Готель клеопатра Аланія

Оренда мебльованих апартаментів в Аланії

Ви все ще вирішуєте де провести відпустку? Тоді вам до нас))) Пропозиція оренди апартаментів в комплексах з інфраструктурами готелів 5 *****, будь-який район Аланії, від центру зі знаменитим пляжем Клеопатри, відомої своїми лікувальними властивостями печери Дамлаташ, історичною пам'яткою фортецею Аланії, улюблений російськомовними туристами мікрорайон - Махмутлар, самий мілководна, пологий вхід в море з золотисто піщаними пляжами район - Авсаллар. Це і багато більше ми маємо можливість вам запропонувати. Все що від вас буде потрібно, звернутися до нас з вашою заявкою і ми ...

Читати повністю...

Підбірка найкращих турів 25 серпня. Туреччина, Греція.

ТУРЕЧЧИНА, Аланья 20 / 09Kahya Resort & Aqua 5 *, 7 ночей, все включено, 2 дорослих, 52600 руб.Современний готель Kahya, побудований в 2012р. розташований навколо басейнів з водними гірками всього в 100 метрах від знаменитого пляжу Аланії Клеопатра. За готелем, з північного боку відкривається панорамний вид на спокійну маленьке село оточене лесом.Орігінальная архітектура і оздоблення готелю, винятковий сервіс допоможуть вам провести відпустку, про який ви тільки мріяли ...

Активний відпочинок

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

Оксана

28 жовтня 2014 року, 14:02

Туреччина 29.04.14-07.05.14

Ось і дійшла моя черга написати кілька слів про наш відпочинок в Туреччині. Це була наша перша серйозна поїздка ЗА кордон, тому порівняльної характеристики відпочинку дати не можу. Скажу одне - все пройшло благополучно! Місце відпочинку: Туреччина, г.Аланья, сел. Конакли, готель INSULA RESORT & SPA 5 *, розташований в 110 км від аеропорту Анталія, в 13 км від г.Аланья, на березі моря.

Читати повністю... Читати повністю Маргарита

17 серпня 2015 року, 11:58

Наш відпустку в Туреччині 2015г.ВДВОЕМ !!! багато фото

нарешті таки дійшли руки написати))) путівку купували через агентство, які порадили знайомі. Ми довго не могли визначитися, Кіпр або Турція.Но в результаті поїхали в Туреччину, бо, за нашими грошей там було 5 *, ALL, море в 50 метрах.Езділі удвох, мама моя залишилася з донькою, відправила нас за синочком)) ) ми намагалися, чесно ... Довго вибирала готель, читала багато відгуків, в результаті зупинилася на

Читати повністю... Читати повністю Mayflower

21 серпня 2015 року, 13:21

Туреччина серпень 15.

Ну що ж, ось я і зібралася з думками. Щас що небудь напишу. Зрозуміло, що всі були в Туреччині, але от особисто ми з А. там побували перший раз, як то не пролягав наш маршрут раніше через цю країну. А в цьому році так склалися зірки.

Diamond Hill Resort, Аланія

Отже, мій відгук про готелі, сподіваюся комусь стане в нагоді) Почну з місця розташування. Воно відмінне, всього 2 км до центру Аланії, поруч Димчай, пляж Клеопатри, печери. До моря пару хвилин ходьби по коротенькому підземному переходу. Серед поруч стоять готелів Даймонд звичайно виділяється своєю масивністю, а ввечері мінливої ​​підсвічуванням)

Повернулися з Туреччини. Обережно, багато фото.

Місяць відпочинку-це дуже багато! В останні дні, ми з Алісою хотіли додому. Вона сумувала за Хімкам і по коту. Я ж хотіла повернутися додому, що б перестати об'їдатися! Годували так смачно, що неможливо було відмовитися! Відпочивали ми в готелі Club sea time 3 *, поруч з Аланією. Готель трійка, вибирали за ціною і за відгуками. Перші два тижні були з Алісою удвох, і ще два тижні з мужем.Отель виявився не поганий трешкой, якщо закрити очі на номери. Прекрасна доглянута територія, милий ...

Читати повністю... Читати повністю Лера

25 квітня 2013, 18:15

дінлер

Це наш перший виїзд до Туреччини. Готель Дінлер дуже сподобався. Відпочивали сім'єю (я, чоловік, донька - 2,5 року і свекруха). Тепер по порядку: 1. Їжа. Годували шикарно. Їжа різноманітна і дуже смачна. Напої на вибір. Їжа підходить для дітей. Велика кількість свіжих фруктів, зелені, овочів і десертів. 2. Пляж. Дрібна галька і пісок, зручні шезлонги, бабуся яка пече смачні коржики. Йога вранці, волейбол, дитячий майданчик (іграшки для пісочниці), гідроцикл і банан (платно), дартс і ще багато чого, в чому ми ...

Читати повністю... Читати повністю Катерина

13 вересня 2013, 20:24

Море сонце і пісок)

Ми повернулися. Ура ви не почуєте. Хочемо назад. Дуже) Були ми в Турціі.Про Готель напишу окремо)) А поки покажу і розкажу про нашу поїздку на авто по Аланії) Так, так - через три дні сидіння в готелі, шило в попі засвербіло, закрутило і ми поїхали) Машину взяли в готелі у гіда, було обіцяно, що страховка "якщо, що покриє всі", оренда машини коштувала 60 доларів + бензин, разом день нам встав в 100 зелених. Машину брати зручно вранці її підвозять до готелю, заповнюють страховку ...

Читати повністю... Читати повністю Мам @ Аня

24 жовтня 2013, 15:35

добре в гостях а вдома краще)))))))))))))

Ось і закінчилася відпустка !!!!! Господи як же там добре !!!!! Моор сонце білий пісок !!!! поїсти приготують, кімнату приберуть) а ти з дитиною весь час !!!!! на море! На бере .. в формочки граєш .. з водичкою граєш !!! ось це кайф !!! Мій звіт) отже: ухаелі вночі дочка спала солодко. добралися швидко машину на стоянку нас на трансфер в аеропарт. там в Шереметьєво теж все швидко термінал болшой .. сіли поїли походили по дютіфрі .. все дорого! ось і наша посадка. дочка бігала втомлювалася перед польотом. політ пройшов відмінно вона спала на ...

Читати повністю... Читати повністю Наталка

4 жовтня 2012 12:46

Наш відпочинок в Туреччині))))

Почну з того, що я перший раз у своєму житті літала на літаку! У мене тряслися руки і було дуже очок, але під час зльоту було вже не так страшно розбитися, чому не наблевать))) Але все обійшлося і ми прибули в аеропорт міста Анталія. Але до нашого готелю "Пальмера Клеопатра Біч" було ще пару годин їзди на автобусі до Аланії. По приїзду нас нагодували і розмістили в номер. Не встигнувши розкласти речі, ми побігли на пляж, який знаходився через дорогу ...

Читати повністю... Читати повністю Ксю

31 березня 2013, 00:02

Туреччина: як вибрати готель?

Для більшості російських туристів Туреччина давно вже стала улюбленим курортом. Тепле море, піщані пляжі, прекрасна природа, шикарні готелі з басейнами, водними гірками і розвагами на будь-який смак приваблюють туристів з усіх регіонів Росії. Для активних туристів передбачений рафтинг, серфінг, гольф, верхова їзда, теніс і т.д ...

Читати повністю... Читати повністю Ірина

25 серпня 2011, 15:16

Наше друге літо.

Наше фінсоке літо 2011 знову порадувало теплими сонячними днями. Літо вдалося !! На початку червня я вийшла в отпус і перестала возити Нікі до няні. Веселилася з ним сама і насолоджувалися кожною хвилиною, проведеної разом. Звичайні будні, від яких непрацюючі мами, напевно, моторошно втомилися, для мене, як вічно пропадає в офісі, були величезною довгоочікуваної радістю. Ми багато часу проводили на свіжому повітрі, пропадали на пляжі, возюкалісь в піску, шастали по магазинах, допомагали татові на будівництві нашого майбутнього будинку і т.д і ...

Читати повністю...

План заходів у відпустці в Туреччині.

Ну ось і скоро знову поездочка намічається. Їдемо на 2 тижні в улюблену Туреччину Зокрема пост і для тих, хто вважає, що в Туреччині крім пляжного оотдиха і обжираловки на ГЛЛ, нічого дивитися і робити там нічого. Відразу скажу, що Туреччина як і інша країна ПРЕКРАСНА. І незаслужено обговорена на користь жрачки і анімації. Хоча я її люблю саме такий. Томної, прекрасною і Смачної. А вже місць відмінних для АКТИВНОГО відпочинку в ній просто мільйон і маленький візок ...

Читати повністю... Читати повністю Ольга

23 вересня 2010, 17:31

Як ми відпочили ....

Вирвалися ми з Антіохії до Туреччини, тигруша залишили бабусі і дідуся, а самі ВІДПОЧИВАЛИ ... Правда, зараз я вже думаю, що краще б взяли його з собою. Я ревіла весь день від'їзду, сумувала щовечора і дивилася на чужих дітей. А приїхавши, знову ревіла, тк Максим на мене образився, плакав і не хотів до мене ітді. З моменту мого повернення у Максик з'явився страх, що я піду, він влаштовує істерики, як тільки втрачає мене з поля зору. Зараз звичайно легше, але спочатку ...