РКК "Енергія" - Міжнародна космічна станція

23 жовтня 2007 року проведений запуск американського багаторазового транспортного космічного корабля "Діскавері" STS-120 (програма розгортання МКС, номер польоту - 10А), який 25 жовтня успішно зістикувався з МКС.
У складі екіпажу астронавти НАСА: Памела Мелрой (командир), Джордж Замка (пілот), Скотт Паразінскі, Стефані Уїлсон, Дуглас Вілок, Даніел Тані, а також астронавт ЕКА, Італія Паоло Несполі (всі фахівці польоту).
Метою польоту була доставка на орбіту модуля Node 2 (Harmony), дооснащення станції додатковим устаткуванням і матеріалами, а також ротація одного члена екіпажу МКС (астронавт НАСА Даніел Тані змінив астронавта НАСА Клейтона Андерсона).
В ході спільного польоту американські астронавти здійснили чотири виходи у відкритий космос.
5 листопада 2007 року космічний корабель багаторазового використання "Діскавері" з сімома астронавтами на борту відстикувався від МКС, а 7 листопада успішно приземлився на мисі Канаверал, шт. Флорида, США.

23 грудня 2007 року з космодрому Байконур здійснено пуск ракети-носія "Союз-У" з транспортним вантажним кораблем "Прогрес М-62" (програма польоту МКС, номер польоту - 27P), який 26 грудня зістикувався з МКС. Мета пуску - доставка на борт МКС вантажів, необхідних для продовження її функціонування в пілотованому режимі, забезпечення умов життя і роботи екіпажу. "Прогрес М-62" доставив на станцію більше 2,4 т різних вантажів, включаючи запаси кисню, води і їжі, паливо, необхідні матеріали, наукову апаратуру та обладнання, в тому числі 385 кг обладнання для американського сегменту.
4 лютого 2008 корабель "Прогрес М-62" був відстикований від МКС і знаходився в автономному польоті як випробувальної лабораторії по експерименту "Плазма-Прогрес". 15 лютого 2008 року зведений з орбіти і затоплений в заданому районі Тихого океану.

5 лютого 2008 року з космодрому Байконур здійснено пуск ракети-носія "Союз-У" з транспортним вантажним кораблем "Прогрес М-63" (програма польоту МКС, номер польоту - 28P), який 7 лютого зістикувався з МКС. Мета пуску - доставка на борт МКС вантажів, необхідних для продовження її функціонування в пілотованому режимі, забезпечення умов життя і роботи екіпажу. "Прогрес М-63" доставив на станцію більше 2,5 тонн різних вантажів, включаючи запаси кисню, води і їжі, паливо, необхідні матеріали, наукову апаратуру та обладнання, в тому числі 395 кг обладнання для американського сегменту.
7 квітня 2008 корабель "Прогрес М-63" був відстикований від МКС, зведений з орбіти і затоплений в штатному районі Тихого океану.

7 лютого 2008 року проведений запуск американського корабля багаторазового використання "Атлантіс" STS-122 (програма розгортання МКС, номер польоту - 1Е), який 9 лютого успішно зістикувався з МКС.
У складі екіпажу астронавти НАСА: Стівен Фрік (командир), Алан Пойндекстер (пілот), Леланд Мелвін, Рекс Уолхейм, Стенлі Лав, а також астронавти ЕКА Ганс Шлегель (Німеччина), Леопольд Ейартц (Франція) (всі фахівці польоту).
Метою польоту була доставка на МКС європейського модуля Columbus, додаткового обладнання та витратних матеріалів, проведення монтажних робіт на зовнішній поверхні МКС, а також ротація одного члена екіпажу МКС (астронавт ЕКА Леопольд Ейартц змінив астронавта НАСА Деніела Тані).
В ході спільного польоту американські астронавти здійснили три виходи у відкритий космос.
18 лютого 2008 року космічний корабель багаторазового використання "Атлантіс" з сімома астронавтами на борту відстикувався від МКС, а 20 лютого 2008 року успішно приземлився на мисі Канаверал, штат Флорида.

9 березня 2008 року з космодрому Куру здійснений пуск ракети-носія "Аріан-5" з вантажним автоматичним космічним кораблем "Жюль Верн", що належить Європейському космічному агентству, який після автономного 25-добового польоту зістикувався з МКС 3 квітня 2008 р Мета запуску - льотні випробування корабля і доставка з його допомогою на Міжнародну космічну станцію різних корисних вантажів, включаючи паливо для дозаправки ємностей рухової установки модуля "Зірка" станції. 6 вересня 2008 корабель "Жюль Верн" був відстикований від МКС, а 29 вересня 2008 був виведений з орбіти і затоплений в штатному районі Тихого океану.

11 березня 2008 року року здійснено запуск американського корабля багаторазового використання "Індевор" STS-123 (програма розгортання МКС, номер польоту - 1J / A), який 13 березня успішно зістикувався з МКС.
У складі екіпажу астронавти НАСА: Домінік Горі (командир), Грегорі Джонсон (пілот), Річард Ліннехан, Роберт Бенкен, Майкл Форман, Герретт Рісман, а також астронавт JAXA Такао Дої (всі фахівці польоту).
Мета польоту - доставка на МКС першої секції японського науково-дослідного модуля "Кібо", канадського високоточного робота-маніпулятора "Декстр", додаткового обладнання та витратних матеріалів, проведення монтажних робіт на зовнішній поверхні МКС, а також ротація одного члена екіпажу МКС (астронавт НАСА Герретт Рісман змінив астронавта ЄКА Леопольда Ейартца). В ході спільного польоту американські астронавти здійснили п'ять виходів у відкритий космос.
25 березня 2008 року космічний корабель багаторазового використання "Індевор" з сімома астронавтами на борту відстикувався від МКС, а 27 березня успішно приземлився на мисі Канаверал, шт. Флорида, США.

8 квітня 2008 року з космодрому Байконур ракетою-носієм "Союз-ФГ" здійснено запуск російського транспортного пілотованого космічного корабля "Союз ТМА-12" (програма розгортання МКС, номер польоту - 16S), який 10 квітня зістикувався зі станцією. На борту корабля "Союз ТМА-12" два члена екіпажу сімнадцятої основної експедиції (МКС-17) - російські космонавти Сергій Волков і Олег Кононенко, а також учасник космічного польоту громадянка Республіки Корея Сойон Йі, яка виконує політ за програмою чотирнадцятої російської експедиції відвідин (ЕП-14). Мета запуску - планова заміна двох членів екіпажу шістнадцятої основної експедиції (МКС-16), а також корабля "Союз ТМА-11", який працював в складі орбітального комплексу МКС в якості корабля-рятувальника з 12 жовтня 2007 роки; рішення задач технічного забезпечення польоту екіпажу основної експедиції, а також підтримки працездатності станції і її систем.
19 квітня 2008 року космічний корабель "Союз ТМА-11" був відстикований від МКС і в цей же день спусковий апарат корабля з учасником космічного польоту Сойон Йі і двома членами екіпажу МКС-16 - Пеггі Уїтсон і Юрієм Маленченко - повернувся на Землю.

15 травня 2008 року з космодрому Байконур здійснено пуск ракети-носія "Союз-У" з транспортним вантажним кораблем "Прогрес М-64 & quot (програма польоту МКС, номер польоту - 29P), який 17 травня зістикувався з МКС. Мета пуску - доставка на борт МКС вантажів, необхідних для продовження її функціонування в пілотованому режимі, забезпечення умов життя і роботи екіпажу. "Прогрес М-64" доставив на станцію більше 2,3 тонн різних вантажів, включаючи запаси кисню, води і їжі, паливо, необхідні матеріали, наукову апаратуру та обладнання, в тому числі 406 кг обладнання д ля американського сегмента.
1 вересня 2008 корабель "Прогрес М-64" був відстикований від МКС, а 9 вересня 2008 був виведений з орбіти і затоплений в штатному районі Тихого океану після проведення в автономному польоті експерименту "Плазма-Прогрес".

1 червня 2008 року проведений запуск американського багаторазового транспортного космічного корабля "Діскавері" STS-124 (програма розгортання МКС, номер польоту - 1J), який 2 червня успішно зістикувався з МКС.
У складі екіпажу астронавти НАСА: Келлі Марк Едвард (командир), Хем Кеннет Тодд (пілот), Найберг Карен Луджін, Геран Рональд Джон, Фоссум Майкл Едвард, Шамітофф Грегорі Еррол, а також астронавт JAXA Хосіде Акіхіко (всі фахівці польоту).
Метою польоту була доставка на орбіту основний герметичній секції PM і маніпулятора JEMRMS японського науково-дослідного модуля Kibo; зміна на борту МКС бортінженера-2 (астронавт НАСА Шамітофф Грегорі Еррол змінив астронавта НАСА Герретт Рісман); дооснащення МКС додатковим устаткуванням і матеріалами; проведення на зовнішній поверхні МКС монтажних робіт.
В ході спільного польоту астронавти здійснили три виходи у відкритий космос.
11 червня 2008 року космічний корабель багаторазового використання "Діскавері" з сімома астронавтами на борту відстикувався від МКС, а 14 червня успішно приземлився на мисі Канаверал, США.

10 вересня 2008 року з космодрому Байконур здійснено пуск ракети-носія "Союз-У" з транспортним вантажним кораблем "Прогрес М-65" (програма польоту МКС, номер польоту - 30P), який після автономного семисуточного польоту 17 вересня зістикувався з МКС. Корабель доставив на станцію близько 2,5 тонн вантажів. У їх складі запаси кисню, води, палива, їжі, наукова апаратура і обладнання для систем російського сегмента МКС. Для американського сегмента призначене 374 кг вантажів, включаючи продукти харчування, одяг, обладнання для наукових досліджень і роботи у відкритому космічному просторі.
14 листопада 2008 корабель "Прогрес М-65" був відстикований від МКС, а 7 грудня 2008 року було поведений з орбіти і затоплений в штатному районі Тихого океану після проведення в автономному польоті серії геофізичних експериментів.

12 жовтня 2008 року з космодрому Байконур ракетою-носієм "Союз-ФГ" здійснено запуск російського транспортного пілотованого космічного корабля "Союз ТМА-13" (програма розгортання МКС, номер польоту - 17S), який 14 жовтня зістикувався зі станцією. На борту корабля "Союз ТМА-13" два члена екіпажу вісімнадцятої основної експедиції (МКС-18) - американський астронавт Майкл Фінк і російський космонавт Юрій Лончаков, а також учасник космічного польоту громадянин США Річард Герріотт, що виконує політ за програмою п'ятнадцятій російської експедиції відвідин (ЕП-15). Мета запуску - планова заміна двох членів екіпажу сімнадцятої основної експедиції (МКС-17), а також корабля "Союз ТМА-12", який працював в складі орбітального комплексу МКС в якості корабля-рятувальника з 10 квітня 2008 року; рішення задач технічного забезпечення польоту екіпажу основної експедиції, а також підтримки працездатності станції і її систем.
24 жовтня 2008 року космічний корабель "Союз ТМА-12" був відстикований від МКС і в цей же день спусковий апарат корабля з учасником космічного польоту Річардом Герріотт і двома членами екіпажу МКС-17 - Сергієм Волковим і Олегом Кононенко - повернувся на Землю.