Екскурсія на двоповерховому автобусі

Tsky

7 грудня 2015 року, 22:14

Крит, вересень 2015 (частина 4. Спиналонга)

Мабуть, о. Спиналонга - сама запам'ятовується екскурсія з усіх, а головне - яка подарувала безліч позитивних емоцій. Від однієї дороги до Елунда і виду на Залив Мірабелло захоплює дух, особливо коли їдеш на двоповерховому автобусі))

Читати повністю...

У Казані оглядову екскурсію по місту можна подивитися на червоному двоповерховому автобусі. я так зрозуміла що квиток єдиний, на весь день. можна виходити на зупинках, а потім сідати на Слуда такий же. ми сіли покатати заради Кирюхи, але він теж зажадав собі навушник і слухає екскурсію) ℹ400 дорослий квиток. Сісти можна у Кремля або на Баумана / Пушкіна, але ми проголосували і зловили його просто так) а ще мені подобається оформлення вело-маршруту, з інформаційними стендами і опорними точками # казань # туризм

Вихідні в Москві !!

Привіт, дівчатка! Ось плануємо в найближчі вихідні з'їздити в Москву з чоловіком і донькою (4,5 року). Давно збиралися, але якось не виходило відвідати, а тут все друзі роз'їхалися по морях, а ми в положенні не ризикнули так далеко, а ще 30 липня наша п'ятирічна річниця весілля ось вирішили трохи розвіятися і так відзначити річницю))) Хочемо погуляти подивитися разом ще не виїжджали в столицю (самі ми з Смоленської обл.)!)) Ось хотіла порадитися як провести вихідні в Москві куди сходити, що подивитися? ...

Календар розвитку дитини

Ми розповімо вам реальні історії наших матусь, які пройшли через це або проходять прямо зараз!

Irina

23 вересня 2016, 12:53

Казань

У Антона в цьому році новий класний керівник-дядечко. Учитель російської та літератури. Діти в минулому році були від нього без розуму (подивимося що буде в цьому). Він тягає їх на екскурсії, в музеї і театри, навіть в футбол грає. У минулому році, зі своїм класом, він їздив в нижній Новгород. Всім так сподобалося, що в цьому році вирішили повторити, тільки в Казань. На 4 дні. Їдуть не тільки наші- і з інших сьоме і старшокласники. Ціна ...

Активний відпочинок

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

Юля

19 березня 2014 року, 15:11

Їдемо в Лондон!

Дивно довго я готувала це наше подорож. Навіть автобус лежав в засіках місяць :) Але ось Федя дістав заповітний валізу з "Великим Подорожжю", і ми вирушили до берегів Велікобрітаніі..на чарівної Вороні :))))

Читати повністю... Читати повністю Ірина

18 квітня 2017, 14:57

Великобританія. Лондон, Віндзор і Бірмінгем

У березні нам випала чудова можливість побачити Англію. Політ Москва-Лондон всього 3,5 години, летіли Аерофлотом-як завжди без нарікань :) Так як в Англії на 3 години менше ніж у нас, можна вважати, що політ зайняв всього півгодини і у нас є ще один цілий день на огляд визначних пам'яток . Перше, що ми побачили вийшовши з аеропорту Хітроу - ось такі милі машинки таксі, як в старих фільмах. Вони там всюди і відмінно виконують свою функцію

Читати повністю...

Марсель - морська перлина Франції.

Марсель - великий морський порт і другий за чисельністю населення місто Франції. Хоча Марсель поступається столиці по числу жителів, за загальною площею він її перевершує в 2,5 рази - це обумовлено тим, що майже половина міської території через скель непридатна для будівництва.

Читати повністю... Читати повністю Мамуля Влада

10 січня 2015 року, 19:01

Ну ось і наш невеликий отчетік про поїздку в Суздаль на Різдво.

Вечір добрий, дівчатка! Ну ось і дозріла для невеликого отчетік про нашу поїздку на РІЗДВО в Суздаль! Сіли ми в наш екскурсійний автобус і він "покотив" нас в шалене місце, зачаровує чи - Суздаль! Мало того, що він входить в Золоте Кільце Росії, так це ще й красивий, затишний містечко, в який однозначно хочеться повернутися. У Суздалі цінують історію і доглядають за будиночками і вулицями. Вище двоповерхових будиночків тут тільки церкви, каплиці і дерева. Ніяких хмарочосів, скло-бетонних висоток. Краса ...

Читати повністю...

Огляд коробки Ведмедик Паддінгтон в Великобританії.

За традицією 7 наборів з розвиваючими і творескімі завданнями. У коробці набір карток, 16 штук, по темі Великобританія. Для зручності освоєння, вони розкладені по тематичним наборам, наприклад: В першому наборі книга про ведмежа Паддінгтоні, його появі в Лондонській сім'ї. Тому завдання для дитини - пригостити ведмежати традиційними Сконе з мармеладом, рецепт і опис яких на картках. І ще 2 картки: про прапор і Паддінгтонскій вокзал, на який прибув ведмежа. До речі, багато хто думає, що англійці так люблять цього героя, що навіть ...

Читати повністю... Читати повністю Svetlana

24 січня 2017, 16:08

Про ціни на Майорці. Продукти, кафе, бензин, екскурсії

Інші нотатки про Майорці тут Про ціни на продукти. Продукти купували в середньому раз в 5-6 днів в великих супермаркетах Меркадона або Ероскі. Не у всіх містах Ероскі працює по неділях. У Порто Крісто він закритий, в Са Комі працює до 15 годин. Удосталь понатикані поруч з пляжами універмаги SPAR просто грабіжники в порівнянні з цими двома. Мережа Меркадона мені асортиментом подобається більше, але Ероскі частіше зустрічалися на нашому шляху. За цінами ці два магазини майже не відрізняються, щось ...

Читати повністю... Читати повністю Локі

26 квітня 2015 року, 14:38

26 квітня

на вулиці +12, хоча вчора було +36 і саме в цей прохолодний і дощовий день ми вибралися на екскурсію по Ташкенту далі буде багато фото прошу під кат

Читати повністю... Читати повністю Svetlana

26 січня 2017, 18:05

Майорка. Ціни на продукти, бензин і екскурсії

Читати повністю...

Екскурсія по Єрусалиму на двоповерховому автобусі

Коли то побачили з Яшей в Єрусалимі двоповерховий туристичний автобус і не стало мені спокою. Яша постійно про нього згадував і говорив, що хоче на ньому покататися. Днями випадково побачила в жж посилання на 99 маршрут Виявилося, що все цілком здійсненно. Яша сказав, що він повинен одягнутися в червоне, тому що автобус червоний) Сьогодні вранці поїхали в Єрусалим (це ми в Маале Адумімском автобусі):

Радість ...

Або радість хом'яка, або тільки небо, тільки радість. Або я і моя прелесть) Ну або від радості в зубі сперло - ось це точно про мене. Почну з найголовнішого: в наступному місяці ми з чоловіком святкуємо 10-річчя нашого роману.

Пригоди Тими і Паддінгтона - з Лондона до Москви

Часто життя дає нам знаки, вибудовує з них ланцюжки збігів, а ми називаємо це долею. А може бути ніяка це не доля? Може бути, ми самі створюємо все те, що відбувається з нами? У будь-якому випадку, сталося так, що буквально протягом місяця зі мною відбувалися події, які вели мене до створення дуже незвичайного дня народження: купила подушечку з англійським прапором, подивилася фільм про ведмедика Паддінгтона і помітила на вулицях міста справжній червоний двоповерховий англійський автобус. І так мені захотілося ...

Домінікана для трьох)

Всім привіт! Так давно нічого не писала тут, на ББ, але ось випала нагода! Отже, поки літо ніяк не хотіло вступати в свої права і радувати нас теплом, вирішено було полетіти у вирій погрітися на сонечку, покупатися в ласкавому океані і подивитися нову для нас країну! І нею стала Домініканська Республіка!

Читати повністю...

Леночка, спасибо за відгук!

Олена Наш Родос 9 жовтня, 20:24 всім привіт. на тижні повернулися з відпустки, вирішила написати відгук, поки свіжі спогади. Відпочили відмінно! в зв'язку з сильною завантаженістю на роботі читати відгуки про готелі категорично не було часу, тому вдруге повністю довірилася раді Юлія Ласькова (відпочинок по всьому світу)) з приводу туру (рік тому їздили в Туреччину). Юля порадила дуже хороший готель, на який була якраз акція. візи зробили дуже швидко, добрі греки дали їх нам на 3 роки (ура-ура), дитині ...

Читати повністю... Читати повністю Жанна

9 серпня 2016, 16:17

Євпаторія 2016

Сонце, море, пісок ... Як же добре відпочивати на благодатній кримській землі! В цьому році ми пробули в Євпаторії півтора місяця, купалися, засмагали, трохи подорожували і навіть ходили на оздоровчі процедури. Погода нас балувала: було жарко, Маревни, томно. Загалом так, як і повинно бути на море! Підкатом багато нашого відпочинку, вражень і моїх думок.

Читати повністю... Читати повністю Олена

9 жовтня 2016, 20:24

наш Родос

всім привіт. на тижні повернулися з відпустки, вирішила написати відгук, поки свіжі спогади. Відпочили відмінно! в зв'язку з сильною завантаженістю на роботі читати відгуки про готелі категорично не було часу, тому вдруге повністю довірилася раді Юлія Ласькова (відпочинок по всьому світу)) з приводу туру (рік тому їздили в Туреччину). Юля порадила дуже хороший готель, на який була якраз акція. візи зробили дуже швидко, добрі греки дали їх нам на 3 роки (ура-ура), дитині (4,5 г) на рік (але це через ...

Читати повністю... Читати повністю Світлана

23 жовтня 2016, 21:52

Пройшла ще тиждень ... 17-23 жовтня

На цьому тижні все йшло своєю чергою. У хлопців в школі трійки змінювалися п'ятірками. Обидва взяли участь в Олімпіадах з російської мови та математики. Максим зачитувався казкою про мертву царівну. Правда, з малюванням у нього біда ...

Наші Карпати, дубль 2))

Ліричний відступ: ЯК ЖЕ Я ЛЮБЛЮ НАШУ КРАЇНУ !! Гори, річки, ліси .. Природа просто чудова .. І нехай це було все що завгодно, але не відпочинок, але я ні краплі не шкодую про поїздку) На цей раз поїхали в Карпати з дитячим табором на 50 дітей. Спочатку мене трохи лякала дорога - 14 годин вночі в забитому дітьми автобусі з криком, гамором і всіма витікаючими)) Але все виявилося не так страшно, автобус був двоповерховим і ми влаштувалися на тихому першому поверсі ...

Читати повністю... Читати повністю Катерина

24 березня 2016, 21:28

Кідзанія

Сьогодні Діму покликав однокласник на день народження. Ми були в Мастерславле, в Кідбурге, тому з радістю погодилися поїхати в Кідзанію. Напишу одразу - для нас (одностайно) найкращим містечком дитячим залишається Кідбург. Нижче розповім чому. Але і у Кідзаніі є плюси. 1. Їхати нам до Кідзаніі ДАЛЕКО (Полежаевская)! Дорога вимотує. До Луб'янки простіше. По прямій, без пересадок, 20 хвилин і ти на місці. 2. Кібург НАБАГАТО менше ніж Кідзанія і МІЙ дитина відчуває себе там упевнено. Він не боїться загубитися, ні ...

Шматочок Англії в Москві

Продовжуємо гуляти по Москві?) Ви не проти? Сьогодні Вас чекаємо дуже захоплюючий маршрут від мене, Лариси і кабачків) Для затравки ось таке фото і загадка: Ми знайшли шматочок Англії в Москві. І Англія в навушниках нам про Москву розповіла. Здогадалися куди ми йдемо по Лужкову мосту))? Ні? Тоді прошу під кат)

Наша травнева Казань

У нашій родині вже стало доброю традицією на першотравневі свята виїжджати куди-небудь на екскурсійна, і цей рік не став винятком) В цьому році була обрана Казань.

В гостях у дідуся Корнія

Побували з Федіним класом в Передєлкіно на екскурсії, яку чекали майже два роки. Така чергу для груп, що бажають побачити, як жив і творив Корній Іванович Чуковський. Чому? Та тому що його дача - це не нудний і формальний музей, як більшість меморіальних будинків і квартир літераторів, де всі речі обгороджені мотузочками або заховані за склом, а дуже затишне і атмосферний місце.

Читати повністю... Читати повністю Marina

14 августа 2012, 7:35

З'їздили в СПБ

З Андрієм і бабусею, на 3 дні. Підготувалася досить безглуздо, хоч і багато часу витратила. Врахую уроки. Димка в кожну поїздку каже, що більше з Андрієм нікуди не поїде. Поживемо побачимо. Проїхалися на двоповерховому автобусі по центру міста з екскурсією (в повному обсязі), зайшли в Спаса на Крові, погуляли в Михайлівському саду, відвідали крейсер Аврора, погуляли по Петропавлівської фортеці і її музеям (зайшли в тюрму, музей історії Петербурга, собор); ми з Андрюхою побували ще тут: http://kidburg.ru в той час як ...

Читати повністю... Читати повністю Tатьяна

14 серпня 2016, 00:15

про круїз

Поки свіжі враження - ділюся звітом на нашу плавання 18 днів, маршрут Казань - Волгоград - Ростов-на-Дону - Волгоград - Астрахань - Казань. Дві великі річки - непокірна красуня Волга і тихий душевний Дон.

Читати повністю... Читати повністю Олександра

9 серпня 2015 року, 16:30

Щоденник мандрівників. день 3

День 3. Сьогоднішній день можна назвати днем ​​художників, так як на своєму шляху нам раз у раз траплялися їх галереї, крамниці і навіть музей. Втім, і поїхали ми в с. Анос з наміром відвідати будинок-музей місцевого художника Гуркіна. Однак вийшли трохи раніше за 4 км у поруч розташованої села Аскат. Звичайно, вирішили прогулятися туди ...

Читати повністю...

немає, все-таки я його доб'ю. травневі мінські, airbnb, дитячий Мінськ.

бб неймовірно довго відмовлявся вантажити фото в цей пост. але що він знає про моє нелюдське упертості терпінні! в загальному, ось. У Мінську ми з чоловіком вже були пару раз: один раз на Новий рік, другий - так само на травневі свята. Тому основні туристичні маршрути вже були протоптані і в складанні культурної програми для нинішньої поїздки визначальну роль грав голос дітей, ніж вони скористалися :) Отже, у нас було 6 вихідних днів, два з них пішли на ...

В гостях у дідуся Корнія

Читати повністю...

Коники в гостях у кроликів

Коники ( "Sienāzīši") ця назва Вовкіна танцювального колективу. А кролики, це, як відомо, не тільки цінне хутро, а й привід маленьким танцюристам і їх батькам відправиться на пікнік. Такий ось несподіваний і дуже приємний сюрприз приготувала нам руководеітль колективу - екскурсію в Кроляче Королівство. Пару слів і самому королівстві. Це проект (точніше, один з проектів) євангелічної громади Синій Хрест, спрямований на надання допомоги людям, які опинилися в кризовій ситуації. А, якщо вже називати речі своїми іменами, то колишнім ув'язненим, алкоголікам і наркоманам. Звучить ...

Читати повністю... Читати повністю Ольга Корсікова

20 лютого 2014 року, 16:05

ТУРЕЧЧИНА. Кушадаси. Kustur Club Holiday Village HV-1, 5 *

24.06, 8 днів, AL, Standard Garden View, 2 дорослих + 1 дитина, 72 455 руб.в прекрасному курортному містечку Кушадаси між морем і горами розташувався чудовий готель Kustur Club Holiday Village. Він являє собою комплекс з упорядкованих одноповерхових і двоповерхових вілл, розсипаних по площі більше ста сімдесяти тисяч квадратних метрів. Вся територія готелю потопає в зелені сосен і олив, серед яких приємно прогулятися в спекотний полудень, насолоджуючись цілющої тінню. Тут же живуть ручні білки, від спілкування з яким діти приходять в ...

Читати повністю...
Ось хотіла порадитися як провести вихідні в Москві куди сходити, що подивитися?
А може бути ніяка це не доля?
Може бути, ми самі створюємо все те, що відбувається з нами?
Ви не проти?
Здогадалися куди ми йдемо по Лужкову мосту))?