пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅ 2010

24.04.13 Інші країни / / AleXXX911

..., раніше пропонував зручні вильоти на Південному острові, проте після землетрусів 2010 -2011 років, коли місто і аеропорт були значно зруйновані, регіон ... ... все-таки купувати страховку, згадавши народну мудрість: «Скупий платить двічі! п ЃЉ ». ..., 99999%. Деяке замішання викликає анкета на 23х сторінках (переплюнули «америкосів» п ЃЉ), однак, при її детальному розгляді, розумієш, що все дуже легко ... На цьому, дорогі читачі, я рекомендую зупинитися тим, кому потрібна конкретика. Для цієї категорії зазначу, що тут вона і закінчується. Далі - філософія п ЃЉ в жанрі науково-туристичної фантастики п ЃЉ. Нууу, а кому цікаво, поїхали п ЃЉ ... арсеналу ліків і народних «примочок» ні допомагало зовсім нічого п ЃЊ. Озноб, ломка, температура, інтоксикація - ось були мої вірні супутники в ... бажання було в той день - лягти, заснути і все забути! п ЃЉ ... вікном було +25, що не могло не радувати застуджене тіло п ЃЉ. Стиковка на наступний рейс SQ281 до Окленда була невелика - 2 ... йти - прилетіли ми до 12му виходу, а відлітали - з 9го п ЃЉ. Мене порадувала система контролю якості аеропорту - на кожному розі висить ...

04.09.11 Австралія та Океанія / / AleXXX911

Австралія! Просто Австралія ... п ЃЉ! ... загадкових країн на планеті - в Австралію. «Австралія! Ав-стра-лія! п ЃЉ ... Ну треба ж, куди мене занесло », - думав я в ті ... доїхав. А коли на горизонті показався Мельбурн, мені остаточно «покращало» п ЃЉ. ... було колись і починати, а тут і нагода трапилася п ЃЉ ... »дешевенький готель за 100 у.о., отримавши з нього 50 п ЃЉ. І це туроператори, найбільші в Росії, між іншим. Та нічого ... ... вид, що встаю, а потім знову падав на тепленьке місце п ЃЉ. ... одяг, червоне обличчя, несвіже дихання. Ось він, свято на обличчя! п ЃЉ Він перепитав, чи не веземо ми чогось забороненого, перевірив ...

02.08.10 Туніс / / Олена

Повернулися з Тунісу, курорт Хаммамет, готель Residence Mahmoud, 3 зірки, напівпансіон, з 11 по 18 липня 2010 року, 8 днів / 7 ночей. ОАЕ / проїздом, точніше прольотом - стикувальні рейси, в цілому ВЅ доби, надивилася п ЃЉ / ..., відгуків та іншої інформації перед поїздкою. Я завжди так роблю п ЃЉ І це реально здорово, дуже допомагає. СПАСИБІ ВАМ. ..., як втратив машину на континенті п ЃЉ)))))) Ваш досвід нам у нагоді, але у нас були свої пригоди. п ЃЉ Про все по-порядку! Знову перечитала вже там, побачивши «як воно зсередини» п ЃЉ. Знову витерла сльози, розуміючи дійсність! п ЃЉ Після фрази «треба було їхати в Сочі» я її зненавиділа! п ЃЉ Якого хріна ти зробила собі закордонний паспорт ?? У Сочі він не потрібен. І чому ти сидиш в Тунісі, в дешевій трійці, замість Гранд Готелю 5 * в Сочі ????? Різниця з Києвом - 2 години, з Москвою - 3. Коли потрібно було йти на сніданок - на батьківщині було на 2 години вперед. Тому, я вставала не в 8, а в 10 / для організму /. Зате тепер приходжу на роботу о 06:45 за тамтешньому п ЃЉ)

21.01.10 Латвія / / Олексій

При виборі маршруту я керувався кількома критеріями (так як їхали на 2-х автомобілях і в кожному було по 2 дорослих і по 2 дитини (11 і 3 років)) - дорога повинна бути максимально короткою, зручною, комфортною і найголовніше - рівною п ЃЉ. ... РФ і РБ я відчув тільки тоді, коли її минув п ЃЉ. Коли здалися Білоруські прапори і проїзд через КПП (як такої ... ... Російські рублі, що дуже приємно в порівнянні з нашими цінами п ЃЉ. Далі в оповіданні про Вітебську можна зрозуміти до чого я ... Спокійно подолавши всі замети в перший день ми доїхали до Вітебська (РБ) і там зупинилися на ночівлю. Шлях довжиною 530 км ми проїхали за 9 годин з урахуванням всіх заправок, зупинок пописати / погуляти, блукання по місту і околицям і т. п. ... величезний плакат - « купуй Білоруське », однак жодного імпортного товару немає п ЃЉ !!!, а магазинчики схожі на пров Перші Московські ринки із секціями. Починаючи ... ... також жіноча білизна і чоловічі кальсони просто за спекулятивними цінами п ЃЉ (купуй в роздріб і здавай в Росії оптом з наваром ...

16.03.16 Росія / 16 / Василь П

... заводу, складів вина, спирту і російських і іноземних виноградних вин П. А. Смирнова в Москві. Петро Петрович - його старший син, спадкоємець ... ... моменту мало хто знав. Справа в тому, що довгі роки особняк П. П. Смирнова належав міській прокуратурі і був одним з «закритих» пам'ятників ... http://mirandalina.livejournal.com/252894.html 01.03. 2010 року «Прощай, особняк!»

31.03.10 Таїланд / / Олена

21/02/2010 -28 / 02/2010 20/02/2010 21/02/2010 Красива історія, правда !? біля фонтану біля ресепшн вона висічена в камені, мабуть для наступних поколінь ... туристів! п ЃЉ 22/02/2010 ..., а до них ще і подушки і матраци і т. п. І воно все не викликає алергію, і сапрофіти там ні ...

08.09.10 Болгарія / / Олександра

... «сучасному» житло. Багато росіян пам'ятають як багато людей задихнулося взимку 2010 в ресторані «Хромая лошадь» в Росії в результаті пожежі в ... ... і Московської області ризик торф'яних пожеж з їдким димом - влітку 2010 р дуже багато добре це відчули на собі,) в Майамі ... повеней і опозней, в Єгипті ризик пилових бур и.т. п. Здається без проблем ніде не буває, всюди що то так ... ... на всі свята, дні народження, вечері, весілля, поминки і т. П. ... Але мені подобається вчитися і вдосконалюватися - готувати найскладніші і .... .. велика і дуже смачна. У Старому Нессебр я купувала влітку 2010 по 2,5-3 лева за кг, в Бургасі по ... ..., що вам крупно повезло. Можна звичайно сказати, що зараз кризовий 2010 рік і в Болгарії важко живеться і що вони мало ... ... (Старий Нессебр) розповів мені, що зараз все ще криза (літо 2010 р) і роботи мало, роботодавці платять теж дуже мало і ...

27.01.11 Естонія / / Superzina

Новорічні канікули 2010 -2011 в Латвії та Естонії (Рига, Таллінн, Курессааре) на автомобілі. ... дорозі Р20 ми приїхали на прикордонний пункт «Григорівщина» 27.12. 2010 року близько 14:00 за місцевим часом. На лінії фур 2 ... ... це задоволення на ратушній площі стоїть в 2 рази дорожче п ЃЉ), солодощі, випічка, вироби, сувеніри, іграшки, каруселі та інші всілякі приємності ... Цього року розваг у місті на НГ було, як мені здалося, більше. Як і туристів. Звісно ж, що в наступному році, на НГ свята в Ризі буде повний аншлаг. Готуйте відпочинок сильно заздалегідь. Поїздку 2010 року я оплатив на початку жовтня, на хвилиночку. ... шапки, ковбаски з тушкованою квашеною капустою, глінтвейн, солодощі та ласощі п ЃЉ. Вертеп і живі північні олені в загоні, яких можна погодувати ... ... і шляхетним лицарям в їх боротьбі з піратами і т. П.

12.11.10 Таїланд / 12 / FREESTYLER

... простіше заплатити турфірмі, ніж тикатись по авіакомпаніям, страховикам і т. П. 16.10. 2010 - приліт і розміщення в готелі. 17.10. 2010 - День перший. Звикаємо. 18.10. 2010 - День другий. Море, пляж, гарний настрій. 19.10. 2010 - День третій. Оглядова екскурсія. 20.10. 2010 - День четвертий. Метелики, орхідеї і Fanta See.

04.08.10 Перу / 04 / Olga iz Pitera

12.07. 2010 року. Понеділок. 13.07. 2010 року. Вівторок. 14.07. 2010 року. Середовище. 15.07. 2010 року. Четвер. 16.07. 2010 року. П'ятниця. 17.07. 2010 року. Субота.

23.10.10 Італія / 23 / maga2310

Ми відпочивали в Італії з 31 липня по 14 серпня 2010 року. Приїхавши на острів, ми з гідом пройшли до канатної дороги і піднялися до садам Августа. Там шикарні види на скелі, вілли, море. Побачили віллу Горького. Чи не дурень був Горький, на такому острові дивовижному жив п ЃЉ ... по його повідомленнями на інформаційній дошці на 1 поверсі готелю п ЃЉ Вранці у нас був запланований Ватикан, після якого піша оглядова ... ... є можливість взяти в оренду велосипед , квадрацикл (як на ножний п ЃЉ, так і на електричній тязі). Гуляючи по парку ми побачили ... ... морозива. Смак варення вишневих пінок (vischiola) ми будемо довго згадувати п ЃЉ Ще визначна, mora (ожина) чорно-фіолетове, страшне в своїй темноцветості ... ... твір мистецтва, побачила що ця кофточка варто вже 135 євро п ЃЉ врахував господар магазину моя думка п ЃЉ

22.01.10 Китай / 22 / Оксана-М

1 січня 2010 року. Незважаючи на те, що вчора ми лягли пізно (або ... 2 січня 2010 року. Сьогодні у нас за планом Храм Неба і сьогодні, ... 3 січня 2010 року. Встали ми в 6-20, ну ми ж звикли до наших поїздів , що у нас туалети закривають за 30-40 хвилин до прибуття. Виходжу в коридор - нікого немає. І тільки провідниця сидячи спить. Я читала в інеті, що вона так всю ніч сидить. ... ній не можна, вона вся за парканом - підготовка до виставки Експо-2010, яка пройде в травні в Шанхаї, йде повним ходом. Тому, ... 4 січня 2010 року. На сьогоднішній день у нас призначена додаткова екскурсія, ні ... 5 січня аря 2010 року. Сьогоднішній день у нас вільний і у нас на ...

11.07.11 Росія / 11 / Ена, Ярославль

25.09. 2010 Дата поїздки - 25.09. 2010 року. ... «першу в Ярославській губернії загальнодоступну наукову бібліотеку» і навіть друкарню П. М. Анісімова, вже в кінці XIX століття здійснила «унікальний по ... 5. Музей виробниками горілки П .А. Смирнова, уродженця Мишкіна, де можна дізнатися про історію одного з найпопулярніших російських напоїв і навіть, напевно, продегустувати його. ... в 1766 році на кошти петербурзького купця, місцево уродженця, А. П. Березина. Грунтовно перебудована в 1830-і роки. Стиль - класицизм. Компактний ...

22.06.10 Росія / 22 / Ена, Ярославль

8 травня 2010 Дата поїздки - 08.05. 2010 року. ... ... ». Гігантська тимчасова прірва розділяє той далекий 1767 рік і сьогоднішній, 2010, але за дивним збігом обставин наш перший візит в Рибінськ ... ... знайомі сонячні сосни І.І. Шишкіна, здивували мініатюрні скульптури коней П .До. Клодта, добре знайомого нам по пітерському Анічкового мосту. Я ... У меморіальному парку ми побачили бюст генерала П .І. Батова, великого воєначальника, героя Великої Вітчизняної війни, Почесного громадянина ...

20.06.11 Словенія / 20 / Laskutik

Любляна-Ровінь-Венеція-Любляна-Прага. Липень 2010 Перший пункт нашої поїздки в липні 2010 за маршрутом Любляна-Ровінь-Венеція-Любляна-Прага. ... перший тайм, причому рейс на Любляну затримували рівно до свистка п ЃЉ Летіли на крихітному літаку SAAB. Годували бутербродом з сиром (!!!), що ... ... з Пули знайшов свою прописку в пащі лабрадора з Любляни п ЃЉ

22.12.14 Росія / 22 / ЛенаЧ

Прібилова - московські купці Богородского походження, в 1915р. торгівля нитками і т. п. В "Московському некрополі" в списку похованих у Всіхсвятської монастиря едіноверческом значаться п'ятеро Прібилових.Анна Прібилова була дружиною Рябушінского.С. П .прінадлежал товариству «Володимир Алексєєв» і «П. Вишняков і А. Шамшин ». ... злилося родинне підприємство, утворивши фірму Московське товариство «Володимир Алексєєв» і «П. Вишняков і А. Шамшин ». Було створено правління, що складалося з чотирьох ... ... з історії роду Мазурін Х1Х в, зберігається оговорная запис К. П. Половинкина про видачу заміж внучки А.В.Перловой за Федора ... ... всякому храмі, де ховали його прихожан. ... при ремонтних роботах в 2010 р в підвалі річного храму кісток і надгробків, що відносяться ...

08.09.12 Китай / / Andrey Borovik

Так в щоденних інформаційних пошуках, блукання по картах китайських пам'яток, диспутах на околокітайскіе теми, підібралася п'ятниця (01.10. 2010), що знаменує початок нашого великого китайського подорожі! У салоні вже потішило привітання: «... від імені державної туркменської авіакомпанії імені Сапармурата всієї Туркменії і т.д. і т. п. і ще купа титулів »=) Традиція ... Чекати треба було близько трьох годин, тому аки дві сомнамбули, ми блукали по безлюдному совка аеропорту, і досконально вивчали асортимент єдиного відкритого магазину товарів місцевого виробництва (папахи, килими, вовняні сумки і т. п. ). Треба зауважити, що в Китаї все китайське! Абсолютно !!! Телевізори, чайники, умивальники, легкові / вантажні автомобілі і.т.д. и.т. п. Ось це країна! ... про необхідність очищення організму, щоденному масажі ніг, акупунктури і т. П. іноді здавалося, що це він вже говорив раніше, але ентузіазму ... ..., все як по нашій "підготовчої" книзі: історія, сюжет і т. п., а ось далі на сцену почали виходити різні актори і ...

18.04.12 Німеччина / / AleXXX911

Затягнув я з написання розповіді про нашу другий «антідевственной вечірці». Затягнув на рік, коли вже третя «паті» пройшла п ЃЉ. Насичений рік пішов, під-стати того, як він починався. ... це «розрулити»? В цілому, як зараз модно говорити, "не перло»! п ЃЉ ... ». Подзвонив не просто так (він просто так нічого не робить п ЃЉ), і каже: «Леха! А давай у вересні рвонемо на «Октоберфест ... ... відповідаємо на це питання -« Колян - він і в Африці Колян! »П ЃЉ Дуже популярний у осіб протилежної статі. Один раз, під час ... ... праця бронювання та оплати поклали на найдосвідченішого - на мене п ЃЉ. Побачивши в системі, що вільних місць на рейс «туди» залишилося ... ..., де ти живеш, де ти спиш, з ким і т. П. Деякі допивати до обіду до стану, коли тобі все - одно ...

11.02.11 Туреччина / 11 / Alek_33

Дикуном по Туреччині. Вересень 2010 року. ..., в зв'язку з хорошим моїм ставленням до Вас "і т. П. З'явилися запилені пляшки вина з підвалу із запевненнями, що це ... ... з вимогою: чи не залазити, не стрибати, не кричати і т. П .. Ми приєдналися до однієї з наших груп в надії почути ...

06.01.11 Італія / / [email protected]

... в офіс Аерофлоту і там би мені повернули 2380 рублів. п ЃЉ в Аерофлоті політ «туди-назад» коштує дешевше, ніж переліт тільки ... Дуже гарне місце розташування. Тільки один раз ми дуже втомилися йти пішки - від Трастевере до готелю. При тому, що за цілий день вже було пройдено немеренно кілометрів п ЃЉ .... Але чомусь у групових туристів такі нещасні розгублені обличчя ... п ЃЊ Вони так бояться залишитися без екскурсовода, з іншого боку - їм ... ... чекали або занадто багато вже живопису було на той момент п ЃЉ. Так буває. Красиво, але не «вау!». Зате вразив Храм Святого ... Хард-Рок кафе - в нього ми ходимо всюди, де трапляється в різних країнах світу. Традиція п ЃЉ Via Vittorio Veneto 62 a / b ... переведення в готівку двері. п ЃЉ А головне - такий жахливий холод. Залізла в ванну погрітися - а вилізти не можу, тому що реальний дубак. п ЃЉ Кондиціонер ...

І чому ти сидиш в Тунісі, в дешевій трійці, замість Гранд Готелю 5 * в Сочі ?