Новий рік в Закопане

28 червня 2016 р 9:35 Бялка-Татшаньска, Закопане - Польща Січень 2015

У 2015 році вирішили відзначити мій ДР, а за сумісництвом і Новий рік, на гірськолижному курорті Закопане. Так як в Мінську снігу не було, вирішили обов'язково їхати за снігом. Після того як перетнули кордон з Польщею були стурбовані, так як в Польщі снігу теж не було, а ближче до Закопане взагалі трава була зеленою, думали: «Ну, все, покаталися». Але чим ближче ми наближалися до Закопане, тим веселіше нам ставало. На горизонті показалися снігові гори, а прибувши на курорт, ми очманіли від кількості снігу! Як так? 50 км назад - весна, а тут - снігопад. У 2015 році вирішили відзначити мій ДР, а за сумісництвом і Новий рік, на гірськолижному курорті Закопане

На в'їзді в місто були великі пробки, та й взагалі, по місту на машині жахливо їздити, пробки нескінченні. Заселилися в будинок, до слова, єдиною проблемою при заселенні була парковка. Ледве забралися на машині (вона у нас не позашляховик) на подвір'я під гірку.

У нас були включені сніданки, а взагалі їли в кафешках і ресторанах. Часто були в ресторані WATRA. Центральна вулиці - Круповка. На ній розташовані банки, ресторани, сувенірні лавки.

Отже: основні зони катання курорту: Губалувка, Поляна Шимошкова, Носаль і Каспровий Верх.

Першим місцем, яке ми відвідали була Губалувка. На гору піднімає фунікулер, який розташований майже в центрі Закопане, біля початку вулиці Крупувки, поряд з сувенірним ринком. Відразу скажу, що нам дуже не пощастило з погодою. На Губалувці були відкриті тільки пара трас і ті дуже простенькі, траси були обмерзлі. Взагалі, там знаходиться 5 бугельних підйомників. Я катаюся на сноуборді і бугельні підйомники не дуже люблю.

На другий день ми вирушили катувати щастя на схилах Носсаль. Тут знаходиться 10 підйомників, 10 трас, автостоянки, готель. Траси різного ступеня складності - від складної, що починається на вершині, до любительських - в нижній частині комплексу. Тут є велика парковка, сувенірний ринок і школа для лижників і сноубордистів.
На третій день, так як катання нас не радували, ми вирішили з'їздити на Каспровий Верх подивитися на краси. І це був кращий день з проведених в Закопане! Висота вершини - 1985 метрів. Тут є 2 траси, досить круті. До кабінок, які піднімають на гору, на машині не під'їхати, тільки туристичні автобуси їздять і конячки).

Це ми зрозуміли, коли під'їхали і польська поліція ледве не дала нам штрафу в 500 злотих). Ми розвернулися, від'їхали кілометра 2, залишили машину на стоянці, там же зайшли в туристичний ларечек і купили квитки на кабінку. Почапалі в гірку до місця посадки. На вході побачили величезну чергу на касу, зраділи, що у нас вже були квитки) Дочекалися свого часу, сіли в кабінку (вона вміщає близько 30 осіб) і покотили! Вид з кабінки приголомшливий. Погода була сонячна найкраща за весь відпочинок.

Прибувши на кінцеву точку, пішли гуляти по хребту на найвищу точку. Пересуватися було важкувато, місцями слизько, місцями глибокий сніг. Але види, види то какие !!!

На четвертий день ми вирушили шукати траси, які були б нам до смаку) Заблукали ми в Бялку-Татшаньська. Траси відкриті, і то прекрасно! Прокаталися весь день, правда, в кінці дня пішов сильний дощ, але ми докаталися і були задоволені як слони! Я брала інструктора, дуже сподобалася дівчина. Я так багато чому за 2 сезони катання не навчилася, як вона мене за годину надресирували)

І найцікавіше - НОВОРІЧНА НІЧ! Говорила я своїм супутникам: «Треба замовити ресторан», а вони мені відповідали: «Так заспокойся, знайдемо, де сісти, відзначити. Ми в європі (Франція) завжди так робимо, завалюємося в будь-який ресторан і кутім ». Ну, ну ... Все ресторани позакривали о 18.00, ми після катання навіть не поїли нормально. І, природно, ніде в новорічну ніч не присіли, це ж Польща !!! На вулицю вийшли зустрічати НГ - тиша! І тільки пара людей, видать таких же, як і ми пили шампанське і палили бенгальські вогники. Погуляли по вулиці, подивилися на ялинку і пішли в готель))
На зворотному шляху до Мінська заїхали в Велічку в соляні шахти. Цікаве містечко. екскурсії за розкладом, є російською, є англійською та, звичайно, на польською мовами. Триває близько 1,5 годин.

Висновок: взагалі з катання дуже багато залежить від погоди! Траси часто закриті, деякі недоглянуті. Мені найбільше сподобався Каспровий Верх. Ну, і кухня шикарна.