Парад Планет, Планета Нібіру, ​​Новий виток еволюції

Парад планет. Планета Нібіру. Новий виток еволюції
21 грудня 2012 року, буде парад планет . Сатурн, Юпітер, Марс і Земля вишикуються в одну лінію. Власне, подібні паради планет були і раніше.

Чим же відрізняється парад планет 21 грудня 2012 року від попередніх? Справа в тому, що в цей день вишикуються в лінію не тільки планети Сонячної системи, але і планети інших зоряних систем, утворюючи лінію від центру галактики. Сонячна система вишикується в одну лінію з центром Чумацького Шляху, що відбувається раз в 26 тисяч років - рівно стільки часу потрібно Сонцю, щоб зробити один оборот навколо центру галактики. А це вже зовсім інша справа. Процес можна порівняти зі стрілками годинника, коли стрілки встають на відмітку 12 годин. Дана комбінація буде означати перехід Всесвіту з однієї системи в іншу.

Знімки сонячної корони, зроблені астрономами під час затемнення 29 березня 2007 року виявили серйозний збій в його роботі. Вид корони виявився вельми несподіваним. За своєю структурою вона ближче до максимуму сонячного циклу. Але ж зараз лише кінець старого! Це означає, що наступний пік сонячної активності може стати ще більш інтенсивним, і почнеться він уже в наступному році. За розрахунками фахівців Національного центру атмосферних досліджень США він буде на цілих 50% перевищувати потужність останнього циклу. Тобто, максимум - може виявитися саме в кінці 2012 року.

Планета Нібіру.

В даний час планета Нібіру знаходиться в невидимому спектрі і в звичайний телескоп цю планету не побачиш, тим більше неозброєним оком. Однак її можна чітко розгледіти в інфрачервоний телескоп. Інфрачервоний телескоп встановлений на одою зі станцій США в Антарктиді. Він являє собою телескоп з сегментним 10-ти метровим дзеркалом, а що стосується його місця розташування, то в Антарктиді для інфрачервоних спостережень умови просто ідеальні.
На основі цих спостережень, американські вчені зробили висновок, що дана планета перевершує Землю в три рази і розрахувавши її траєкторію руху (орбіта Нібіру) і швидкість, вони також припустили, що Нібіру повинна зайняти своє становище в майбутньому параді планет 2012 року. Вишикуються планети таким чином: Сонце - Земля - ​​Марс - Нібіру - Юпітер - Сатурн.
Але пам'ятайте, що б не сталося, не варто впадати в паніку і віддаватися хаосу, варто заздалегідь проаналізувати свої можливості в майбутньому ситуації і зробити певні висновки. Крім того не варто забувати, що вся інформація про Нібіру засекречена і те, що нам відомо лише крупиці, які підкидають нам.
Будь-парад планет є важливим астрономічним подією підштовхує, своєю енергетикою, до якісно нового етапу духовної еволюційної життєдіяльності на Землі. Будь-подібний етап знаменує собою появу нового покоління Просвящение душ, які якісно відрізняються від своїх попередників. Досить згадати Віфлеємську зірку. Поява на світ Ісуса Христа сталося в період параду планет, і ознаменувало прихід його покоління.

Починаючи з 1999 року прийшло свіже подпоколеніе, яке зараз називають "Мешканцями Нового світу". Вони з'являються, щоб жити в світі, який буде побудований індиго для індиго. Вони розчищають територію, щоб посадити зерна безумовної любові. За їхніми твердженнями, вони втілилися на Планеті, щоб навчити своїх батьків правильної життєдіяльності - життєдіяльності в гармонії з власним серцем і розумом. Призначення таких дітей - вчинення духовного прогресу людства. Аура їх, найчастіше, білуватого або золотистого кольору.

Окремо взяті фахівці, які вивчають дітей індиго, називають таких дітей "кришталевими". Ці діти є носіями енергії Христа, вони прибули для того, щоб всі навколишні мали можливість за їх допомогою підніматися вище. Вони зможуть лікувати людей на відстані, спілкуватися один з одним телепатично, для цього виходячи в єдине інформаційне поле планети. У них постійно відкрита і дуже сильна "серцева" чакра Аннахата, що виходить від якої світло дає можливість формувати біля себе атмосферу любові і спокою.

І в наш час "кристальні" діти народжуються разом з "кардинальними". Два цих покоління знаходяться один з одним в гармонії.

Зазвичай в "кардинальному" поколінні народжуються так звані "старці", тобто ті, хто вже велика кількість тисяч років живе і реінкарнує на планеті.

В "кришталево" - ті, хто покликаний допомогти "старцям" і всьому людству в справі очищення і вдосконалення. Як правило, вібрації "кристальних" вищі в порівнянні з "кардинальними".

Зараз ми живемо в часи особливих найцікавіших змін, ми чекаємо майбутнього нового параду планет - Великого. Це і символ приходу нового покоління і енергетичне забезпечення приходу нових душ в наш світ.

Це буде перехід який спричинить за собою «кінець світу» - зміну звичного порядку, цей день стане точкою відліку нового циклу.

Що і як ми відчуємо, та й чи відчуємо в фізичному тілі якісь зміни - поки невідомо. Швидше за все відбудеться м'який перехід, перехід до епохи Єдності, епосі безумовної любові.

Населення Землі, звичайно ж зазнає певні зміни, проте не варто чекати кінець світу з виверженням караючого вогню з надр планети, ангелів господніх, карають за гріхи, адже вони давно живуть поряд з нами, це ж і є ваші сучасні діти.

Чим же відрізняється парад планет 21 грудня 2012 року від попередніх?