Відпочинок в Ізраїлі, Тель-Авів, травень.

На момент поїздки двойняшкам 4г 2міс., Молодшому 1г 3міс.

Хто в курсі - відпочинок наш почався з широкою чорної смуги, тому з самого початку все пішло не за планом, але все-таки ми встигли і позасмагати, і подивитися визначні пам'ятки)) погода була чудова - вже тепло, в місті навіть трохи спекотно, зате на пляжі просто відмінно, і море прогрілося.

Наша перша екскурсія - парк орхідей "Утопія"

Цей надзвичайно мальовничий ботанічний сад знаходиться недалеко від Нетанії, дорога від Тель-Авіва на таксі зайняла хвилин 40 (важливо: назад таксі зловити важко, це невелике село, де немає таксопарку. Нам співробітники парку викликали таксі з Нетанії). Тут зібрана багатюща колекція орхідей з усього світу. Крім того, тут є Сад метеликів, який ми не знайшли ☺️, живий куточок з різними тваринами - козами, папугами, оленями, страусами, дрібними птахами, колекція хижих рослин, лабіринт з живих рослин, дитячий майданчик. Нам, дорослим, сподобалися чудові квіти і прогулянки в прохолодній тіні парку, Артем там відмінно виспався, а старших дітей дуже вразили танцюючі фонтани (уявлення відбувається приблизно раз в півгодини, ми встигли подивитися його тричі, і діти були готові подивитися ще пару раз)) ).

Парк Яркон. Гарний міський парк. Дуже багато людей з мангалами - школярі, сім'ї з дітьми і навіть бачили одне весілля. Тут можна погуляти, подивитися на тварин в міні-зоопарку і екзотичних птахів в пташиному куточку Цаппарі http://www.zapari.co.il/ (Він працює по вихідних; ми, на жаль, були в будній день, і птахів побачили тільки через паркан), взяти напрокат велосипеди, човен або катамаран (в парку є озеро), політати на повітряній кулі. Також в парку є дитяче містечко з гірками і гойдалками. Поруч з парком знаходиться Луна-парк, де дітлахів чекає безліч веселих атракціонів і розваг. Він теж працює тільки по вихідним, ми туди не потрапили.

Знаходиться в передмісті в 20 хвилинах їзди від Тель-Авіва. Перша частина - власне, сафарі: антилопи, бегемоти, зебри, носороги, птахи живуть в природних умовах, а не в клітках. Пересуватися тут можна тільки на машині. Якщо ви приїхали на таксі, як ми, то за 7 шекелів з людини возить мікроавтобус. Друга частина - звичайний зоопарк, де тварини живуть в клітинах. Територія велика, щоб все обійти з дітьми, можна взяти напрокат гольф-кар. Дітям найбільше сподобався загін з вівцями і козами, куди можна було зайти і погладити їх. Виїжджати необхідно також на машині або мікроавтобусі, на виїзді завозять до левів (вони теж живуть не в клітці, тому відкривати вікна в машині заборонено).

Парк Міні-Ізраїль

Це парк, де побудовані копії основних визначних пам'яток в людський зріст. Частина моделей автоматизовані: маленькі машини їздять по дорогах, в храмах грає музика, літаки рухаються по злітній смузі. Спочатку діти в захваті бігали від однієї експозиції до іншої, поки не зрозуміли, що чіпати нічого не можна. Після цього інтерес відразу пропав, і вони запросилися додому, тим більше, що парк знаходиться на відкритому місці, і сонце палило нещадно.

Подорож на Святу Землю ми не уявляли без відвідування Єрусалиму. Так як групові екскурсії в нашому складі важкореалізовані, брали індивідуального гіда з машиною. Залишилися дуже задоволені і їм, і поїздкою в цілому. Наш розумниця Міхаель не тільки підлаштовувався під наш темп і настрій дітей, але навіть допомагав носити наші речі і катав хлопчаків на шиї))) В Єрусалимі подивилися найголовніше: храм Гробу Господнього, Стіну Плачу, пройшли шляхом скорботи, захопивши по шматочку від єврейського, вірменського і арабського кварталів, а після поїхали в зоопарк біблійних тварин. Зоопарк великий, половину ми проїхали на паровозику, який возить по всій його території, але потім пішли пішки, тк з паровоза практично нічого не видно - зупиняється він рідко, виходити з нього не можна, а в русі діти нічого не встигали подивитися. У нас вийшов вдалий маршрут - ми подивилися тих тварин, яких пропустили або яких не було в сафарі. Також в зоопарку побудований ковчег в натуральну величину. Виявляється, він був не такий уже й великий. Кожній тварі по парі там точно не влізло)))

Прогулянки по Тель-Авіву.

Музей Бен Гуріона. Відвідувати будинок-музей першого прем'єр-міністра Ізраїлю ми не планували, він він був прямо поруч з нашим будинком, ми кожен день ходили повз нього на пляж, і діти попросили зайти (після Таллінна вони дуже полюбили музеї))). Будинок зовсім невеликий, всього 2 поверхи: на першому житлова частина, другий повністю відданий під бібліотеку. Хлопчаки були вражені такій величезній кількості книг)) на фото - Микита проводить екскурсію будинком 😜

Старий Яффо

Мальовничий старий квартал з вузькими вулицями, немислимими переходами-драбинами і приліплених один до одного будинками, коли незрозуміло - де закінчується один будинок і починається наступний. Центральна площа з фонтаном сузір'їв дуже сподобалася дітям - вони обожнюють фонтани, ледве пішли звідти. Від центральної площі до моря спускаються вулиці, кожна з яких названа на честь одного з сузір'їв; ми свої не знайшли, на жаль. У старому порту взяли напрокат човен - за 20 хвилин об'їхали все узбережжя в бік нового порту і назад, подивилися скелю Андромеди.

Ну і звичайно, просто гуляли по місту. Ми жили в дуже "дитячому" районі - на кожному кроці, практично, були невеликі алеї, парки та дитячі майданчики, приховані від яскравого сонця тентами і деревами. Недалеко від нашого будинку була площа Рабина, де розташована ратуша і ТЦ Ган-ха-Ір, в якому також є велика дитяча зона з атракціонами. Пару раз вечорами було трохи прохолодно, ходили туди за подарунками племінниці і пограти))