Майамі: розвіювання міфів про бездоганних пляжах і вся правда про нічне життя

Орландо - Майамі

Ближче до вечора ми зібрали наші валізи, яких додалося і стало вже чотири штуки, завантажилися в машину і попрощалися з батьком. Орландо - це місто озер і Діснейленду, молів і аутлетов, місто, де живе мій батько ... Ми нагулятися від душі, відпочили і нашопілісь на 5 років вперед. Прощай Орландо, котимо в Майамі!

Доїхали приблизно за 3 години. По дорозі робили зупинку в «Плазі». Таких плазми досить багато по дорозі, там можна заправитися і перекусити.

Форт Лодердейл: клуби

Зупинилися ми в сусідньому містечку Fort Lauderdale у подруги, що в 30 хвилинах їзди.

По приїзду ми відразу відправилися в центр Форт Лодердейл, де пройшлися по місцевих клубах і барах, яких налічується тут понад ста. У закладах немає особливого пафосу, дуже багато молоді, яка бухає на кожному кроці.

З місць, які відвідали, запам'яталися:

America's Backyard (100 Nugent Ave, FL 33312)

Cyn (111 SW 2nd Ave, FL 33301)

Vibe (301 E Las Olas Blvd, FL 33301)

Майамі: пляж і клуби

Miami і Miami Beach - це два різних міста, і якщо перший з себе представляє ділове місто зі своїми бізнес центрами, будинками, то останній це острів, де є пляжі, готелі, прогулянкова набережна з кафешками, питущими закладами і численними клубами. Сюди нас відвезла наша приятелька на наступний ранок, попередньо, відхиливши нас повз місця, де намічалися в той вечір великі вечірки.

Прикупивши купальник і сонячні окуляри, ми вирушили засмагати і купатися. Як і минулого разу, я передчував пляжі Майамі, уявляв, як кругом будуть дівчата з 3 розміром в бікіні і плоским животом, а разом з ними обов'язково чоловіки з 50-сантиметровою біцепси і всіма 8-ма кубиками. І також, як і в минулий раз, я побачив багато туристів, багато російських, таких же, як і на будь-якому іншому пляжі. Ех ... от які стереотипи вселяє в людський мозок американська кінематографія.

от які стереотипи вселяє в людський мозок американська кінематографія

Що, в принципі, ще можна сказати про Майамі Біч. Це широкий пляж з пальмами і кілька паралельних йому вуличок. Тут бар на барі, клуб на клубі, кафешки, багато туристів і купа молоді. Хтось гуляє, хтось бухає, хтось катається туди-назад по Ocean Drive, демонструючи свою круту тачку.

У повітрі постійно парять літачки, які тягнуть за собою величезні рекламні розтяжки, що розповідає де сьогодні буде вечірка.

Ціни в кафе і ресторанах московські. Дуже рекомендую пляжний клуб Nikki Beach (1 Ocean Dr, Miami Beach, FL 33139), який визнаний іконою денний тусовки на всьому узбережжі за свої легендарні бранчі по неділях з танцями, шоу програмами та мильними бульбашками.

Провівши цілий день на пляжі, ми поїхали назад збиратися і готуватися перевіряти нічні клуби Майамі на предмет безбашеності.

Минулого разу я був в Mansion, пам'ятаю, що там була хороша музика, величезний танцпол і відмінні «Лонг Айленд».

Що ж, let's get to start a party! Вранці приятелька нам показала відразу LIV, той же Mansion і Space. Останній вона виділила з дуже великим побоюванням, попередивши, що він знаходиться в дуже небезпечному район. Що ж ... вона була чертовски права, але про це трохи пізніше.

Отже, ми приїхали в готель Fontainebleau, тому що саме в ній і розташований розпіарений ЛІВ. Вважається, що це найкращий клуб Майамі. До речі, такий же, здається, є і в Монако. Face control і dress code, на мій погляд, серйозний, все як треба. Перед входом - обгороджений стрічкою квадрат, навколо якого стоять тусовщики і чекають, коли їх виберуть, щоб ті зайшли всередину. Нас помітили практично відразу і ми, пред'явивши наші російські права, без праці зайшли. Вхід коштував 80 $ з людини! Мабуть, дорожче тільки на Багамагах. Мені завжди здавалося, що в нормальному закладі за вхід платити не потрібно, що ж, мабуть американська політика трохи інша. Клуб LIV складається з двох поверхів: на другому розташовані лаунж зони і бар, на першому танцпол, столики, ще один бар і сцена. Високі стелі, відмінна звукова система, велике приміщення. Все дуже яскраво і феєрично, люди навколо красиві і добре одягнені. Діджей грає дуже якісне техно, а поруч з ним на сцені танцюють дівчата, виконуючи різні шоу. Час від часу вилітають феєрверки і величезні кулі, які люди підкидає над головами між собою по всьому залу. Здається, що все тут наповнене пафосом і гламуром. Відчуваєш, що потрапив на хорошу тусовку. Діджей, немов, танцює разом з відпочиваючими, ніби відчуває що їм треба і не на хвилину не дає перепочити. Ціни, звичайно, атас. Не те що Московські, а прям навіть не знаю які. Пили спочатку егермейстер. Ціну точно не запам'ятав, бо скрізь вона була різна, тобто спочатку нам його наливали за 39 $, в іншому барі за 44 $, а де то взагалі за 50 $. Склалося враження, що дивляться на тебе і призначають ціну. В меню побачив пляшку шампанського, УВАГА, за 150 000 $ !!! Караул!

Близько 3-х ми зрозуміли, що потрібно поміняти картинку, і вирішили подивитися що ж це такий за родючий Space. Після того, як машина була припаркована, а парковка оплачена, нам відразу ж були запропоновані чарівні пігулки за 10 $ від афроамериканця, який розсікав там на велосипеді. Надіславши його куди далі, ми попрямували до входу. 40 $ з людини і ми всередині. Всього 2 поверхи: на першому незрозуміла хіп-хоп тусовка, на другому жесть. Коли піднімаєшся, то відразу бачиш натовп людей в окулярах, яких нереально ковбасить. Музика біса крута. Let's go dance! Відтанцювали якийсь час, ти починаєш в'їжджати що це за місце. Звертаєш увагу на те, що з ким відбувається, а коли дізнаєшся, що заклад працює 24 години, то в кінець розумієш, що клуб повний об'ебишей. Тепер зрозуміло куди ми потрапили. Музика і атмосфера дійсно налаштовує на те, щоб потанцювати. Але відпочивають все по різному, тому якщо ви опинилися тут, то я напишу на що потрібно звернути свою увагу. 1) Не випускайте з поля зору свій напій, тобто, якщо ви його поставили на барну стійку і відвернулися, то забудьте про нього, візьміть краще інший, в таких злачних місцях є люди, які запросто можуть туди підлити або підмішати чого недоброго. 2) Якщо ви прийшли з панянкою, то будьте поруч з нею, і якщо їй треба в туалет, то проводите її і дочекайтеся, біля туалетів не раз помічав дівчат в прострації, яких вміло підхоплював який-небудь хлопчина і вів за собою. 3) Дуже багато бариг, в якийсь момент мені здалося, що їх більше, ніж просто тусовщиків, тому теж будьте акуратніше. Ми розговорилися з якими то хлопцями і дуже скоро, майже всі навколо знали, що ми туристи з Росії. Від різних персон було багато пропозицій поїхати в інше місце, готель, додому і тд і тп. В якийсь момент склалося відчуття, що нам хочуть щось підсунути, підсипати, куди то відвести або вийти з нами. Найяскравіші спогади від цього місця, це музика і моменти, коли грає взривонереальное техно, пускають на танцпол клубок диму, і ми танцюємо вдвох, враження, ніби, ми полетіли кудись далеко і поруч нікого немає. Власне, в черговий раз після запуску такого диму, я хапаю свою дівчину за руку і просто вибігаю з цього породження пекла. Швидкою ходою наближаємося до машини, і що ви думаєте? Слідом виходять 4 хлопця латиноамериканської зовнішності і швидким кроком йдуть за нами. Ми стрибаємо в таксі і їдемо. Просто п [***] ец. Якщо зберетеся коли-небудь в клуб спейс, то будьте акуратніше, надіньте теж окуляри і тримайте язик за зубами.

Можу з упевненістю сказати, що нічне життя в Майамі є, з божевіллям і вакханалією, такою, якою я собі її і уявляв.

Трохи поспавши, після бурхливої ​​ночі, ми вирушили на пляж Форт Лодердейл, де відмокали залишок дня. До речі, хороша альтернатива Майамі Біч. Не так багато туристів, відпочивають, як видно тільки місцеві.

Швидкою ходою наближаємося до машини, і що ви думаєте?