, що ми вже забронювали номер, виявилася вельми непросто) і відверто брехливий - обіцяне шампанське і фрукти в номер дід, тягає валізи, так і не приніс. Але не велика біда. Вечірній Riesling і смачний обід в ресторані, де місцеві люди похилого віку вигулюють наших молодих співвітчизниць, підняв настрій. А вже вранці ми, здавши автомобіль, вірою і правдою служив нам без малого 20 днів, відпочилі, летіли додому.