Поїздка в Улан-Уде (Бурятія) на машині

3. Пам'ятки Улан-Уде
  4. вартість поїздки
  5. висновок

Звіт про поїздку на машині в місто Улан-Уде (республіка Бурятія) з Іркутської області. Дорога по трасах, озеро Байкал і цікаві місця Улан-Уде.

Передмова

В кінці 2017 роки ми вирішили з'їздити в місто Улан-Уде, республіка Бурятія. Географічно цей суб'єкт перебуває в Східному Сибіру. Бурятія Межує на заході, півночі і сході з суб'єктами РФ - Тивой, Іркутської областю (межа походить по акваторії Байкалу) і Забайкальським краєм. З півдня Бурятія межує з Монголією.

Мета поїздки проста - з'їздити в гості до родичів. А з урахуванням того, що ми живемо в сусідній Іркутської області, певна частина шляху проходить уздовж озера Байкал.

Величний, таємничий і красивий Байкал

Дорога в Улан-Уде

Щоб потрапити з пункту А в пункт Б, що знаходиться в східній частині країни, необхідно виїхати на трасу федерального значення Р255 (Колишня назва М53). Нас цікавить пункт Улан-Уде, тому їдемо спочатку до покажчика "Місто Іркутськ" і самого міста. З урахуванням того, що ми виїхали о п'ятій ранку, до Іркутська доїхали за три години, дорога була вільна. Протягом останніх двох років цю трасу ремонтували, і восени все закінчилося. Тепер траса рівна, гарна, ремонтних робіт немає.

Єдине невелике уповільнення в дорозі - місто Усольє-Сибірське. З урахуванням того, що траса федерального значення проходить через населений пункт, максимальна швидкість руху складає 60 км / год, а ще там є 8 світлофорів і кілька знаків з обмеженням швидкості до 40 км / ч. Плюс до всього іншого антирадар три рази спрацьовував на камери. Для довідки, дуже багато водіїв там потрапляло під штрафи за перевищення швидкості.

Їдемо далі, проїжджаючи населений пункт Мегет, готуємося до повороту на Улан-Уде. Проїжджаючи пункт вагового контролю в зоні видимості знака "Іркутськ", повертаємо направо і потрапляємо на дорогу Р258 "Байкал" . Велика траса, рівна дорога, є міст. Не забуваємо про ПДР, що стосуються руху на мостах, - там висять камери, перевищення загрожує штрафом.

А тепер наша дорога пролягатиме в прямому напрямку, як кажуть самі буряти "У нас все прямо". Їдемо прямо до Култукского перевалу, дорога гарна, рівна, велика, але не забуваємо про географічну місцевість - попереду багато підйомів, спусків і повітряних ям, маленьким дітям іноді тут стає погано. Але це тільки початок, довше чекає перевал висотою 1200 метрів і протяжністю 100 км. Звичайно, красиво, але за кермом особливо не надивишся - небезпечно. Перевал йде уздовж Байкалу, зустрічаються небезпечні повороти, спуски і підйоми.

Перевал йде уздовж Байкалу, зустрічаються небезпечні повороти, спуски і підйоми

Дорога по Култукскому перевалу

На дорогу по перевалу ми витратили близько однієї години. Влітку тут можна їхати швидше, а зараз небезпечно. Тихіше їдеш далі будеш. На трасі є "кишені", зони відпочинку, а також багато знаків, що забороняють обгін і зупинку. Дорога до Бурятії одна, тому тут ходить багато фур. Потрібно бути уважним і акуратним.

Коли перевал був пройдений, ми побачили Байкал - великий, священний, чарівний. На його березі знаходиться село Култук - саме через цей населений пункт лежить дорога на Улан-Уде.

У Култук є спуск до Байкалу. Якщо ви тут вперше, можна під'їхати і привітатися з Батюшкою-Байкалом - тоді удача не покине вас в дорозі. Але ми тут були пару місяців назад, тому було вирішено їхати далі і відвідати Байкал в Слюдянці. У цьому селищі можна закупитися рибою: омуль, сазан, пелядь, харіус, будь-які інтерпретації і смаки. Ціна на даний товар тут "хороша", за хвіст риби доведеться віддати близько 150 рублів, маленька дешевше, велика дорожче, але воно того варте. Бути на Байкалі і не скуштувати байкальської риби? Так не можна.

Проїжджаючи по трасі вздовж селища, перед виїздом з нього буде два знака: "Монди" і "Улан-Уде". Нас цікавить другий варіант, траса Р258. Знову їдемо прямо, проїжджаємо залізничний переїзд, і вперед. По дорозі до Улан-Уде потрібно заїхати в місто Слюдянка. Від Култук до неї всього 11 км - приблизно через 15-20 хвилин ми були на місці.

Дорога до Улан-Уде проходить якраз через Слюдянки. Проїхавши по місту, ми поїхали в бік вокзалу - саме за ним є під'їзд до Байкалу. І ось ми на березі цього озера.

На березі Байкалу

У цей час уже починають відкриватися зимові переправи через Байкал. У північних районах вони вже є, але в Слюдянці ще не відкриті. Слюдянка такий дорогий з'єднується з Ангосолкой - селищем і базою відпочинку на протилежному березі озера. Відстань між пунктами становить 10 км.

Тільки заради того, щоб побачити і доторкнутися до чарівного зимового Байкалу, і варто було їхати до Бурятії.

берег Байкалу

Трохи відпочивши, набравшись сил і отримавши заряд енергії від Байкалу, ми рушили далі. Після Слюдянки є річка Снігова, переїхавши яку ми опинилися в Бурятії.

Відстань від Слюдянки до Улан-Уде складає майже 350 км (ось розрахунок і маршрут ). Від Зими до Слюдянки ми поїхали 359 км (трохи більше половини) і ми витратили 5,5 годин часу при швидкості руху по трасі 90 км / год. Їхати нам залишалося близько 5 годин, але практично весь маршрут прямування буде проходить уздовж Байкалу по серпантину. Тут, звичайно, дуже гарне й мальовниче, в такий час Байкал зазвичай прозорий (темніє він до березня місяця). Але коли ми їхали, йшов сніг, і Байкал був захований під білим сніговим покривом.

За серпантину проходить дві дороги: трохи нижче автомобільна, трохи вище - для поїздів. Іноді здається, що поїзди їдуть над головою. На шляху зустрічається багато доріг через тунелі по кілька кілометрів - то підйоми, то Спук. Ми їхали вкрай акуратно з максимальною швидкістю руху 60 км / год. Закладало вуха, нудило, нудило, тому ми зупинялися кілька разів. Місцеві жителі звикли, для них ця дорога не викликає страху.

На щастя, після селища Боярський наша дорога буде відходити від озера в праву сторону, і через деякий час ми будемо проїжджати міста Каменськ, Елань, Селенгинск, Елінка, Еловка і нарешті, Улан-Уде. Проїхали ми цю відстань за 6,5 годин, а на всю дорогу витратили 12 годин.

Пам'ятки Улан-Уде

Їздили ми в гості до родичів, тому про вартість житла можу сказати тільки зі слів жителів міста. Так, готелі в центрі міста коштують близько 2000 рублів за стандартний номер. Ближче до околиці міста можна зняти номер за 1500 руб.

Найбільше в Улан-Уде мені сподобалося, що все - і буряти, і китайці, і таджики, і афганці - розмовляють російською мовою. Нехай і ламаною, але все ж російською, і це приємно. Там дуже багато степів, тому дмуть вітри. Повітря чисте, свіже, що бадьорить.

Повітря чисте, свіже, що бадьорить

Улан-Уде

Ми були в етнографічному музеї, дуже цікаво в холод (температура мінус 20) бачити тигрів, які гуляють на вулиці. Туди ми потрапили фактично безкоштовно. У зоопарку є добровільні пожертвування і покупка корми.

У зоопарку є добровільні пожертвування і покупка корми

Зоопарк в Улан-Уде

Електроенергія там дорога - 3,5 рубля за кВт. Наприклад, у нас в сусідньому суб'єкті - 1,1 руб. Зате в Бурятії проїзд на автобусі коштує на два рубля менше.

По приїзду в Улан-Уде ми вирішили з'їздити в місцевий дацан. Спочатку планувалося з'їздити в Иволгинский, але зараз він тимчасово не функціонує, тому був обраний місцевий дацан Гандан-Жамба-Лін, що в перекладі з бурятського означає "Країна Будди прийдешнього".

У дацан можна заходити всім, але жінки повинні бути в спідницях. Їх можна взяти в прокат, ціна не встановлена ​​- скільки дасте. Молитися можуть тільки буддисти. Фотографуватися там, до речі, теж заборонено, тому є знімки тільки на території буддистського храму. До речі, там прийнято всюди залишати монетки.

Дацан Гандан-Жамба-Лін

Ще ми ходили в кінотеатр на мультики. Ціна для дорослого - 150 рублів, діти до 6 років - безкоштовно. Ще купили багато різних подарунків: три сукні зі знижкою, золотий браслет батькові, кілька машинок дитині і купу всякої дрібниці на пам'ять для себе і друзів.

У будь-якому місті є парк

Танк в парку перемоги

вартість поїздки

Фінансову сторону поїздки варто розмежувати:

• Витрати на дорогу.
  • Витрати на розваги.
  • Особисті витрати.
  • Бензин.

Відстань між двома населеними пунктами ( Зима - Улан-Уде ) Становить 700 км, але з урахуванням того, що ми заїжджали в Слюдянка до берега Байкалу, відстань нашої поїздки склало 800 км.

Ми їхали на кросовері з двигуном 2,2 літра і потужністю 140 л / с. В одну сторону ми витратили 80 літрів. Заправлялися двічі - перший будинку (бак до повна) другий - в Слюдянці (берег Байкалу, останній населений пункт в Іркутській області, після цього міста починається республіка Бурятія). Прямо на трасі знаходиться заправка "Крайснефть" - ще 40 літрів до повного бака.

Якщо купувати залізничний квиток на аналогічний маршрут, на одного дорослого квиток обійдеться близько 1500 рублів. На автомобілі ми їхали вчотирьох (троє дорослих і одна дитина п'яти років). Якщо порахувати бензин туди-назад і пересування по місцю, виходить 7000 рублів. Вигода є. До витрат на розваги віднесемо поїздку в Дацан, похід в зоопарк і кінотеатр - 2000 рублів. Особисті витрати - 10 000 рублів.

Разом: близько 20 000 рублів за 5 днів.

висновок

На мій погляд, поки людина молода і у нього є сили, потрібно побувати в різних містах і місцях своєї країни. Міста у нас різні, цікаві, кожен по-своєму особливий. На поїздку ми витратили 20 тисяч рублів. Так, за такі гроші злітати, наприклад, до В'єтнаму, але ми патріоти, ми любимо нашу країну.

Гори зливаються з небом

Звичайно, мені сподобалося в Улан-Уде, але найбільше емоцій я отримала на березі Байкалу. Заради цього і варто було їхати так далеко. Байкал - це море в Сибіру, ​​могутнє, велике, красиве. Раджу всім з'їздити до цього озера.

Автор: Катерина Галеева

Бути на Байкалі і не скуштувати байкальської риби?