Карлові Вари. маршрут прогулянки

Отже, ми їдемо на екскурсію в Карлові Вари з групою таких же наївних як ми туристів. Трохи забіжу вперед і відкрию таємницю - час, витрачений на проїзд склало 7 годин, що, звичайно просто жахливо. Час проведений в містечку - всього 2,5 години, цього часу не вистачило на повноцінні оглядини, але ми з чоловіком все одно спробували використовувати його з максимальною користю. Отже, ми їдемо на екскурсію в Карлові Вари з групою таких же наївних як ми туристів

Порада: якщо хочете подивитися курорт Карлові Вари, їдьте самостійно. Як в нього дістатися я розповім в кінці замітки.

Отже, почну свою розповідь. Автобус з 60-ю російськими туристами зупинився на парковці біля вокзалу в Карлових Варах, і вся група пішла на огляд визначних пам'яток.

Маршрут прогулянки починався від Музею Бехеровки

З цього місця, ми з чоловіком пішли від туристичної натовпу, і пішли своїм шляхом, а з групою зустрілися тільки в призначений час гідом, щоб повернутися до Праги.

Від Музею Бехеровки веде одна вулиця, по ній ми і пішли

Дійшли до будівлі пошти

Згорнули направо і вийшли на площу

Ще трохи і ми побачили перші Карловарські колонади. Це Садова колонада.

Йдемо далі і перед нами гарна галерея з мінеральними джерелами. Млинова колонада.

Купили вафлі, знамениті оплатки і йдемо до наступних колонадам, до Ринковою колонадам.

Йдемо далі, уздовж каналу, проходимо Grand Hotel Pupp, і ось ми у Карлових Лазней.

Час, відведений нам на прогулянку, закінчується, і ми йдемо назад по іншій стороні каналу. Ставок поруч з парком у перших колонад.

І знову будівлю пошти

Повернулися до Музею Бехеровки, де збиралася група і чекав наш гід. На цьому наша прогулянка закінчилася. Нас посадили в автобус і повезли в Прагу.

Місто нам сподобався, навіть, незважаючи на те, що ми його практично не бачили. Хочеться додати, що групові екскурсії, мені здаються не дуже зручними і малоінформативними, ця екскурсія дісталася нам у подарунок, а дарованому коню в зуби не дивляться.

Як дістатися до Карлових Вар з Праги самостійно:

Від автовокзалу Флоренц (Florenc) компанія Student Agency здійснює перевезення на автобусі в Карлові Вари щодня, час в дорозі 2 години 15 хвилин.

Адреса автовокзалу Флоренц: Pod Výtopnou 13/10, 186 00 Praha 8 До автовокзалу виходить зупинка метро Florenc (гілка В і С), а так само трамвайна зупинка Florenc (трамваї № 8, 24).

Ну і на останок легенда про Карлових Варах і трохи з історії.

легенда:

Одного разу, король чеський Карл IV полював в горах зі своєю свитою. Виїхали мисливці рано вранці, і в цей раз полювання не задалася - ловчі ніяк не могли виявити звіра. Всі вже втомилися, як раптом, перед королем і його свитою з'явився гарний олень, і Карл IV заявив: "Це королівська здобич!" І погнав нещасного звіра. Як не старалися мисливці, їм не вдавалося загнати тварину, ловчі вже спустили собак з повідків, але і вони не могли встигнути за оленем. Після довгого переслідування, мисливцям вдалося загнати його на край скелі. Але гордий олень не захотів стати здобиччю короля і стрибнув вниз. Його поглинули клуби гарячої пари. Через деякий час мисливці почули жалібне скиглення собак і, спішившись, стали спускатися вниз.

Там вони виявили гарячі джерела, і тоді Карл IVсказал: "Я багато чув про цілющі джерела, але й гадки не мав, що вони є в моїх землях!" Допитливий король вирішив викупався в джерелі, і він зцілив його хвору ногу. Тоді Карл IV наказав спорудити місто на місці джерел.

Історія:

Так в 1350 році народився місто, який назвали Карлові Вари.

На місці, де скупався король Чехії, варто міська ратуша, а на скелі, звідки стрибнув олень, спорудили пам'ятник, а скелю так і називають Оленячий скок. Місто швидко став процвітати, там відкривалися готелі, магазини, лікарня. Місто довгий час жив щасливим і спокійним життям. Але були і нещастя в його історії, наприклад повінь, яке сталося 9 травня 1582 року і велика пожежа 13 серпня 1604 року, який повністю знищив місто. Місто завжди стійко переносив всі негаразди, будувався заново і знову процвітав. Потім була тридцятирічна війна, і природно, що під час війни мало хто наважувався їхати в Карлові Вари лікуватися. Під час війни в місті знову ж траплялися пожежі, голод і хвороби теж були в цей важкий час. Був ще один великий пожежа 23 травня 1759 року, в якому постраждало багато будинків. Потім, якийсь час все було відносно спокійно і добре. І останнє погане подія, що відбулася з Карловим Варамі, це насильницьке захоплення Гітлером міста і виселення всіх чехів. Гітлер заявив свої права на місто і таким чином чеські жителі повинні були залишити все і піти з Карлових Вар. По закінченню війни німці були виселені з міста, і це теж було не дуже хорошим подією, так як багато сіл і історичних будівель були зруйновані. Тепер Карлові Вари радує гостей міста своїм відреставрованим видом, чистим свіжим повітрям, красивими пейзажами і 12-ю мінеральними джерелами.

Приємних подорожей і спасибі за увагу!

Я є автором матеріалу (тексту і фотографій). Офіційно оголошую про заборону на копіювання, перенесення і використання в особистих інтересах моїх матеріалів (текстів і фотографій). Будь-які порушення будуть вирішуватися в судовому порядку.