Прогулянка по морю, лицарський турнір, Пшадские водоспади

1. 7 день (10.08) Прогулянка по морю на прогулянковому катері Вранці погода прохолодна з ранку, і дуже...
  2. 9 день (12.08) Поїздка до Пшадские водоспадів на всюдиходах з вітерцем

7 день (10.08) Прогулянка по морю на прогулянковому катері

Вранці погода прохолодна з ранку, і дуже вітряна. Сильних хвиль немає, море спокійно. Після сніданку, йдемо на пляж. Пообідали в кафе, і пішли до морського вокзалу. Сьогодні у нас має відбутися прогулянка на катері «Горгиппия» 1 годину. Погода стоїть спекотна. Сонце просто припікає. Сіли на катер, і попливли вздовж морського берега.

На поверхні води спостерігаємо величезних медуз.

На катері можна переходити з нижньої палуби на верхню. Під поривами вітру поділ мого помаранчевого сукні літає, і його доводиться тримати. Сильний вітер продуває наскрізь. Я намагаюся сховатися від сонця, і від вітру. Фотографуємо море і насолоджуємося прогулянкою. Морем можна милуватися хоч греблю гати. Чайки супроводжують катер в надії, що їх погодують туристи. Незабаром наш час закінчився, і ми повернули назад. Повертаємося пішки з морського вокзалу до готелю. Після вечері гуляємо біля вечірнього моря. Сходили на пірс, сиділи до тих пір, поки на містечко опустилася південна ніч.

Море дуже красиве молочно-сріблястого кольору. Така благодать.

8 день (11.08) Поїздка на Лицарський турнір

Ранок більш свіже. Після сніданку йдемо купувати екскурсії, а потім на пляж, де загоряємо до 15 годин. Панорама пляжу.

Після невеликого відпочинку в готелі повернулися назад до моря. Сьогодні вирішили покататися на катамаранах. З Іриною поїхала удвох. Ми крутили педалі, і каталися в своє задоволення. Можна навіть купатися і пірнати з цих катамаранів. Погано тільки те, що сьогодні плавають величезні (з тарілку) медузи. Ірина ризикнула стрибнути в воду, але купатися не стала. Я її затягла назад наверх. Каталися півгодини. Час пролетів швидко. Поки поверталися, легкий вітерець відносив нас в сторону, і доводилося коригувати рух. Після катання позасмагали до вечора. Потім повечеряли, і стали збиратися в поїздку на «Лицарський турнір» в 20-30 вечора.

Їдемо туди на сайті Автолайн, і приїхали через годину на стоянку автобусів. Народу тут дуже багато. Вже темніє. Вдалині бачимо споруджені під старовину стіни і величезні ворота. Все це підсвічують світлом, і було красиво. Купили квитки на виставу, і нас пропустили всередину. За воротами були трибуни. Сідаємо на другий ряд під відкритим небом. Зазвучала середньовічна музика. Це нас інтригує. Почалося уявлення.

Тут були змагання, боротьба, і східні танці, а також канатоходець. Було дуже цікаво. Все виступ закінчився о 24 годині. Назад їдемо швидше, я навіть подрімати в дорозі. Повернулися до себе в готель.

9 день (12.08) Поїздка до Пшадские водоспадів на всюдиходах з вітерцем

Після сніданку з Іриною пішли в місто за флеш-картою для фотоапарата. Доїхали на сайті Автолайн. В універмазі з Іриною розійшлися і навіть загубилися, так, як там багато дверей, так і не зустрівшись з Іриною, поїхала одна в готель. Незабаром приїхала Ірина, розсерджена на мене. Виявляється, в універмазі, було 4 двері, і ми заблукали серед 4 дверей. Вид на Чорне море з готелю «Оріон».

Вирішили сходити на пляж на одну годину, щоб поплавати. Сьогодні на екскурсію їдемо з Іриною удвох до «Пшадские водоспадів». Сідаємо на автобусі з кондиціонером. За вікном градусів + 26-29C ', а у нас в салоні прохолодно. Спочатку їдемо до міста Новоросійськ, Геленджик. Короткий відпочинок, милуємося на молодого левеняти.

Приїжджаємо на майданчик, де нас чекають машини всюдиходи. Нам пропонують їхати в купальниках. Ми не повірили, і вирішили їхати в одязі. Сидимо на лавках, вздовж бортів машини, вчепившись міцно за борти

Машина помчала зі швидкістю по кам'янистій дорозі, і нас стало обливати бризками з голови до ніг, коли ми проїжджали невеликі річечки. Довелося спішно роздягатися до купальника, і ховати свій одяг і фотоапарати в пакети від бризок води. Так і їхали, хвацько, підстрибуючи на вибоїнах. Просто «екстрим» якийсь. Навіть дух захоплює. Аби втриматися, і не звалитися в дорозі. Чергову річечку зустрічаємо з вереском. Саме прикольне те, коли назустріч нам попадалася інша машина з туристами, які вже поверталися. Ми дружно обливали один одного водою, якщо проїжджали річки, а їх було дуже багато. Нарешті приїхали на галявину. Далі йдемо пішки 1,5 км. до водоспадів. Дорога йде по висохлому руслу. Дорога кам'яниста. Добре, що одягли зручні босоніжки, а не шльопанці, як деякі. Долина річки дуже красива, і ми фотографуємо пейзажі. Водоспад виявився не дуже великим.

Милуємося їм, можна скупатися у нього під потоком води. Назад йдемо самостійно. На стоянці, де нас чекали машини, протікала гірська річка «Біла». Вода дуже холодна. Я не стала купатися. На вулиці вже сутеніло. Охочих купатися не багато. Ірина все ж вирішила зануритися в цій гірській річці. Нарешті всі зібралися у машин, і ми занурилися в зворотний шлях. Поїхали так само жваво назад в табір. По дорозі зупинилися на галявині, де були дольмени з назвою «Поклик» (Ніжність).

Стало вже зовсім темно, і лише проглядалися силуети цих кам'яних будівель. Трохи відпочили, перекусили. І ось ми вночі їдемо під зоряним небом на машинах з вітерцем і бризками на стоянку до автобусу. Назад повернулися в місто о першій годині ночі. Екскурсія на всюдиходах вийшла незабутня.