2700 км із заходу на південний схід України і назад

5. Дніпропетровськ - Львів
  6. Львів
  7. Трускавець

Статті виходять з невеликим запізненням, так як у нас багато всього відбувається - дитина, робота, підготовка до переїзду, справи всякі різні.))) Сьогодні я розповім про нашу недавню поїздку по Україні, в ході якої ми встигли отримати американську візу , І побувати в таких містах, як Львів, Київ, Бердянськ, Дніпропетровськ і, звичайно, рідне Запоріжжя. Ми пересувалися на поїздах, на машині і трохи на автобусі, і в цілому проїхали 2700 км.

Нашому малятку виповнився 1 рік і 2 місяці, і в такому віці досить нелегко подорожувати, тому що дитина недавно навчився добре ходити і бігати, і їй зовсім не хочеться сидіти на місці. Тому 18 годин в поїзді по дорозі назад з Дніпра до Львова - це було досить непросте випробування для нас і нашої донечки. Але ми з усім впоралися і зробили для себе деякі висновки, про які я теж напишу А тепер по порядку про нашу поїздку ...

Карта нашої поїздки

Трускавець - Київ

Дуже здорово, що після тривалої перерви в Олівкіних подорожах, перша поїздка у нас була в Київ, а не в Запоріжжі, до якого їхати потрібно в 2 рази довше, ніж до Києва. Нічний потяг виїжджає з Трускавця о 20:10, а приїжджає в столицю о 7:15. Виходить, що ми сіли в поїзд, а через годину малятко вже спала. Вранці вийшло точно так же - за годину до приїзду вона прокинулася, поїла, трохи пограти - і ось ми вже на місці. Дуже зручно!

Є більш швидкий варіант дістатися з Трускавця до Києва - сучасний і комфортабельний потяг «Інтерсіті +» (Hyundai), але по-перше, він з сидячими місцями, по-друге два квитки там коштують дорожче, ніж все купе в звичайному поїзді, а в По-третє, він їде ввечері приблизно з 16 до 23 годин (тобто дитини довелося б будити в Києві посеред ночі). Тому такий варіант нам не дуже сподобався.

Ми їхали з Трускавця на цілих три тижні, і у нас було багато речей. Але найбільше ми переживали, як буде вести себе в поїзді такий активний дитина, і як буде спати вночі Оленка. Полиці в поїздах такі вузькі, що на них зручно може розміститися тільки один дорослий, але аж ніяк не дорослий + дитина, яка звикла спати в своєму ліжечку «зіркою». А розмістити малу одну на полиці - як-то небезпечно ... У підсумку, мої дівчатка спали валетом - це, схоже, кращий вихід.

У підсумку, мої дівчатка спали валетом - це, схоже, кращий вихід

Речі в дорогу на 3 тижні Речі в дорогу на 3 тижні   Корисна їжа в поїзді)) Корисна їжа в поїзді))

Що там в Києві? =)

У Києві, в цілому, все по-старому - багато дорогих машин, торгові центри на кожному розі, люди постійно кудись поспішають, всюди щось будується ...

Будинки ростуть як гриби Будинки ростуть як гриби   Олександр Сергійович Пушкін   Хрещатик у неділю пішохідний, але Олена не дозволяла оливки бігати по дорозі - щоб не звикала)))   Оливка з мамою на Майдані   Майдан Незалежності, кінець квітня 2015   Спускаємося в метро Олександр Сергійович Пушкін Хрещатик у неділю пішохідний, але Олена не дозволяла оливки бігати по дорозі - щоб не звикала))) Оливка з мамою на Майдані Майдан Незалежності, кінець квітня 2015 Спускаємося в метро

Із змін: на вокзалі мені здалося, що циган більше, ніж зазвичай, і зрідка можна зустріти людей у ​​військовій формі, але без автоматів. У військових ротація, багато хто їде кудись через столицю ...

Зробили висновок, що для Олівкіного віку Київ підходить більше, ніж Трускавець. Інша справа - перший рік життя, коли малятко пересувалася в слінгу або в колисці - тоді маленький і безшумний курортне містечко в передгір'ї Карпат був для нас просто ідеальний. А ось зараз вже хочеться мати більше можливостей сходити кудись з дитиною, чимось її розважити - в той же зоопарк або нормальний торговельний центр. Загалом, інфраструктури маленького містечка вже починає не вистачати.

Загалом, інфраструктури маленького містечка вже починає не вистачати

Батути в «Fly Park» (ТРЦ «Проспект», станція метро «Чернігівська») Батути в «Fly Park» (ТРЦ «Проспект», станція метро «Чернігівська»)   Знову «FLY PARK»   Райське місце для дітей   Вперед на розвідку Знову «FLY PARK» Райське місце для дітей Вперед на розвідку! Чого не вистачає в Трускавці Ще один торговий центр «Ocean Plaza» Веселощі в Оушн Плаза Акваріум в «Ocean Plaza»

Сходили з одним на НСК «Олімпійський» підтримати «Дніпро» в Лізі Європи. Все круто, але дуже пізно закінчувався матч. Порадував транспорт - час роботи метро продовжили, а черговий трамвай від станції до будинку ходить цілодобово. Знову ж таки - в цьому плюс столиці. У маленьких містах рідко де зустрінеш цілодобовий транспорт.

Дніпро-Брюгге 1/4 фіналу Ліги Європи Дніпро-Брюгге 1/4 фіналу Ліги Європи   Футболісти Дніпра обіймаються з фанатами після матчу Футболісти Дніпра обіймаються з фанатами після матчу! Важлива перемога!

рідне Запоріжжя

З Києва в Запоріжжя ми знову їхали на нічному поїзді. На цей раз Олівія уже зовсім не нервувала і прекрасно знала, що поїзд - це не страшно, а навпаки - весело. Перед сном їй навіть трохи вдалося побігати по вагону - справжня пригода)))

Після тижня в Києві Запоріжжя здається маленьким провінційним містечком, хоча взагалі-то це один з найбільших міст нашої країни. Але все якось біднішими, нудніше і більш депресивно. До зони збройного конфлікту знову ж ближче, так що все логічно.

З плюсів в Запоріжжі для нас залишилися тільки рідні люди і друзі, тому навіть фотоапарат з дому брати не хотілося. Єдине фото крім обнімашек Оливки з бабусями - вид з вікна.

Єдине фото крім обнімашек Оливки з бабусями - вид з вікна

Рідний двір виглядає ніби як завжди, але якось дивно, коли давно там не був))

Хоча, ні - є ще з голубами і з друзями)))

Оливка на «Пісках» в ЗП Оливка на «Пісках» в ЗП   Friends Friends

Бердянськ

Якихось 200 км від Запоріжжя на південний схід - і ми на курорті. Дороги, звичайно, залишають бажати кращого, і до зони конфлікту це ще ближче, тому по шляху гальмують всі машини і перевіряють документи і багажники. Але це навіть на краще, що перевіряють машини - хіба мало хто там їздить і що возить.

Першого травня ще рано купатися в Азовському морі, зате в цю пору року воно надзвичайно чисте і красиве, пляжі порожні, а в готелях завжди хороші знижки. У нашому випадку купатися можна було в басейні з підігрівом, але ми так і не ризикнули - сильно прохолодна і вітряна погода була, як для останнього місяця весни в наших широтах.

Олівія дуже зраділа морю, тому вона весь час намагалася забігти в нього - прямо в куртці і штанцях.)) На базі було теж дуже весело - багато молодих батьків з дітьми Олівкіного віку або трохи старші.

На зворотному шляху у нас було пригода - у машини зламався датчик і несподівано закінчився бензин посередині шляху. Довелося стояти в поле, поки нам не привезли бензин. Олівія ніяк не могла зрозуміти, чому ми сидимо в машині, нікуди не їдемо, і не йдемо хоча б погуляти. Але гуляти вздовж траси небезпечно, тому довелося трохи помучитися. Загалом, дорога - є дорога.

Їдемо на море в Бердянськ Їдемо на море в Бердянськ   1 травня в Бердянську   Ловлю Оливку, яка намагається забігти в море   Улюблені розваги Оливки в Бердянську - грати м'ячем, катати коляску, нюхати тюльпани, рвати кульбабки, бігати по дитячому майданчику   База відпочинку «Айвенго» в Бердянську 1 травня в Бердянську Ловлю Оливку, яка намагається забігти в море Улюблені розваги Оливки в Бердянську - грати м'ячем, катати коляску, нюхати тюльпани, рвати кульбабки, бігати по дитячому майданчику База відпочинку «Айвенго» в Бердянську

Дніпропетровськ - Львів

Після Бердянська ми ще кілька днів погостювали в Запоріжжі, і поїхали до Львова через Дніпро. Наші друзі їхали разом зі своєю машиною на поїзді «Дніпропетровськ-Львів» для того щоб пізніше поїхати в самостійний тур по Європі. Виявилося, що це дуже зручно ось так от подорожувати разом зі своєю машиною на поїзді. По-перше, економиш сили - проїжджаєш 1,000 км в зручному купе, поки твоя машина відпочиває в сусідньому вагоні. По-друге, не вбиваєш свою машину по нашим «чудовим» дорогах.

Загалом, ми разом з ними поїхали до Дніпропетровська, де відвідали ні багато ні мало - аж цілий Макдональдс))) Оливки видали кульку! А потім ми всі разом поїхали на поїзді до Львова. Дуже здорово, що у Олівії перед цим були дві нічні поїздки залізницею, тому що на цей раз ми мали набагато більш виснажливий переїзд з 11 ранку до 6 ранку наступного дня. Найскладніше - це те що дитині нікуди виплеснути свою енергію. Під час зупинок ми намагалися виходити гуляти по перону, проте біля рейок і кращих пасажирів за п'ять хвилин особливо не нагулятися. У самому поїзді у дитини було всього кілька розваг - бігати по вагону за ручки з татом чи мамою, читати книжки або грати. Кілька книг ми придбали спеціально для поїздки, а деякі іграшки були на пару тижнів приховані, щоб Олівія встигла по ним скучити. Також дуже допомогло те, що у нас було викуплено ціле купе. З дитиною це дуже зручно, тому що пасажири можуть виявитися такими, що п'ють, палять, немитими або хворими. Та й взагалі особистого простору хоч трохи більше, і ми нікому не заважаємо цілий день з малятком. Щоб заощадити на квитках, третій і четвертий квиток можна брати з дитячої або студентської ціною.

вокзал Львова

Львів

Поїзд, на якому ми їхали, взагалі-то прямував до Трускавця, так що ми могли б відразу потрапити додому. Але у Львові у нас було важливу справу - забрати наші паспорти з візами США . Адресної доставки паспортів посольство Штатів не здійснює, тому потрібно було заздалегідь вибрати велике місто, в якому ми могли б забрати свої документи. Спочатку ми вибрали Львів, як самий найближчий велике місто до Трускавця. А потім вже ми переробили маршрут, так що і в Запоріжжі, і в Києві могли б забрати. Але, звичайно, ми не пошкодували, що зупинилися у Львові на дві ночі.

Booking.com

У Львові просто мега-чудовий старий центр міста, і пожити там - одне задоволення. Я вже розповідав, як ми гуляли по Львову в листопаді минулого року з американським другом. На цей раз все було не менше круто. Житло з усіма необхідними зручностями ми знайшли через сайт оголошень OLX - в п'яти хвилинах пішки від центральної площі, але в дуже тихому закутку. Добу коштували 350 грн, і на тлі цін в готелях центру міста - це дуже вигідна ціна, тому рекомендую шукати квартири подобово через оголошення від власників житла.

вулиці Львова вулиці Львова   ще вулички   «Площа Ринок» і дівчинка на Сегвей   Наш маленький пішохід   Фонтан біля опери   проспект Свободи   Зайшли пообідати поки Оливка спить в колисці   Вид з вікна японського ресторану «Япі» на пл ще вулички «Площа Ринок» і дівчинка на Сегвей Наш маленький пішохід Фонтан біля опери проспект Свободи Зайшли пообідати поки Оливка спить в колисці Вид з вікна японського ресторану «Япі» на пл. свободи квітковий годинник Іноді в нашому маленькому містечку нам не вистачає дитячих розваг

Трускавець

Зі Львова до Трускавця дорога на автобусі займає 2 години. Весь цей час Олівія проспала на Оленці, тому не довелося її розважати. Для таких переїздів зручно вибирати час обіднього сну. А ось якби нам потрібно було зараз їхати довше на автобусі - було б досить складно. Все-таки поїзд більш кращий для дітей у віці трохи більше року - там хоч побігати можна трошки! Ну, або авто.

Підводячи підсумки поїздки, можу сказати, що подорожувати з маленькими дітьми обов'язково потрібно. Дорога - це завжди випробування, навіть для самих дорослих, що вже говорити про дітей. Але саме в дорозі можна дізнатися багато нового, розширити свій кругозір, вийти за межі зони комфорту і набути нових навичок. Якщо говорити про нашу дочку, то вона помітно підросла за цю поїздку, стала більш самостійною, і тепер їй набагато цікавіше гуляти і грати з іншими малюками.

А ви подорожуєте зі своїми дітьми? 🙂

🙂

Наша сусідка чекала нас в Трускавці)))

Інші наші статті про подорожі з дитиною:

Віза-ран в Лаос з немовлям

Переліт з двомісячним дитиною «Бангкок - Київ»

З шестимісячним дитиною до Трускавця

Активний літній відпочинок в Україні - 8 днів в Карпатах і Закарпатті

Не найпозитивніший досвід відпочинку в Лазурному з дитиною

Одеса в кінці серпня 2015

Підписуйтесь на наш блог через RSS .

А ось тут ви знайдете наші сторінки вконтакте , на facebook і в Instagram . До зустрічі! =)

А ви подорожуєте зі своїми дітьми?