Coral Travel

Вирішених скарг: 1
Прийняті скарг: 0

Хамка оператор. Обман.

Коли купували тур до Туреччини в готель cesar's resort side Аланія, що нам потрібен номер в головній будівлі, а не в Анекс (який з ремонтом 90 х років, бруд, сморід ітд) сказали туроператору, що тільки в головному, вона так так в підсумку забронювала в Анекс, але гроші за доплату взяла Коли купували тур до Туреччини в готель cesar's resort side Аланія, що нам потрібен номер в головній будівлі, а не в Анекс (який з ремонтом 90 х років, бруд, сморід ітд) сказали туроператору, що тільки в головному, вона так так в підсумку забронювала в Анекс, але гроші за доплату взяла. Вона нас обдурила,! Туроператор ирина, яка працює за адресою м. Ясенів в тц в перший день (вона сказала, що це її перший робочий день) свій робочий накосячілі, а нам розсьорбуй. Дзвонила по тел 88002501011 ...

Співробітниця не знаходять на своєму робочому місці

Добрий день, хочу що б керівництво Корал Тревел вжили заходів на співробітницю вашої компанії Оксану (89163489408) - її номер телефону Добрий день, хочу що б керівництво Корал Тревел вжили заходів на співробітницю вашої компанії Оксану (89163489408) - її номер телефону. Сьогодні, в 11: 30 я з чоловіком хотіли придбати у вас тур до Туреччини, прибувши на місце (Раменкі буд.5) виявили записку від Оксани (вашої співробітниці) про те, що вона поїхала у своїх справах і номер телефону. Зателефонувавши Оксані і запитавши коли вона буде на своєму робочому місці ми отримали хамський відповідь: "чекайте стільки скільки треба мені, я сама собі начальник! Приходжу коли ...

обман

Добрий день, з'їздила в Таїланд в березні, нас возили на екскурсії Добрий день, з'їздила в Таїланд в березні, нас возили на екскурсії. По дорозі завозили в різні магазини, де я придбала гаманець. Як виявилося потім це була підробка. Невже не можна провезти по перевіреним місцях? Я за ці гроші могла купити натуральну шкіру у себе в Росії.

наплювацьке ставлення

Байдуже ставлення до своїх клієнтів Байдуже ставлення до своїх клієнтів. Вашому співробітнику потрібно тільки впарити екскурсії і заробити гроші. Більше ні чим він не займається. Прошу зі мною зв'язатися. Жодного разу не з'явився в нашому готелі. Були питання по туру, нам не було кому допомогти. Зате Ваш співробітник всім намагався впарити тури обманним шляхом. Навколо себе він ні чого не бачить, тільки заробити гроші на екскурсіях. Дуже прошу зі мною зв'язатися! 8 (905) 778-05-54 Андрій Олександрович.

Обман і хамське ставлення!

Добрий день, Ми придбали тур до В'єтнаму (Фукуока) 31 жовтня-12 листопада з юридичною особою ТОВ «На Відпочинок» на Новослобідський 22 жовтня Добрий день, Ми придбали тур до В'єтнаму (Фукуока) 31 жовтня-12 листопада з юридичною особою ТОВ «На Відпочинок» на Новослобідський 22 жовтня. Відразу ж на наступний день ціна на тур почала падати і продовжує падати по сьогоднішній день. Ми оплачували тур як фізична особа, але з обліків 7% знижки за 100% оплату готівкою. На даний момент ціна знизилися приблизно на 20% всього за 5 днів. При тому, що ціна стрімко почала падати вже на наступний день після оплати туру. При покупці туру ...

[Вирішено]

Купив тур в італію Купив тур в італію.Оплатіл 77 до за 2 человека.В підсумку за 2 дні до вильоту мені кажуть, що мовляв відмовили в візе.В візі в європу відмовляють ну оочень редко.Учтивая, що все доки були в нормі, не було кримінальних справ і тд.В підсумку страхова мені виплатила з тур агентством 61к, замість 77К. Загалом обман і развод.Спрашіваешь причину і тд, ті нічого не можуть сказать.Не ведіться і не літайте через дане тур агенство.Отношеніе до клієнтів спочатку нормальне, а далі вже пофіг на вас.

Обман і розлучення

Нас за вказаною адресою турагенство обдурив з приводу готелю продав тур по імені поля сказавши що готель 4 * а на місці виявилося що готель 3 * та сервіс жахливе не варто цих грошей Нас за вказаною адресою турагенство обдурив з приводу готелю продав тур по імені поля сказавши що готель 4 * а на місці виявилося що готель 3 * та сервіс жахливе не варто цих грошей. Ми даний момент тут і вже три дні як у них у Корану просимо нас перевести в інший готель або повернути гроші що б ми самі підібрали відповідний готель але ні грошей не повертають ні переводять в інший готель і взагалі кожна сторона друг на друга звалюють провину. Ми тут всюди зверталися аж в поліцію але увиииии немає ...

Хамську поведінку готельного гіда Наиля

Просимо звернути увагу і вжити заходів до готельного гіда по імені Наїля Просимо звернути увагу і вжити заходів до готельного гіда по імені Наїля. Готель Алара-хотів і Алара-стар (Аланья). Зовсім не вміє спілкуватися з туристами. Відверто грубить і грубіянить туристам. Лякає тим, що якщо не будете брати екскурсії то не буду реєструвати вайчери, типу будуть проблеми з поліцією. Доводить туристів до нервового зриву і псує відпочинок. Не буду багато писати, Почаїв відгуки по готелю на топ-готелі. Практично в кожному відкликання про неї суцільний негатив. Готель оч. Хороший і вона псує репутацію і вашу фірму і готелю.

Жахливе ставлення до клієнтів

Прилетіли в Дубаї, готель Westin Прилетіли в Дубаї, готель Westin. На другий день була призначена зустріч з гідом в 10.30 ранку, ми з маленькою дитиною замість пляжу йдемо в лобі і чекаємо цього гіда 20 хв, поки я не пішла його шукати ... зателефонувавши йому, я почула сонний голос з бодуна, смішок і відповідь -я з вами сам зв'яжуся .. до сих пір чекаємо зв'язку ?. Перший раз зустрічаю таке ставлення. Більше з цією компанією нікуди не полетимо

Поведінка готельного гіда

Хамське ставлення до туристів з боку готельного гіда Кирила Хамське ставлення до туристів з боку готельного гіда Кирила. Зустріч відбулася у В'єтнамі 15.04.18. в готелі Анвіста. Свідками можуть виступити туристи Амурської і Новосибірської області. Поведінка гіда стало приводом створення несприятливих умов. Багато туристів пішли після вимог гіда покинути зал туристів не зацікавлених у відвідуванні платних екскурсій.

Обман від гіда

Відпочиваємо з сім'єю в ОАЕ в готелі «Океанік» Відпочиваємо з сім'єю в ОАЕ в готелі «Океанік». Приїхали в готель, нам сказали прийти на зустріч з гідом! Ми прийшли гід виявився огидним! Його звуть Ельнур. Прийшли ми і ще сім'я. Ця сім'я була 8 разів в цьому готелі, і тому вони прийшли тільки розписатися що вони тут і все добре. Але не тут то було! Гинув почав розповідати про екскурсії, нам було цікаво, але їм то немає, вони ж були вже тут неодноразово і їм тому не цікаво все це слухати. Вони попросили у Ельнура розписатися і піти. Але ...

Чи не попередили про час перенесення рейсу

Виліт був запланований 02 Виліт був запланований 02.07.2017 року на 16.20. За добу до вильоту на он-лайн табло вильотів Внуково виявив перенесення рейсу на 18.30. З компанії ніхто навіть не подзвонив ні про сам вильоті, тим більше про сам перенесення рейсу. По приїзду в аеропорт на табло вильотів вже стояло інше час 19.30. У підсумку вилетіли о 22.30. До Туреччини прилетіли о 01.30 03.07.2017 хоча тур оплачений з 2 липня. 1 день подарували просо так. І ніхто з Корала так жодного разу і не подзвонив. Як тільки заплатив гроші - все спілкування закінчилося.

Чи не попереджені про час вильоту з Греції

Літали з подругою відпочивати в Грецію з 21 Літали з подругою відпочивати в Грецію з 21.06.2017 по 28.06.2017. Назад був рейс n4 1612 компанією nord wind. Час вильоту в маршрутних квитанціях 8.40 28 червня 2017 року. 27 червня в обід дивлюся сайт аеропорту Шереметьєво, написано час прильоту нашого рейсу до Москви 21.40. Отже виїзд з готелю години в 15. Вирішили почекати інформацію від представника туроператора після 18 годин, як нам і сказав гід в перший день нашого перебування. Отже час підлогу 19 вечора, підходимо на ресепшен. Є ...

Раннє бронювання. Відмова готелю. Рішення чекаю тиждень.

Відпочинок на двох - дочка і я Відпочинок на двох - дочка і я. Путівки з 07.07.2017. Раннє бронювання 19 березня, Аланья. Туреччина. Передоплата половини вартості - 33.500. Договір на руках. Відмова від Готелю - 27 травня. Запропонували інший готель не в інфраструктурі ... на дорозі в горах. Я відмовилася. Знайшла інший готель. Рішення проблеми по сьогоднішній день. Сезон - вартість путівок піднялася. Передоплата була проведена в відділення Корал тревел до Первомайського універмазі.

Затримка вильоту по путівці в Таїланд

Добрий час доби Добрий час доби! Купили путівку в Тайланд з 03.03.2017 по 14.03.2017. Виліт рейсу RL8505 спочатку стояв 03.03.2017 в 1-30 ч., Остання інформація була 03.03.2017 в 20-50ч. У підсумку, виявилося, що літак ще не вилетів з якоїсь причини з Таїланду і 3-го вже вильоту не буде. У Вашої компанії абсолютно не налагоджено авіаперевезення і через це люди, які оплатили не маленькі гроші за путівки, втрачають дні і настрій. Прошу пояснити мені, які дії зробити, щоб повернули гроші за втрачені поки що добу або продовжили дні путівки. Спасібол, чекаю зворотного зв'язку.

Гід ужисний

Цій компанії походу на всіх клієнтів наплювати Цій компанії походу на всіх клієнтів наплювати. Немає у них по гарячій лінії ні людини, нічого взагалі для звернення громадян зі скаргою, на свій сайт викладають тільки позитивні відгуки, а свій додати не можеш. Я прилетіла на острів Джерба ​​23.06.2016 в готель Сіабель Рим Біч. Вчора о 10 00 за місцевим часом нас (всіх прилетіли цим рейсом туристів) зібрав наш гід і почав всім давати моралі. Я так розумію, він і розперезався через бездіяльність і потурання начальства, його ім'я ...

Кинули в чужій країні

Заселили в готель в поганій номер, сказали завтра приїде готельний гід і допоможе вирішити всі проблеми і розповість все Заселили в готель в поганій номер, сказали завтра приїде готельний гід і допоможе вирішити всі проблеми і розповість все.Два години сиділи чекали готельного гіда, він наплював на нас і не приїхав на встречу.Туркі нас слухати не хочуть, а туроператор отримав за всі послуги гроші і все. Кинули нас одних і ніхто не прийшов і не допоміг Лайно туроператор-ні кому не раджу з ними отдихать.Ми вже вдруге так з ними потрапили, у них мабуть це норма отримувати гроші і посилати нас на ...

неповернення грошей

Купила турпутевку в Єгипет, але потрапила в аварію і не змогла поїхати Купила турпутевку в Єгипет, але потрапила в аварію і не змогла поїхати. За путівку заплачено 22 500 рублів в офіс інтерлайн в Елісті - дочірня фірма coral travel. Це було 3 квітня 2014 року, тобто в цьому році. Путівка з 11.05, в цей час потрапила в аварію. Надала довідку і всі необхідні документи в страхову кампанію "Згода". До сих пір чекаю відповіді. Ні грошей, ні відповіді немає. Витратила купу грошей на телефонні дзвінки в московський офіс coral travel, там бере трубку дівчина і не ...

обман

Заплатив Агентству 85000 за путівку в Іспанію але так як я не зміг полетіти в термін і повідомив агенству за тиждень Заплатив Агентству 85000 за путівку в Іспанію але так як я не зміг полетіти в термін і повідомив агенству за тиждень! мені відмовилися повертати гроші за тур! І за законом вони в не має права так робити! Шахраї та злодії! з людьми не вважаються! Хоча перед підписанням договору говорили і стверджували що повернуть! ось як вірити цим ...

Обман від coral travel

Відпочиваю в Єгипті разом з Coral Travel в готелі Montillon Grand Horizon beach resort разом зі своєю дівчиною, одним словом оселився на будівництві "Відпочиваю" в Єгипті разом з Coral Travel в готелі Montillon Grand Horizon beach resort разом зі своєю дівчиною, одним словом оселився на будівництві. Відок з віконця як у гастробайтеров, недобудований корпус, металеві сходи, звук болгарки і постійно працює трансформатора або що то в цьому роді. У номері пил на підлозі від будівельних робіт і одна пляшка води на весь час відпочинку. Одним словом "романтика" .Від обіцянок переселитися в інший номер з видом на море крутитися голова. Ну ...

Невже не можна провезти по перевіреним місцях?
До сих пір чекаємо зв'язку ?