Автоподорожі і пригоди: Гагра

Відпустка в 2016 році випав на початок осені, вересень місяць, і ми подумали, «а не продовжити нам літо» і поїхати на наш південь, на Чорне море. Як не дивно, на машині на південь ми ще жодного разу не їздили, ось і вирішили заповнити цю прогалину. На роботі пішов замовляти путівку в Сочі, мені замість цього запропонували їхати в Грецію, з хорошою знижкою на два тижні. Подумавши і зваживши всі «за» і «проти», ми відмовилися від такої привабливої ​​пропозиції, т. К. В такому випадку, після двох тижнів відпочинку, ми б не знали чим зайнятися, бюджет-то витрачено. А поїздка на наш південь, це багато нових місць, які ми можемо побачити. Не поспішаючи об'їхати чорноморське узбережжя і заодно можна багато чого подивитися по дорозі на море.

Спочатку планували поїздку до Калінінграда, але при наближенні відпустки зрозуміли, що це нереально, т. К. Потрібно було відкривати транзитну візу через Литву, а це все час, а у нас його точно не вистачить. І тому було вирішено їхати по маршруту, який вказаний на машині Біробіджан - Москва - Санкт-Петербург - Сочі - НАШ Крим - Краснодар і назад через Челябінськ, але і він був трохи змінений, в результаті в Крим не поїхали, зате заїхали в Абхазію, відпочили на морі і прилетіли літаком, але це далі в моєму звіті.

Рішення наспів майже несподівано. Так як мій тесть колишній військовий, йому належить відпочинок в «південних» регіонах країни, не будемо заглиблюватися в подробиці. На цей рік їм було запропоновано відпочинок в прекрасному санаторії «Прогрес», що знаходиться в мікрорайоні Хоста (центральна частина Хостінского району міста Сочі). Загалом, вирішили і ми відвідати це шикарне місце.

Загалом, вирішили і ми відвідати це шикарне місце

За вікном висіло марево задушливого липневого полудня. Маківка літа. Було таке відчуття, що потіють навіть мухи. Робота стояла як укопана, того гляди впаде і буде валятися разом з тим конем який, власне, і повинен був би там валятися, але, в зв'язку все з тим же маревом за вікном, теж ніфіга не валявся. Відповідно тіло знемагало, а душа рвалася на волю і вимагала відпочинку від повсякденного бігу по колу, і вже досить давно. Потрібно було випасти з цієї зони комфорту, хоча б ненадовго. І тоді, о диво! несподівано підкрався час відпустки.

несподівано підкрався час відпустки

Давно збиралася написати враження про наших подорожах, але все ніколи. Я вирішила розповідати не кожного поїздку в окремо, а зробити узагальнений звіт про трьох подорожах з м Барнаула (Алтайський край) на узбережжя Чорного та Азовського морів, тим більше що маршрут особливо не відрізнявся.

Отже, автомобіль KIA RIO 1,6 автомат 2013 року. Машину перевірили, підняли на підйомнику на СТО, все в порядку. Екіпаж - я і дружина, водій тільки один. В дорогу. Маршрут: Новосибірськ - Омськ - Ішим - Шадринськ - Челябінськ - Уфа - Сизрань - Саратов - Волгоград - Котельникова - Сальськ - Тихорецьк - Майкоп - Апшеронск - Хадиженськ - Туапсе - Сочі - Адлер - Гагра - Анапа - Кримськ - Краснодар - Кореновск - Тихорецьк - Котельникова - Волгоград - Саратов - Сизрань - Уфа - Челябінськ - Курган - Макушино - Бердюжье - Омськ - Новосибірськ.

Політичні та економічні події 2014-го року різко скоротили варіанти для новорічних подорожей. І тут ми з дружиною згадали про Абхазію. Ми не були там з дитинства, вже 40 років минуло ... Вивчення звітів про поїздки в Абхазію майже нічого не прояснило про тамтешню зимову життя - адже всі їдуть туди влітку. Що ж, значить, на новорічну Абхазію треба подивитися самим да заодно заповнити прогалину по «зимовим» абхазьким звітів. Їдемо!

Їдемо

Маршрут навігатор нам проклав такий: Новокузнецьк - Новосибірськ - Омськ - Ішим - Бердюжье - Курган - Челябінськ - Уфа - Жигульовськ - Сизрань -Вольск - Саратов -Камишін - Волгоград - Морозовск -Шахти - Ростов - Краснодар - Джубга - Сочі - Цандріпш. Більшість міст ми об'їхали по об'їзних, а деякі і зовсім повз проїхали по трасі. Я їх вказав, щоб був зрозумілий приблизний маршрут.

Я їх вказав, щоб був зрозумілий приблизний маршрут

Вирішив поділитися своїми враженнями про поїздку та відпочинок в Абхазії. Відразу обмовлюся, що мова в моєму оповіданні піде не про красу, визначні пам'ятки і пейзажах Абхазії (про це написано достатньо), а про доцільність відпочинку там в принципі.

Отже, маршрут цього разу вийшов таким: Новосибірськ-Омськ-Тюмень-Реж-Єкатеринбург-Арті-Караідель-Уфа-Самара-Пугачов-Балаково-Камишин-Иловля-Трехостровская-Волгоград-Котельникова-Кропоткін-Майкоп-Туапсе-Гагри -Майкоп -Ставрополь-Еліста-Астрахань-Ганюшкіно-Атирау-Уральськ-Аксай-Илек-Оренбург-Тюльган-Кугарчі-Зілаїр-Сібай-Магнітогорськ-Челябінськ-Курган-Петухово-Петропавловськ-Исилькуль-Омськ-Новосибірськ. Виділено міста в яких ми зупинялися погостювати у родичів, друзів і просто переночувати.