З Дарвіна до Аделаїди: День 5-6. Від Alice Springs до Uluru. Захід і світанок над Uluru (Ayers Rock)

"Екватор" цієї подорожі - 5й день поїздки Дарвін-Аделаїда.

Напередодні ми повернулися після відвідування Alice Springs Desert Park в караван-парк вже затемна. Часу вистачило тільки на те, щоб швидко долучитися до благ цивілізації (душ, підзарядка всієї техніки) і все. Вночі досить прохолодно і ми перший раз за всю поїздку включаємо орендований обігрівач- "вітерець". Незважаючи на поступово накопичується недосип, на наступне вранці прокидаємося по будильнику раніше кукабарра і інших птахів, найпершими заходами в торговий центр поповнити запас продовольства на найближчі 3-4 дні, а потім так само швидко заглядаємо на оглядову точку Anzac Hill в самому Alice Springs і, вперед, далі!

Як не хотілося б залишитися в Alice Springs ще на пару-трійку днів, щоб пройтися без суєти по місцевим музеям і галереям, ми висуваємося в ті краї, заради чого, власне, вся ця поїздка і затівалася: Uluru (Ayers Rock), Kata Tjuta (The Olgas) і Kings Canyon (Alice Springs, прости, до тебе приїдемо в гості коли-небудь в майбутньому!).

Мабуть, будь-який, немає тієї людини, що не збирався б їхати в подорож по Австралії і не знав би про "великий червоною каменюці в центрі пустелі" - Uluru (Улуру). Великий Бар'єрний риф, Сіднейська Опера , Велика Океанська Дорога і Улуру - ось, мабуть, 4 най-най відомих точки, питання про яких ми регулярно отримуємо від туристів, які звертаються до нас за маршрутами в проект "По Австралії - самостійно" .

І вже раз мова зайшла про те про що часто ставляться, то відповім на один з найпопулярніших: як дістатися до Uluru?

Якщо ви подивіться на карту, то зрозумієте, що найбільш ефективно за часом (і найпростіше) - це летіти безпосередньо в аеропорт Ayers Rock Airport в Yulara - крихітне поселення, цілком і повністю створене для потреб туристів. Літаки туди регулярно літають з Мельбурна, Сіднея, Alice Springs і Кернса (а з серпня 2018 почнуть літати і з Брісбена).

Другий варіант: прилетіти в Alice Springs, взяти напрокат 4WD-машину і доїхати до Yulara по The Red Centre Way (раніше його називали 'the Mereenie Loop') через West MacDonnels Ranges і Kings Canyon. За інформацією, що я знаходила, в сухий сезон по цій дорозі навіть можна проїхати і на "паркетник" (наприклад, Toyota Rav4), але потрібно обов'язково отримати дозвіл у компанії-прокатника автомобіля на таку поїздку. При оформленні документів на оренду нашого кемпервена в договорі був пряма заборона на проїзд по цій трасі, так що ми навіть і не думали туди їхати.

Третій варіант: по повністю асфальтованому шосе за 5,5 годин доїхати з Alice Springs до Yulara. В цьому випадку повний привід не обов'язковий, можна їхати на будь-якій машині (так ми, власне, і їхали).

Як і на попередніх перегонах, зупиняємося розім'ятися на кожній хоч трохи значущою точці (і на заправках, звичайно). Про заправки ще раз підкреслю: вони є кожні 300-350 км, відкриті з раннього ранку до глибокого вечора (а в ночі нічого по трасі їздити!). Однак чим далі ви від цивілізації, тим вище вартість бензину, тому ми залились "під горлечко" в Alice Springs, потім дозаправилися на повороті на Lasseter Hwy в Erldunda Roadhouse, ну а далі ... а далі згнітивши серце заправлялися по ~ $ 2.2AUD за літр 91 бензину при ціні $ 1.2AUD на узбережжі ......

Але я відволіклася. По дорозі у нас було ще 2 зупинки: у оглядової точки Mount Conner Lookout і у Curtin Springs. Якщо вірити путівникам, гору Mount Conner часто плутають з Uluru, хоча по мені так це досить складно зробити: верхівка Mount Conner акуратно "зрізана", тоді як Uluru нерівна і більш "руда".

До речі, якщо цікаво, Mount Conner знаходиться на приватній території, і, за чутками, господарі періодично проводять до неї виїзні тури. Інших шляхів потрапити до неї ближче немає.

Ферма Curtin Springs нічим особливо не запам'яталася, крім натовпів бекпекеров (тут можна зупинитися безкоштовно на ніч на майданчику, тільки за туалети і душ доведеться платити) і кумедними знаками. Наші ночівлі були заплановані в караван-парку в Yulara, так що ми тут особливо не затримувалися, тим більше що справа йшла до вечора, а ми ще до оглядового майданчика з видом на захід не дісталися ...

Нарешті, швидко зареєструвавшись в караван-парку, і, купивши вхідні квитки в Uluru-Kata Tjuta National Park (діють 3 дні) при в'їзді, на всіх парах поїхали на майданчик для милування заходом ( "Car Sunset"). Нам пощастило: ми встигли до всіх натовпів і мікроавтобусів, так що "застовпили" собі відмінне місце з видом на Улуру без кущів і дерев, розклали столик зі стільцями і влаштували собі спокійний приємний вечеря, поглядаючи на те як Uluru величаво змінювала свій колір ....

Нам пощастило: ми встигли до всіх натовпів і мікроавтобусів, так що застовпили собі відмінне місце з видом на Улуру без кущів і дерев, розклали столик зі стільцями і влаштували собі спокійний приємний вечеря, поглядаючи на те як Uluru величаво змінювала свій колір

Захід на Uluru, мабуть, був одним з найяскравіших подій, що сталися за цю поїздку. Перехід кольору гори від оранжево-теракотового, через вогненно-рудий до насиченого червоно-коричнево-фіолетового - це незабутнє видовище, яке фотографіями дуже складно передати, але я спробувала :) На жаль, сонце в той день село в хмару, так що вся краса закінчилася трохи раніше очікуваного. Але і на тому спасибі, було дуже здорово!

Темніє в цих широтах швидко, та й вставати на наступний день потрібно було не просто рано, а дуже рано, тому ми швидко вирушили в караван-парк, де вже при світлі зірок вирішували всі залишилися господарсько-побутові питання. Ніч, до слова, знову була холодна і обігрівач- "вітерець" був знову як не можна до речі!

Вранці (хоча, яке "вранці", години за півтори до світанку!), Знову звернули табір і без сніданку поїхали на майданчик TALINGURU NYAKUNYTJAKU, стовпити місце для штатива і спостерігати світанок ... .. Не дивлячись на ранній виїзд, нас трохи випередили автобуси і особливо завзяті китайські і японські туристи з воооот-такенний об'єктивами, так що встали ми на майданчику де встигли. Дитина висловив бажання ще поспати годинку-другу, чоловік зголосився бути волонтером з приготування кави, так що я залишилася на майданчику в гордій "самоті" (якщо так, звичайно, можна назвати той стан, коли навколо тебе натовпу людей, що прагнуть закарбувати все і вся навколо всіма доступними способами, від мобільних телефонів, iPad-ів і камер Go-Pro до дуже дорогої техніки :)). Але чи то сонце не поспішало підніматися високо, то чи платформа побудована не зовсім під правильним кутом, то чи просто зірки того ранку не так склалися, але вчорашнього "ах" і "ох" при вигляді сходу не вийшло (нагадую, справа відбувається в червні місяці).

Захід, все-таки, на наш погляд, був на порядок яскравіше :)

"Не в сходах щастя!", Вирішили ми і попрямували далі, до виконання наступних пунктів нашої програми ...

Про це - в наступних замітках.