пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ 4 *

28.06.11 Греція / / Анна

... (одні німці), диско немає практично (3 рази в тиждень по 4 німецьких пісні за 30 хвилин, решта - балаканина на німецькому з ...

24.04.13 Інші країни / / AleXXX911

... Веллінгтона малуватий для великих лайнерів, більш того, географічне положення на 40 широті робить цей район надмірно вітряним навіть при сонячній погоді ... ... країну «Нова Зеландія», то ціни чарівним чином знизяться на 20- 40% (перевіряв кілька разів, сайт працює саме за такою схемою). Другий ... ... все-таки купувати страховку, згадавши народну мудрість: «Скупий платить двічі! п ЃЉ ». ..., 99999%. Деяке замішання викликає анкета на 23х сторінках (переплюнули «америкосів» п ЃЉ), однак, при її детальному розгляді, розумієш, що все дуже легко ... На цьому, дорогі читачі, я рекомендую зупинитися тим, кому потрібна конкретика. Для цієї категорії зазначу, що тут вона і закінчується. Далі - філософія п ЃЉ в жанрі науково-туристичної фантастики п ЃЉ. Нууу, а кому цікаво, поїхали п ЃЉ ... арсеналу ліків і народних «примочок» ні допомагало зовсім нічого п ЃЊ. Озноб, ломка, температура, інтоксикація - ось були мої вірні супутники в ... бажання було в той день - лягти, заснути і все забути! п ЃЉ

04.09.11 Австралія та Океанія / / AleXXX911

Австралія! Просто Австралія ... п ЃЉ! ... загадкових країн на планеті - в Австралію. «Австралія! Ав-стра-лія! п ЃЉ ... Ну треба ж, куди мене занесло », - думав я в ті ... доїхав. А коли на горизонті показався Мельбурн, мені остаточно «покращало» п ЃЉ. ... трохи - було не облисів - дешевенький тур в 3 зіркових готелях на 3 4 міста і на 14 днів коштує в мінімальному ... було колись і починати, а тут і нагода трапилася п ЃЉ ... на одні і ті ж готелі. Наприклад, номер в готелі «4seasons» в Сіднеї коштував дешевше у Emirates, в той час як ... ... »дешевенький готель за 100 у.о., отримавши з нього 50 п ЃЉ. І це туроператори, найбільші в Росії, між іншим. Та нічого ... ... вид, що встаю, а потім знову падав на тепленьке місце п ЃЉ.

28.08.09 Куба / / AleXXX911

... надумав з нею одружитися (навіщо ??? - скажуть багато читачів чоловічої статі п ЃЉ). З Серьогою мене познайомив мій друг Артем (так, тепер уже ... ... -русски, «Мальчишник на Кубі». Основна концепція - всіх подруг жіночої статі п ЃЉ залишаємо в Росії, «пацанячка», як сказав би мій брат. також ... ... компанія купила квитки по 23000 рублів, ось тобі і бізнес п ЃЉ Мінус тієї операції - тобі дають блоковий тариф і ти не ... ... добрий друг залишив мене «плисти за течією» два роки тому п ЃЉ). Ми швидко пройшли передпольотний формальності, навіть встигнувши прикупити «міцного» в ..., домовилися, - ми обіцяли «Не буянити», натомість отримавши додаткову порцію «закуски» п ЃЉ ... по-російськи - «намет в пустелі» за 15 баксів на добу п ЃЉ ... Хвилин через 40 біганина мені набридла, і я вирішив прийняти «вольове» рішення - поїхати ...

11.07.16 Кіпр / / зима *

... .до. виліт повинен був бути в 6 ранку .. Дуже важко п ЃЊ ... повинен був вилітати на 6 годин раніше. Загалом, бардак п ЃЊВ номер кожен день приносять маленьку пляшечку води. Є чайник, пакетики кави і чаю. Мені постійно забували доповісти цукор і чай п ЃЉОдін раз поміняли мені підодіяльник на свіжий з діркою п ЃЉ) прям на середині. ... нас - на другий день я знайшла все і навіть більше п ЃЉ Дуже смачний натуральний йогурт - син оцінив. Дуже смачна листкова випічка ... ... мінус сніданку - яєчня. Це якесь збочене знущання над стравою п ЃЊ Вони її роблять заздалегідь, складають на піднос і піднос прибирають ... чином від яєчні залишається одна видимість, а желточка рідкого немає п ЃЊ

12.12.06 Єгипет / / Катерина

... (від Московського в Єгипті мінус 1 годину). Летіти до Хургади 4 години 30 хвилин. Як тільки зайшли в будівлю аеропорту нас ... і також швидко отримали багаж (це все зайняло не більше 40 хвилин) і тут же представник Мостравел показав нам, де стоїть ... -3 хвилини і загубитися там неможливо, навіть якщо дуже захотіти п ЃЉ). У автобуса нас знову зустрів представник Мостравел - зазначив нас і ... ... ми почули це у скільки зустріч з гідом в готелі п ЃЉ Вид з вікна автобуса по дорозі до готелю був гнітючим ... знову самі стали діставати наші речі з багажного відділення автобуса п ЃЊ. Сумки наші залишилися біля входу в готель, а ми пройшли ... ..., туалет, раковина, душ на кахлі, 2 ліжка, між ними столик п ЃЉ, 2 крісла, ще один столик, телевізор (з двома російським каналами .. . солом'яних стільчика і столик. Весь номер в кахлі, ліжечка залізні п ЃЉ. 4. Територія готелю. Велика і красива, доглянута. Головний ресторан (де проходила ... ... назад плисти - в загальному сміялася я сама над собою довго п ЃЉ. на море місцеві хлопці пропонують екскурсію на райський острів - варто ... ... за одним, але іноді ми все одно пустували п ЃЉ - такий гідромасаж - п росто отпад п ЃЉ каталися ми на них хвилин 30, потім ми ... не звичайного - живуть як живуть - все є п ЃЉ, продають всякі дрібнички і зілля п ЃЉ. Потім нас знову привезли в «будиночок», ми перепочили ... покрутила і все); 2. факір шоу; 3. жінка з кобрами; 4. чоловік крутиться протягом 20 хвилин - це було видовище. і ...

27.04.05 Єгипет / / Поліна Шохіна

..., тому в Домодєдово орієнтувалися самі, що втім зовсім не складно п ЃЉ В аеропорту Шарм-Ель-Шейха нас зустріли представники Пегаса з ... ... дуже серйозно (знову ж, начитавшись відгуків). Вирішили, що це буде 4 зірки, і грунтовно вивчили всі четвірки Шарма. (Нікому не рекомендую .... Ну а ми люди і не до таких тяжкості звичні п ЃЉ Але моя спроба була на корені припинена. В результаті араб ..., ми їм ні разу не користувалися, море найкращий фітнес п ЃЉ Ще пропонують масаж за 15 $, а роблять його в спеціальній ... ... ми купували маски на Наама і обійшлися вони нам в 40 фунтів кожна (200 р.). Плавати з маскою одне задоволення! Вода ... ... за 7 днів так і не стерлася, тільки трохи зблідла п ЃЉ і ми з цим хлопчиком стали кращими друзями. За день ..., і не лежите на пляжі занадто довго в перший день п ЃЉ ... Наама Макдім нальдс, Баскін Робінс, Піца Хат і KFC. Дуже своєрідно п ЃЉ Ще там є ресторанчик Back in USSR, кажуть, дуже прикольний ... ... в пустелю на квадроциклах. Ми взяли найбільш ранню екскурсію - на 4 .30 ранку, щоб зустріти світанок в пустелі. Було нас всього ...

08.11.11 Єгипет / 08 / minervo4ka

... картку на ресепшн, і вам будуть раді як постійному клієнтові п ЃЉ .... Телевізор старий, але думаю, що в Єгипті плазму важкувато знайти п ЃЉ Канали все рябіли, що втім і добре - ми його і ... ... калюжа води. Ми кидали рушник на підлогу - і вся проблема п ЃЉ Начебто про номер все. Але вода - текла і холодна і гаряча, рушники міняли, постільна білизна теж, тому - без проблем п ЃЉ Ще: в номер кожен день приносили півторалітрову пляшку води Neste. .... На пляжі, в ресторанах, у басейнів німців я не спостерігала п ЃЉ 80%-наші співвітчизники, тобто російськомовні туристи. Були ще: литовці ... ... ввечері готують пасту при тобі. Я зрозуміла як повинно бути п ЃЉ коли була перевірка після масового отруєння в Хургаді. Я звернула ... їжі .... Ніби винесли все за тиждень. Але це було раз п ЃЉ ... з пропозиціями від масажу, до шкіряного магазину, а не анімації п ЃЉ

19.05.17 Туреччина / 19 / ЮЮЮб

Готель BLAUHIMMEL HOTEL 4 *, туроператор ТезТур (повністю через он-лайн), ціна повного пакета туру на двох дорослих-425 доларів (приблизно 26 тис. Руб.), Дати поїздки 7-13 травня 2017 року. ... велике, за кількістю народу- близько 385 чоловік в салоні (2+ 4 +2 посадочних місць в ряді). Для такої великої кількості народу ... ГОТЕЛЬ BLAUHIMMEL HOTEL 4 * Для бюджетної 4 * - нормальний. Добре відремонтований номер, зручне ліжко, достатньо висока стеля, гарний ... ... гарніру (всього гарячого 4 лоточка, з них зазвичай 3 гарніри типу картоплі-фрі, шпинату, цвітної капусти і т. П.), Що, звичайно , зовсім ..., і головний план-мінімум у вигляді «не отруївся» виконали. На 4 зірки налаштовуватися не потрібно по готелю, якщо тільки дуже-дуже ... ... як кирис). Ми дійшли до нього-йти десь хвилин 45, погуляли там. Так як по шляху є річка, і перейти ... Від моря якщо дивитися вліво від готельного пляжу-там розташовується основна частина самої Чамьюва, і якщо дійти до її кінця (йти 45 -50 хвилин), то потрапляємо до гори, досить мальовничій на фото; так як це територія готелю Робінзон, то охоронець пропускати НЕ хотел- довелося пройти «без дозволу».

15.04.14 Бельгія / 15 / Kraft64

... подорож влітку 2013р. Трохи про нас: ми - це сім'я з 4 чоловік (я, дружина і дві дочки - 19 і 15 років ... ..., ніж за 24 години до поїздки, а у нас залишалося 40 хвилин до закінчення зазначеного часу. Для цього нам довелося переїхати ... Враження: нам дістався 4-х місцевий Г-подібний номер з 2 вікнами, що виходять у ... Витративши на обід близько 40Е, ми пішли на найближчу зупинку BATOBUS, купили квитки, сильно пошкодувавши ... 4) найнеприємніше відкриття - камери схову у Франції відсутні як клас !!! Так що подорожувати доведеться або зі своїм валізою, або придумувати щось інше. Що, опишу далі ... ... 35 хвилин, стали шукати свій поїзд, який вирушав у 8. 45, і ... з подивом виявили, що в 8.50 йде прямий ...

30.04.08 Греція / / sorrylex

..., як не в Афінах можна повною мірою насолодитися старовиною! п ЃЉ ... лимони, що ростуть по всьому місту, як у нас яблука-дички! п ЃЉ ... і Monstiraki влаштовані виставки археологічних знахідок, дуже незвично і мило! п ЃЉ Перегони між станціями невеликі, в порівнянні з Москвою. Проїзд коштує ... чотири дні жодного контролера ми так і не побачили ... п ЃЉ ... хліб, а ми просто їли ложками. п ЃЉ Природно, не можна не спробувати мусаку і, звичайно, грецький салат! п ЃЉ Ще сподобалося грецьке вино, особливо рожеве (тобто з троянд !!), хоча по життю я аж ніяк не любитель вина! п ЃЉ А ... ... пораджу: не пошкодуйте 10-15 хвилин на ці кумедні «танці»! п ЃЉ Зміна караулу відбувається щогодини біля палацу Парламенту. Прийти раджу ... ... в самому парку! п ЃЉ Трохи вище Агори знаходиться древній храм Тесейон (або Гефестіон, стародавні греки так і не визначилися! п ЃЉ). Як зрозуміло з назви, він присвячений Тесея (або Гефестові! П ЃЉ) дах давно зруйнована, але всередині ... іншій стороні Агори знаходиться будівля (не пам'ятаю його давньогрецька назва п ЃЉ), відновлене в первозданному вигляді студентами американського Історичного університету. Всередині - музей ...

18.07.06 Єгипет / / Микола і Анна До

... кордоном ми з дружиною не були (Україна не береться до уваги п ЃЉ), так що цей звіт про поїздку буде в чомусь ... ... єдина фірма, яка полізла на свій власний системний сайт-базу п ЃЉ. Як з'ясувалося, влітку з рейсами з Пітера туго - літак літає ... того, що ми для себе «пригледіли» в Інеті (шукали 3 4 * і все включено), нічого не виявилося, і нам всунули «Синдбад ... добре , причому за всіма параметрами - пляж, харчування, розташування і т. п. Правда, про аквапарк на форумах ніхто не зміг дати чіткої ... Літак виявився 350-місцевим Іл-86 (ну правильно, якщо вже виліт раз в три тижні - веземо по максимуму п ЃЉ). Політ пройшов без проблем, їжа в літаку цілком пристойна, хоча, звичайно, без наворотів. ... Хургаді. Аеропорт - просто супер: досить сучасна будівля в чистому полі п ЃЉ. О 6 годині вечора погода порадувала: в порівнянні з тією ... ... - 5.75 фнт за долар, тобто виходить 1 фнт = 4 .7 руб. До речі, візи вони шльопають на першу-ліпшу сторінку ... заморочуються - можуть наклеїти на 5-ю, можуть на 21-ю п ЃЉ. Заповнюємо талон прибуття - прізвище, ім'я, дата народження, назва готелю, серія ... ... ми не розчарувалися. Як відомо п ЃЉ, росіян завжди селять в погані номери, але ми цього уникли п ЃЉ. Можливо, проблема була в тому ...

12.09.13 Чорногорія / 12 / angm

Усім добрий час доби! п ЃЉ Хочеться поділитися враженнями про свій відпочинок в Чорногорії, звідки я повернулася тільки вчора. Сподіваюся, що моя розповідь буде цікавий і корисний. ... Болгарії, але так уже склалося, що опинилася я в Чорногорії п ЃЉ, про що анітрохи не шкодую. Поїхати в цю країну я ... якому-то столітті злетів майже вчасно! Затримка туди склала близько 45 хвилин, а назад менше півгодини. ... хвилин 20), ось там я і проводила свої пляжні дні! п ЃЉ Звичайно, чистота там далеко не ідеальна (недопалки траплялися постійно), але ... Вина Чорногорії не сподобалися. Ні, якість дуже навіть, але сухі і напівсухі не в моєму стилі. З собою привезла єдине, яке знайшла там солодке червоне Medun. Поки не пробували п ЃЉ ... магазинів, і від пляжу. Брала тільки сніданки, годували дуже смачно п ЃЉ Кажуть, що і вечері дуже хороші. Номери маленькі. Вся техніка ... ... хорошим оглядом, треба подолати 500 сходинок п ЃЉ Стільки ми не подужали, але половину пройшли точно п ЃЉ Чесно сказати, дивитися там особливо нічого ... на теплоході просто грала музика. На острові ми провели хвилин 45, а далі рушили до заключної точці нашого маршруту в Котор ...

19.08.10 Єгипет / 19 / Олексій

Персонал ввічливий і непогано вишколений, хоча і не вистачало трохи звичних привітних єгипетських посмішок самого распоследній службовця зі словами "Hello. How are You ?! "і т. П. Але це знову ж таки ерунда.Бассейни - дуже хороші: великий «олімпійський» 25м * 40м * 150см для бажаючих добре поплавати з виділеною територією для водного ... п ѓј Слабкий вибір м'ясних страв (наприклад, один вид риби, один вид м'яса і один вид птиці). А були такі випадки, коли дитині їсти не було взагалі нічого: риба, печінка і який-небудь морепродукт. М'ясо часто було несмачним і схожим на підошву (можливо верблюжатіна). п ѓј Слабкий вибір фруктів, в основному дині, яблука, банани та цитрусові. Іноді давали кавуни, яких на всіх явно не вистачало! Цитрусові і банани кілька разів були скислі (втомилися лаятися менеджером). А одного разу офіціант тихенько навіть порадив не брати банани, тому що вони «not fresh». п ѓј Пиво і вино на самообслуговуванні, але їх смакові якості залишають бажати кращого. З солодких напоїв - «Юпі», газовані напої і каркаде (іноді з незрозумілою піною). І ніяких соків, не рахуючи свіжих з апельсинів або дині за 15 фунтів кожен. п ѓј За ресторану постійно літають мухи (дістали!) і з ними ніхто навіть не намагається боротися! Зазвичай, для таких випадків встановлюються електричні або інші пастки для комах + мобілізують персонал на боротьбу з «літунами».

14.11.17 Туреччина / 14 / Азалія

Аеропорт Газіпаша не вразив - раніше він був місцевого значення, але після того, як трохи подовжили ВПП, там стали періодично приземлятися іноземні середньомагістральні лайнери, в основному це чартери і лоукостер з Німеччини, Фінляндії ит. п .Аеропорт одноповерховий, всього два прикордонника на контролі (тому черга близько 40 хвилин була після прильоту), вайфай користуватися не можна без мобільного реєстрації ... весь цей час :), в результаті довелося їхати на таксі за 45 доларів (бюджет поїздки у нас був дуже обмежений, тому ми ... ... приємно прогулятися, і до центру теж можна дійти хвилин за 40, там 2,5 км прімерно.Ресепшен, персонал, обслуговування ит. п. - приблизно на європейському рівні, звичайно, ніхто облизувати не буде, як в дорогих оллінклюзівних готелях, але в цілому мені було дуже комфортно, т .до. все спокійно і ненавязчіво.Бассейн - також центр місцевої нічного життя, так як біля нього знаходиться Pool Bar, де наливають пиво, місцеве вино ит. п .Днем там (між обідом і вечерею) дають якісь маленькі перекуси, на кшталт овочів і фруктів, картоплі фрі, несмачною піци з жахливою ковбасою ит. п.

20.07.10 Морські та річкові круїзи / 20 / Wilka

Корабель належить Великобританії, відповідно - валюта на кораблі фунти (як вони їх називають - поінти). При прибутті в порт, на стійках реєстрації у нас запитували, як ми будемо розплачуватися - картою або готівкою. Як більшості росіян - нам тепліше кеш п ЃЉ. .... Ми залишили чайові своєму Світличному (або як він там називається п ЃЉ) забирався оч.хорошо, два рази на день. Перший раз після ... і гуляти - отогнет краєчок ковдри, поміняє лазневі рушники, приготує ночнушку п ЃЉ. Було прикольно спостерігати ці зміни. ... ми її так і не подивилися. Значить буде привід повернутися! п ЃЉТретья зупинка - п .Чівітавеккья. Так само була екскурсійна, більш розмірене, але в ній ... погуляти, знову ж натрапили на «тур.інформацію» і не заблукали п ЃЉ ангели і демониЧетвертий порт, який нас зустрічав - п .Пропріано, КОРСІКА, (Франція). Пропонована екскурсія - в виноробну село, з дегустацією ...

13.05.08 Єгипет / / Anna

... номер готель не повертає, а нам можуть продати інший готель п ЃЉ. ... звалище і бензокалонка, за звалищем, на горизонті видно шматочок моря п ЃЉ. Це вид на море. Обслуговування номерів погане - білизна не міняють ... ..., їм не викотився рахунок з декількома приписаними нулями і ін. п ЃЉ). Спостерігала ситуацію: 3 російські дівчини виселилися з номера пізніше на ... $ - штраф. Це при тому, що номер коштує 50 $ в суки п ЃЉ. Так у всьому. Історія закінчилася тим, що гроші позичали в ... ... і самі це знають - не дарма ж номери з кухнею п ЃЉ). Рис, знову рис і знову рис різних кольорів. Макарони. За ... платна, взяти кілька склянок не вийти - потрібно пред'являти порожній стакан п ЃЉ. Контингент. Араби місцеві (що живуть на території), араби приїхали «провести час», багато росіян - купили 5 зірок п ЃЉ, дуже мало європейців і італійців. Натовпи вуличних кішок.

15.09.07 Чорногорія / / Alena C.

... кондиціонер включали тільки коли просили самі, по іншому не дочекаєшся п ЃЉ Та й водії цікаві, ну в порівнянні з водіями інших ... Сама вілла складається з 4 поверхів і 12 номерів. Перший поверх займає сам господар - інше гостям. На другому і третьому поверхах номера DBL, Studio02 і Studio03, весь четвертий поверх відданий під App04. ... думала, що то були хмари ... не звикли ми до гір однак п ЃЉ Зате яка радість було усвідомлювати, що це далеко не хмари ... ... все в порядку і жити там приємно, і повертатися приємно п ЃЉ Якщо ще раз надумаємо їхати в Чорногорію, то поїдемо саме ... ... будь-який час дня і ночі, сам пляж чистий, камінчики білі п ЃЉ Ми ходили на кам'яну частина цього пляжу з 9 ранку ... ... помітно, є кафе. Вхід на пляж коштує 1 євро, парасольку 4 євро, лежаки ми не брали - загоряли на своїх циновках (які ...

29.03.07 Єгипет / / Chikita

... повинні окремо запросити! Ну, слава Богу, не одні ми ідіоти п ЃЉ)) В загальному бізнес вантажився найдовше з-за цих незрозумілостей ... Телевізори не працювали. В економі працювали, а в бізнесі немає. Чи не жили добре, ні фіга починати п ЃЉ)) В автобус ми прийшли перші. Чи треба говорити, що інших 40 осіб можна чекати довгі кілька годин? Ми взяли таксі і поїхали в готель. Приблизно за 4 дні до вильоту ми зробили спробу списатися з готелем, але у відповідь була тиша. Нам був потрібен номер на першому поверсі, з виходом на басейн, близько до моря, але не останній, з двоспальним ліжком. ... не в комбезі, шапці і валянках, а босоніж, в трусах п ЃЉ Мене ж напружувала їжа. Точніше годування. Дитині було дуже весело ... Також скрізь стоять типу коктейлі. Виглядають красиво - на смак безалкогольні. Склад особливо не змінюється - сік гуави, сироп і типу горілка, але дуже, типу, мало п ЃЉ

04.12.18 Росія / 04 / AndrewKUB

Шаляпін Палас Готель 4 * з 12.08 до 21.08. 2018 р Глава 4. Мої «хаотічні» блукання вулицями Казані ... (Початок). ... цегляна, чотириповерхова, з цокольним поверхом по вулиці Дзержинського в плані П-образної форми, утворює внутрішній прямокутний дворик, розкритий в сторону «Чорного ... ... - будинок Н. Г. Біляївського. Будинок № 19 споруди 1896 року - будинок П. М. Вішневского.Гоголя № 4 Тут зараз розташовується Державний симфонічний оркестр Республіки Татарстан. ... «Третя гімназія» розташована в історичному будинку Д.І. Мозолевського - І. П. Умова - Е.А. Вагнер - Н.Ф. Грибовського. Тут розміщувалася жіноча ...