Як я три тижні був бездомним в Нью Йорку

Сайт дня: Завантажити аську на телефон

Давно хотів почати публікувати свої спогади про життя в Америці, і сьогодні цим постом я починаю нову рубрику на shakin.ru - пригоди .

Сьогодні я розповім про те, як мені довелося три тижні жити бездомним в Нью Йорку. Це був відмінний життєвий досвід, і я вдячний долі, що мені випала нагода випробувати себе на виживання в іншій країні.

Справа була в 1998 році. Потрапив я в Америку за програмою обміну студентів. Відпрацював літо в літньому таборі в штаті Нью Йорк. Працював я там посудомийником. У цьому мені дуже пощастило - подалі від начальства, ближче до кухні 🙂. До того ж табір був для розумово і фізично відсталих людей, і працювати вожатим було малопривлекательно. У таборі платили копійки, і мені потрібно було заробити $ 450, щоб поїхати в Америку на наступний рік - мені дуже хотілося потрапити туди знову.

C англійським проблем не було - за плечима була школа з поглибленим вивченням англійської плюс ще будучи студентом, в 1996 році я 3 місяці працював в Англії, збираючи полуницю на фермі.

Я переніс квиток, і у мене було 3 тижні, щоб заробити потрібну суму. У той час в Нью Йорку не було дешевих нічліжок на $ 10 за ніч, як зараз, і питання "де жити?" я вирішив просто - "на вулиці".

У перший же день приїзду в Нью Йорк з табору я купив на Брайтон Біч російські газети з оголошеннями і став шукати роботу. Все, що я вмів робити - мити посуд на посудомийних машинах двох типів і вручну 🙂. Дві великі сумки і квиток на літак до Росії я завіз до знайомого американцеві, з яким працював у таборі. З собою взяв рюкзачок з легким ковдрою і найнеобхіднішим.

У перші дні знайти роботу не вдалося. Треба було знайти нічліг. Де спати? Спочатку було психологічно важко звикнути до думки, що тобі нікуди йти і невідомо, де спати. Половину ночі я бродив вулицями Брукліна, вишукуючи місце для ночівлі. Якось нецікаво було лягати в кущах або купі картонних коробок поруч з бездомними неграми.

В першу ніч я заночував на вишці рятувальників на пляжі Брайтон Біч. Вона представляє із себе металеву конструкцію заввишки метра в два, на якій вдень сидять пляжні рятувальники і дивляться на тих, хто купається. Я її вибрав тому, що якщо міцно засну, то ніхто не зможе непомітно поцупити мій рюкзак. Перші ночі я ночував на цій вишці. Дув прохолодний вітер, але я кутався в ковдру 😉.

Незабаром я знайшов роботу посудомийника в російській ресторані. Працював з 12 дня до 2 ночі. Господиня пару раз в зміну наливала мені суп. Я був дуже цьому радий, зарплату дали $ 200 в тиждень. З таким доходом я спокійно міг заробити потрібну суму. До того ж в маленькому дворику ресторану я виявив старий, але м'який диван - відмінне місце для ночівлі!

🔥 До речі! Я випустив платний курс з просування англомовних сайтів. Якщо цікавить, можете подати заявку в ранній список через цю форму , Щоб першими дізнатися про вихід курсу і отримати спеціальну знижку.
Запрошую вас підписатися на мої канали в Telegram:
@shakinru - просування в рунеті.
@burzhunet - англомовне SEO.

Після першого ж робочого дня я дочекався на протилежному боці вулиці, коли господар закриє ресторан, пройшов у дворик і ліг на диван. Єдине, що мене бентежило - з вулиці диван добре проглядався. Тут я помітив, що стоїть поруч сміттєвий контейнер був на коліщатках. Я його поставив так, щоб з вулиці мене не було видно. Вийшла кімната під відкритим небом. Поруч шумів кондиціонер, іноді капав дощ, але я був щасливий.

На другу ніч під час сну я почув, що у дворик з моїм диваном заїжджає якась вантажівка. Мені довелося в одну мить перестрибнути через паркан, прихопивши свій рюкзак. Це був сміттєвоз. Я правильно зробив, що зник - сміттярі могли повідомити в поліцію, що поруч із задніми дверима ресторану хтось знаходиться, і моя стрімка кар'єра посудомийника могла б різко обірватися 🙂.

Опинившись за парканом, я усвідомив, що це може бути приватна власність, і в мене запросто можуть пальнути з якогось помпової рушниці 🙂. Коли сміттярі поїхали, я знову засунув сміттєвий контейнер, але заснути вже не зміг ...

Йшли робочі дні, я мив посуд. Супом я не наїдався і відчував почуття постійного голоду. Іноді мене посилали в підвал принести якусь м'ясо, соус і т.д. У підвалі я знайшов холодильник, в якому стояли відра з морозивом. Я став думати, як же мені його поїсти - відра були або незаймані, або морозиво в них було вибрано круглої ложкою.

Незабаром я знайшов цю ложку для морозива, і акуратно їв, поглиблюючи морозиво точно в тих місцях, де воно було вибрано. Хоча це був просто перекус, так як довше, ніж на пару хвилин, в підвалі НЕ затримаєшся - господарі запідозрять. Після цього я з радістю ходив до підвалу, брав м'ясо і швиденько їв кілька ложок морозива 😉. Але вухо тримав гостро - якщо двері в підвал відкривалася, я тут же виходив c м'ясом.

Через кілька днів у мене був великий стрес. Після роботи я поїхав на Бродвей, мені було дуже цікаво подивитися на хмарочоси, що виблискує рекламу і нічне життя Манхеттена. Незабаром я так втомився, що вирішив не їхати на диванчик в Бруклін, а пішов в Центральний парк. Я поклав око малопримітної лавку в стороні і на ній заснув. Чи не знав я тоді, що в цьому парку було в середньому одне вбивство в тиждень. Вранці прокидаюся - рюкзачок розрізаний, кишені вивернуті - хтось витягнув мої гроші. Залишилося тільки $ 20, які я про всяк випадок сховав у шкарпетки. Мені потім говорили, що добре, що не перерізали горло і не взяли документи.

Поїхав на роботу, і тут ще одна новина - господар повідомив, що обставини змінилися, і я звільнений, тому що замість мене беруть людину, у якого є дозвіл на роботу. У мене ж цього дозволу не було, і я при влаштуванні на роботу чесно про це сказав.

І потім ще одна новина - я подзвонив американцеві, у якого були дві моїх великих сумки. Він їхав в Канаду на кілька днів і сказав, щоб я забирав сумки. Це був жорстокий день. Я опинився на вулиці з рюкзаком, двома великими сумкам, без роботи і грошей у великій незнайомому місті.

Можна було б перенести квиток і полетіти хоч на наступний день Але я вирішив не здаватися і за всяку ціну добитися своєї мети і приїхати в Америку на наступний рік.

Вирішив насамперед позбутися від великих сумок - здав їх в камери схову на вокзалі. Купив газет з оголошеннями і став шукати роботу. Тепер я вирішив не говорити, що у мене немає дозволу на роботу і мені скоро їхати в Росію. Практично відразу запропонували роботу помічника офіціанта в російській ресторані. Сказали, що потрібна біла сорочка, чорні штани й чорні черевики. У мене цього нічого не було 😉.

Довелося шукати лавку лахмітника. На решту дрібниця купив стареньку сорочку і штани. Залишалися черевики. У лахмітника мого 45 розміру не було (там це 12), був уже вечір, а на наступний ранок мені треба було бути на роботі. Я купив стоптані черевики на розмір менше. Пам'ятаю, вони були з лейблом "Playboy" 🙂.

У перший день на новій роботі була якась весілля, і я працював, як глухонімий 🙂. В кінці робочого дня господар запросив працювати у нього постійно і видав $ 80. Це був один з найщасливіших днів у моєму житті! Правда, ноги я стер до кривавих мозолів - черевики "Playboy" сильно тиснули. На радощах я не поїхав ночувати на диванчик, так як сильно втомився, а заночував на горищі цього ж ресторану, благо там були сходи і двері були відчинені.

На новій роботі теж наливали суп, і, щоб позбутися від почуття голоду, я став купувати вчорашні булочки на Брайтон Біч. Свіжі булочки продавалися за одна штука за долар, а вчорашні - п'ять штук за долар. Воду наливав з-під крана в пластикову пляшку.

Для дотримання особистої гігієни я щодня мився в душових кабінах на пляжі Брайтон Біч, стирав речі, потім вішав їх на рюкзак, і поки йшов на роботу, все висихало.

Незабаром я влаштувався підробляти ще в один російський ресторан, теж помічником офіціанта, так як в першому ресторані давали роботу не кожен день. Там були цікаві офіціанти, вони багато жартували і підгодовували мене. Від них я дізнався цікаву річ: щоб дійсно добре вивчити англійську, треба або одружитися з американкою, або сісти в американську в'язницю.

До цього часу я навчився спати на природі - в кущах біля бензоколонок, в парках на землі і навіть на приватній власності - забирався в чийсь палісадник, спав до світанку і йшов.

Потім почалися дощі - була середина вересня. На вулиці вже не поспиш - все мокре. Горище закрили на замок. Тут я згадав спосіб, який застосовував в Лондоні, там я перед від'їздом додому 4 дні жив бездомним і дечому навчився. Я пішов на центральний вокзал на Манхеттені.

На вокзалах можна спати декількома способами. Перший - просто сидячи на сидінні. Мінус - сильно втомлюєшся і в результаті не відпочиваєш.

Другий - можна розстелити ковдру або газети і поспати на підлозі. Плюс - можна витягнутися і краще відпочити. Мінус - теж не виспишся, потрібно бути весь час напоготові, щоб не вкрали рюкзак.

І в Англії, і в Америці вокзали закривають з першої години ночі до п'ятої ранку. Доводиться бродити по холодних і мокрих вулицях. Можна ще зайти в телефонну будку, взяти трубку, спертися на стіну і закрити голову рукою - зробити вигляд, що дзвониш. Якщо сильно хочеться спати, можна і в такій позі заснути. Один раз я так і заснув в телефонній будці, сповз на підлогу, і прокинувся від того, що хтось стукав у будку, щоб подзвонити. А у мене в руці телефонна трубка з гудками ... Було прикольно 😉.

У підсумку я домігся своєї мети і заробив необхідну суму для того, щоб поїхати в Америку на наступний рік. Також отримав цікавий життєвий досвід і пригоди.

Приїхавши в Америку на наступний рік, я там залишився і прожив незабутніх чотири роки. Час від часу буду писати про свої пригоди.

У наступних випусках рубрики пригоди я напишу про те, як я йшов від імміграційної облави, як працював далекобійником, як побував в 45 штатах, Мексиці і Канаді, як я тікав від негрів в гетто і багато іншого. Щоб нічого не пропустити, можете підписатися на RSS стрічку оновлень цього блогу.

Глобатор

Постовий: Ефективна реклама в інтернет від Ма2.

Я зібрав всі свої розповіді про Америку в одну книгу. Вона в форматі PDF і її можна читати на будь-яких пристроях. Вона доступна для безкоштовного скачування зі сторінки книги .

Сьогоднішній десерт - іграшковий радіокерований літак:

Підпишіться на розсилку блогу з корисними матеріалами по SEO

Оцініть, будь ласка, статтю, я намагався :):