Ключ вай фай

Є у нас така традиція ..

Раз на рік полежати в лікарні. Гнійна ангіна плюс поліноз. Температура висока два дні, і ось ми тут. Але в цей раз у нас майже готель - бокс з трьома ліжками, ми одні, два ліжка зрушили, на третій - наш багаж. Туалет, ванна, піцот розеток, кіно на планшеті та Аварійний Вихід з ванної з ключем! Виходила подихати, поки Яр спав. Бракує тільки вай-фаю. А на вулиці +22 ....

міні відпустку по європі

Напевно всі вже знають, що ми затяті мандрівники і при першій нагоді мчимо куди велять знижкові квитки))) На цей раз квитки веліли полетіти в Брюссель-Париж-Брюгге! Для довідки квитки в Брюссель були придбані за милі, Париж швидкісний поїзд (глибоко заздалегідь, тим дешевше, Брюгге - електричка. Готелі бронь через букінг ком, купувалися на сливі - що дуже нам допомогло зберегти бюджет))) Харчування - їли мідії-мідії -мідіі- і найсмішніше - китайські Дамплінг за 100 рублів)))) вечеря частіше в номері)) сніданки на вулиці)

Звіт по ТЗ "Червоні ягідки"

Наше тз розтягнулася на 2 дня. Дуже нам сподобалася ця тема. Та й дещо який додатковий матеріал у нас в запасі опинився. Звіт поки без фото, - вай фай накрився, а завантажувати з телефону дуже не зручно (

Активний відпочинок

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

ОксанаК

28 березня 2017, 16:32

26 днів літа в середині зими (Пхукет)

Квитки були куплені в кінці серпня, у вересні оплачено кондо в Катха і заброньовано бунгало в Рава. Також була куплена страховка. 20 січня ввечері прибули в Шереметьєво і о 21:50 південнокитайських авіалініями полетіли на Пхукет з 8-ми годинний пересадкою в Гуандчжоу. Китайці на час тривалої пересадки безкоштовно надали готель, хоча пересадка була денна. За що їм величезне спасібо.Ми встигли прийти після себе від нічного рейсу, помилися, поміняти на ресепшені трохи грошей і сходити в магазин за фруктами. Увечері за нами ...

Читати повністю... Читати повністю Pinetochka

8 августа 2012, 00:33

Для людей, які не можуть жити без інтернету !!!)))))

Яким я теж є !!!)))))))) Пісня реально піднімає мені настрій, я щаслива, що я не одна така залежна))))) І яка ж правда життя)))) Ну хто вже поїде в готель , де інет не працює)))))))))))) У пісні ще кльовий стогін від відсутності інтернету))))) Вообщем просто раджу послухати)))) У хлопців немає свого відео, тому знайшла тільки цю відеоподборку з їх піснею, але це неважливо, головне пісня)))) Слова)))

Читати повністю... Читати повністю Юлія

24 жовтня 2014 року, 14:02

майже чотири

Дні пролітають, не віриться що скоро нам чотири. Миша так виріс, що зараз вже не віриться що він був трикілограмова грудочкою, який поклали мені на груди. Вранці він прокидається і щось белькоче, аж до півгодини, довго рассказивает- напевно про те як він спав і що йому снилося. Зараз він впевнено перевертається в одну сторону і лінується в іншу-перевертається з невеликим підштовхуванням, підгортає під себе всі іграшки, які лежать поруч з ним, розкуштував вухо ведмедя і дуже апетитну ...

У відпустці, нарешті

"ББ забирає у мене купу часу", - відмазувати я себе) Ну да, як зайдеш - годину-півтори як не бувало. Але це не заважає мені просидіти весь вечір в вк, розмовляючи ні про що ... тут я не скаржуся) Часу вільного мало. дуже мало. Постійно не вистачає. На підготовку, на відпочинок, на домашні справи ... Сьогодні почалася відпустка, слава яйцям, дівки мої здали англійську на 5. я вільна, як вітер в полі. Отримаю гроші за останні 2 місяці і до липня вимкну телефон) ...

Наші Говорилка))))

Ну ось, нарешті перенесла всі свої записки "божевільного" в електронну версію, так-то набагато зручніше, тепер тільки не лінуватися і додавати все новеньке, а його з кожним днем ​​все більше і більше. Дітки дуууже багато базікають вже зрозумілою всім, рідною російською мовою, такі молодці вони у нас)))) ми їх сильно, сильно любимо))))))

Читати повністю...

Відгуки про пологи в штатах (Майамі)

Рішення народжувати в штатах ми з чоловіком взяли, після того як я полежала на збереженні в 72 пологовому будинку. Я до сих пір не можу описати мій шок від того, що відбувається там - починаючи з відносини медперсоналу і закінчуючи загальним станом приміщення. Отже, рішення було прийнято. Грошей було небагато - до того що платити посереднику за скажені гроші організують типу "все і" під ключ "зовсім не хотілося. Облазив всі форуми і сайти на цю тему, але в більшості джерел все ...

Читати повністю... Читати повністю Ольга

24 серпня 2015 року, 6:40

Кавказ-2015. Готелі та мотелі.

Після нашої довгої поїздки по Кавказу можна написати не тільки про враження від побаченого, а й про побутову сторону. Мені це близько, тому що організація побуту в поїздках якраз на мені і лежить. Спробую трохи розповісти про те, де ми жили. Відразу кажу - я розглядаю будь-який готель тільки в варіанті недовгого перебування. Всі готелі мають центральне положення, що зручно для прогулянок ...

Читати повністю...

«Княжна Вікторія». Відчуй себе аристократом!

У травневі свята побувала в одному невеликому, але дуже захоплюючій подорожі. Доля подарувала мені триденний річковий круїз до Углича від "Мостурфлота". У далекому дитинстві я плавала як раз по цьому маршруту з батьками. Але спогади про цю поїздку геть стерлися з пам'яті. Зате свіжі враження від недавнього плавання на теплоході «Княжна Вікторія», емоції переповнюють, тому поспішаю ними поділитися! «Княжна Вікторія» - панянка доросла. Розміняла четвертий десяток. Але такий вік анітрохи її не псує. Адже кілька років тому теплохід повністю реконструювали ...

Читати повністю... Читати повністю Оксана

19 жовтня 2014 року, 19:43

Відгук Stella makadi garden resort 5. Єгипет.

Їздили з 24.09 по 06.10.2014. Оператор Пегас. Авіакомпанія Норд гвинт., Бронювали через Марину. Спасибі велике вам. Ми відпочили добре. Погода чудова: і не жарко і не холодно, то що потрібно. .Перелет відмінно, назад навіть на півгодинки раніше прилетіли, чому дуже раді, і літак краще був. В аеропорту зустріли, сіли в автобус і хв через 40 були на місці. При зустрічі запропонували чай каркаде, але не дивлячись на те, що ми одні були з маленькою дитиною, нам останніми віддали ключі на ...

Читати повністю... Читати повністю Наталя

8 жовтня 2014 року, 10:55

О. Крит, Dessole Malia Beach 4 *! багато тексту і фото.

Це наш другий відпустку з дитиною. І ми навіть не очікували що все пройде так гладко і буде таке кількість позитивних емоцій. Почнемо з того, що поїхали ми в самий "розпал" банкрутств великих і не дуже ТО. Звичайно ж дуже переживали. Хто б міг подумати, що про Пегас теж підуть недобрі чутки за пару днів до нашого вильоту. Але ми налаштувалися на позитив, і взяли з собою якусь суму грошей "на всякий пожежний" ...

Читати повністю... Читати повністю Love ♡

24 січня 2012, 1:52

СКАРГИ РОСІЯН І АМЕРИКАНСЬКИХ ТУРИСТІВ

Американці: Неподобство! По телевізору тільки місцеві канали.Русскіе: Супер! У номері є телевізор! Американці: Це якесь середньовіччя! В готелі зламався термінал і до оплати не приймають кредіткі.Русскіе: Ці хлопці з жиру бісяться - двері замість ключів відкривають кредитками! Треба завтра перевірити, чи є на них гроші? Американці: Неподобство! Півгодини чекали портьє, щоб він відніс наші речі в номер.Русскіе: Капец! Поки оформлялися на ресепшені, якийсь мужик в костюмі гусара намагався кілька разів сперти наші валізи. Ледве відбилися! Американці: Кошмар. В туалеті такий тьмяне світло, що ...

Словниковий запас

Уля охоче і вже давно почала говорити слова. Спочатку було мало і менше, тепер більше і більше з кожним днем) Напишу список що говорить на даний момент: 1. "ма-ма" - мама 2. "па-пА" -тато 3. "баба" - баба 4. " Мааааа "(" Мау "- 1 м 5мес.) - киця 5." Ма "або" мати "- м'яч 6." А! А! А! " ( "Бака" - 1 м 5 міс.) - собака 7 "Д-д" або "Ді-ді" - дядько 8. "Ек" або "yoка" - ялинка 9. "ФВА" -флажок ...

Jungle aqua park 4 або Єгипет в лютому.

Отже, після новорічних свят було вирішено їхати відпочивати. За підбором туру звернулися до Ірина Сампара. Всі знають її за її чітку і швидку роботу). Ірина запропонувала три готелі на вибір під наш бюджет. Ми вибрали, оплатили і полетіли до Єгипту, не дивлячись на всякі новини ЗМІ.

Читати повністю... Читати повністю царівна

11 вересня 2013, 15:36

Mitsis norida beach 5 *, о. Кос

Їздили з 29авг по 8 сент 2013р. Склад відпочиваючих: Я, чоловік, дитина (3 роки) .До цього були тільки в Туреччині і хотілося кудись ще. Дивилася до цього Кіпр (думали брати апартаменти, харчування сніданок-вечеря і обідати в кафешках) -я так зрозуміла, що це поки не для нас-все таки з нашою дитиною система "все включено" себе виправдовує на 100%. Ну і любимо ми в загальному овочевий відпочинок - мотатися по всьому острову з дитиною мені не хочеться. Відпочинком дуже задоволені. Їхали від Лабіринту. Путівка зі страховкою від ...

Читати повністю... Читати повністю Юля

22 вересня 2012, 13:40

Хорватія, Дубровник: відпочинок з дітьми 1 і 3 роки

Почнемо з подій річної давнини. У вересні 2011 року, відразу після народження Степана, ми (як зазвичай, коли приймаємо цікаві або доленосні рішення) посиділи ввечері, погоровілі про все і ні про що, і вирішили, що треба відвідати наступного літа Хорватію. Чоловік прошерстил форуми, і зупинилися ми на пропозиції одного з модераторів декількох форумів про Хорватії - Наталії. Вона - власниця власних апартаментів і в минулому, як ми зрозуміли, наша співвітчизниця. Те, що до моря треба скакати по гірських кручах, а ...

Читати повністю...
Треба завтра перевірити, чи є на них гроші?