Майорка

4. аквапарк

зміст:

Іспанія. Готель Flamboyan. 24 червня - 2 липня 2004 р

В цьому році ми вперше зіткнулися з проблемою вибору місця для літнього відпочинку. Не те, щоб земну кулю менше став, просто вимоги дуже високі у нас були.

Ми вперше їхали всією сім'єю: мама (Я), тато (Сергій), син (Даня 5 років) і дочка (Еріка 1,8 м). Тому потрібно було враховувати інтереси всіх.

Для початку ми визначили, що країна повинна бути цивілізованою. Все-таки з нами діти, і якщо щось трапиться "що" - перспектива бігти за допомогою до арабів нас не радувала. Тому країни типу, Єгипту і Туреччини ми мілини одразу.

Друга умова - це відносна близькість країни. А значить, зі списку можливих країн стразу були викреслені Тайланд, Мальдіви та інша екзотика.

І третє - це обов'язкова наявність моря або океану з піщаним пляжем. Значить, викреслюємо Мадейру і Мальту.

Залишалася Європа. Але і тут не так вже й багато країн, що відповідають нашим вимогам - Кіпр, Крит, Іспанія, Португалія, Франція. Але Лазурний берег Франції занадто дорогий, а в Португалії холодний океан і сильні вітри. В Іспанії та на Кіпрі ми були кілька разів. А Греція, судячи з відгуків, занадто нудна. В результаті вибору практично не залишилося. Поки я раптом випадково не побачила на карті маленьку точку в Середземному морі. МАЙОРКА! Відразу згадалися слова відомої пісні: "Нехай тобі насниться Пальма де Майорка ..". Прошерстів Інтернет на наявність інформації про цей острів, якій виявилося чимало, я зрозуміла, що це те, що нам треба - це Європа (острів належить до групи Болеарского архіпелагу і належить Іспанії), це море і білий пісок, це близько - переліт 4, 5 години, це наявність "развлекалок" для дітей, і найголовніше - відносно низька ціна. Мальовничі фотографії острова затвердили нас у думці, що ми їдемо саме на Майорку.

Серед численних курортних місць острова ми вибрали містечко Магалуф і не прогадали. В межах 5 хвилин їзди на машині знаходиться два аквапарки, а саме містечко - суцільна тусовка. Велика частина відпочиваючих - англійці. Мабуть втомившись від пуританського способу життя у себе на батьківщині вони відривалися по повній програмі. Ми йшли на сніданок, а вони поверталися з дискотек.

Прилетіли на Майорку ми близько трьох годин дня. Аеропорт розташований за 15 км від Магалуф, так що о п'ятій годині ми були вже в нашому номері в готелі. Треба віддати належне персоналу: номер нам дали просторий, так що там без проблем помістилася не тільки ліжко для Дані, а й дитяче ліжечко для Еріки.

Так як до вечері залишалося ще 2 години, було прийнято одностайне рішення відправитися на море Так як до вечері залишалося ще 2 години, було прийнято одностайне рішення відправитися на море. І теплі середземноморські хвилі ласкаво хапають наші білі тлінні тіла. "Ех, як же мало людині потрібно для щастя" - думали ми, валяючись на білому піску і вдивляючись в нескінченну гладь блакитного неба.

Майорка нас не просто приємно здивувала Майорка нас не просто приємно здивувала. Вона нас вразила. Густа зелень лісів, білий пісок, блакитне море, гори - і все це на одному острові. Клімат там дійсно такий м'який, як про нього пишуть. По крайней мере, коли ми побачили, що на градуснику +33 градуси, то відразу і не повірили. Ніякої виснажливої ​​спеки. І все завдяки численним хвойним деревам.

Тепер про курорт Тепер про курорт. У Магалуфі три пляжу. Саме містечко являє собою букву "П", що виходить як би у вигляді мису в море, і з трьох сторін омивається водою. Таким чином виходять три різних пляжу. А всередині - вузенькі вулички з численними магазинчиками, ресторанами, дискотеками, нічними клубами і т.д.

Все вечора ми тусувалися в місті Все вечора ми тусувалися в місті. Чи не кожен день побачиш компанію молодецької англійської молоді, одягнену в костюми "бетменів", або "кішечок", або "вікінгів". Народ уміє відпочивати. Починаючи з восьмої вечора вулиці заповнюються епатажно одягненою молоддю, яка з піснями і криками переміщається з однієї дискотеки на іншу. Місто перетворюється на живий організм, готовий з радістю поглинути вас в божевільний круговорот веселощів.

Але це абсолютно не означає, що на Майорку варто приїжджати тільки заради нічного життя. Кількість пропонованих екскурсій і визначних пам'яток явно не збігалося з тією кількістю днів, які ми збиралися провести на цьому острові.

Ми поїхали за все на тиждень (тепер я розумію, як це мало). День від'їзду-день приїзду, три дня на море, таким чином, залишалося всього два дні. Один день ми однозначно вирішили витратити на аквапарк (не тільки заради дітей, я сама дуже велика любителька), а з другим ще не було вирішено. Але обставини вирішили за нас - це був Парк Галацціо.

парк Галацціо

Ми нічого не знали про це місце, коли зібралися туди поїхати. Просто так вийшло, що в перший день на морі ми трохи обгоріли і на ранок наступного дня вирішили зайвий раз не світитися на сонці. Подзвонили менеджеру. Вона порадила нам провести день саме в цьому парку. Так що, коли ми сідали в таксі зі словами "Парк Галацціо", ми не мали особливого уявлення, куди ми їдемо. Більш того, я морально готувалася до нудного проведення часу в тіні дерев. Але як же я помилялася!

Їхали на таксі близько 30 хвилин. Пораділа подумки, що взяли саме таксі, а не машину напрокат. Той маршрут, яким він нас віз, нам би самостійно не проїхати. Майже немає покажчиків !!! А ті, що були - показували в іншу сторону. Ну і плюс серпантинна дорога - для непідготовленого водія не кращий варіант.

Коли під'їхали до парку, зрозуміли, що вчинили дурість, взявши з собою коляску для Еріки. Але не встигнувши навіть до кінця це усвідомити, отримали пропозицію від дівчини, яка зустрічає відвідувачів і продає квитки, залишити нашу коляску у неї і отримати її вже в кінці маршруту. Ах які ж розумні європейці !!! Все - для людей !!!

Отже, входимо в парк. Парк Галацціо - національний природний парк площею 2,5 мільйона кв. метрів. Через парк кілька маршрутів: простий (ми їм пішли), складний і екстремальний (це коли потрібно йти по канатному мосту, забиратися по скелях і т.д.). Про все це та багато іншого свідчать стенди на вході. А також про божевільну кількість флори і фауни на території парку. Так, і про те, що курити на території парку заборонено. Турботливі.

Парк дуже красивий, безліч водоспадів, приголомшливі пейзажі, павичі ходять під ногами, як курки, і охоче приймають корм з рук (його, тобто корм, можна купити при вході на територію парку). Стежка вузька, з шляху не заблукаєш, видають при вході карту і сам шлях розмічений стрілками.

У парку взагалі все зроблено по уму У парку взагалі все зроблено "по уму". Протягом всього маршруту понад 10 "привалів", де можна, сидячи на лавочках, помилуватися пейзажем і випити кришталево чистої води, що б'є з ключа.

Коли ми їхали в парк, то найбільше, звичайно, переживали за маленьку Еріку Коли ми їхали в парк, то найбільше, звичайно, переживали за маленьку Еріку. Як вона перенесе подорож. Але дівчина жваво крокувала по стежці, впевнено переступаючи через корчі та інші нерівності. Три кілометри пішки подолала хвацько.

У всіх було відчуття якоїсь легкості і нескінченно кайфу У всіх було відчуття якоїсь легкості і нескінченно кайфу. Ми йшли по стежці, не перестаючи дивуватися красі, яка нас оточує.

На завершення маршруту нас чекав ще один сюрприз. Крім переліченого кафе, побачивши яке, ми зрозуміли, як ми зголодніли, нашому погляду відкрився приголомшливий водойма з водоспадом. Ох, яке ж це чудо - скупатися під водоспадом. Добре відпочивши, накупавшись і подивившись шоу хижих птахів, ми зібралися додому. Тільки от невдача - таксі, "чергували" у парку, немає. Сюди приїжджають в основному або на машині, або організованими групами на автобусі. Ми вже було почали уявляти собі перспективу пішого походу до найближчого населеного пункту, а це не менше 15 км, як наші муки розвіяв співробітник парку, викликавши таксі по рації, та ще й запитав, чи хочемо ми якийсь конкретний номер таксі або будь-яке. . Їх, Європа ...

Це був третій день на Майорці.

До цього часу ми вже обжилися, вивчили всі околиці готелю. До речі, що стосується готелю ...

готель

Якщо чесно, він не тягнув на свої чотири зірки Якщо чесно, він не тягнув на свої чотири зірки. Це, звичайно, нашу суб'єктивну думку, але ми не в перший раз в іспанському готелі, і, в общем-то, є з чим порівнювати. З мінусів ми відзначили "загальмованість персоналу", такий же "загальмувати" ліфт (відвідувачі, в основному, ходили пішки по сходах, нам же доводилося довго чекати, так як ми жили на п'ятому поверсі). Відсутність обіцяного бару біля басейну і дитячого майданчика (немає брешу, майданчик все ж була в вигляді однієї гірки і одного будиночка, практично покинута близько парковки). Кахельну підлогу в номері. І дуже убоге меню. Практично кожен день одне і те ж. Змінювалося тільки 2-3 страви. Ну да ладно, з голоду не померли. Зате в готелі є одна дивина. Увечері, коли на вечерю замовляєш напої, з тебе забувають взяти гроші і при цьому не записують на рахунок твого номера. Виглядає це приблизно так: офіціант приймає замовлення і приносить напої, потім в зал виходить "спеціально навчена людина" і проходиться по столиках, виписуючи рахунки і збираючи гроші. Але іноді він не виходив, вірніше, частіше не виходив, ніж виходив. Нас довго мучила совість, думали, може варто гроші залишати просто на столі. Але озирнувшись навколо, зрозуміли, що ніхто не залишає, просто йдуть і все.

Але в цілому готель нормальний Але в цілому готель нормальний. Якщо врахувати, що ми там тільки спали і їли, він цілком задовольняв нашим вимогам. Найголовнішими його перевагами були близькість до пляжу - з одного боку, і розташування в центрі міста - з іншого.

Дні нашого перебування на Майорці летіли як помах вій Дні нашого перебування на Майорці летіли як помах вій. Днем ми валялися на пляжі, а вечорами гуляли по місту. З обов'язковим відвідуванням: ігрових автоматів, батута і магазинів.

А під кінець, коли Еріка вже засипала в колясці, сідали в яке-небудь щодо тихе кафе пропустити по бокальчку сангрии А під кінець, коли Еріка вже засипала в колясці, сідали в яке-небудь щодо тихе кафе пропустити по бокальчку сангрии. Спостерігаючи за нічним життям міста, обіцяли собі, що обов'язково сюди приїдемо "потусити" без дітей.

Отже, залишалося два дні Отже, залишалося два дні. І ми, звичайно ж, поїхали в аквапарк.

аквапарк

Їх на Майорці два Їх на Майорці два. Знаходяться через дорогу один від одного. Один звичайний, а другий тематичний - Western Water park. Туди-то ми і пішли. Крім численних гірок та інших аква-розваг, там проходять тематичні шоу в стилі вестерн з кіньми, хижими птахами і т.д. Парк дуже сподобався. Особливо порадувало відсутність великих черг на гірки і вільний доступ до балонів. У Бенідормі їх доводилося брати на прокат за 6 євро, і взяти їх можна було тільки якщо приїхати до відкриття парку. Тут такої проблеми не було.

Одного дня нам здалося мало Одного дня нам здалося мало. Син дивувався, коли після 8 проведених там годин йому повідомили, що пора йти, так як парк закривається. "Але ми адже тільки прийшли!" - обурювався він.

Еріка ж проспала в парку на шезлонгу 4 години Еріка ж проспала в парку на шезлонгу 4 години. У неї кілька днів лізли зуби і саме в той день перестали хворіти, і вона нарешті виспалася. Тому ми з чоловіком по черзі бігали на гірки, ну а Даньке, відповідно, пощастило найбільше.

На наступний день нам належало їхати На наступний день нам належало їхати. На відміну від загальноприйнятої світової практики, звільнити номер нам потрібно було в 11.00. А автобус за нами повинен був прийти о 15.00. Ну не бовтатися ж п'ять годин за містом! Ми склали одяг, в якій збиралися їхати, в окремий пакет, здали всі речі в багажну кімнату і пішли на пляж.

Їхали трохи сумні Їхали трохи сумні. Особливо діти. Але ми обіцяли їм, що обов'язково ще повернемося сюди, і щось мені підказує, що стримаємо свою обіцянку неодноразово!