Мама, я в Дубаї!

Дубай, Перську затоку, Емірати ... Дубай, Перську затоку, Емірати

Ми чули про неймовірному розвитку ОАЕ - держави, що втілив в реалі «Арабську мрію», який побудував місто-мрію з довжелезними пляжами і найвищими в світі хмарочосами, лабіринтами магазинів, широкими дорогами і дорогими автомобілями - і все це в жаркій пустелі. Тут намили величезні острова-пальми, перетворили шматок пустелі в райський сад і створили все те, що називається Еміратами ... Знайомтеся, Дубай - один з кращих!

Так склалося, що два роки тому ми були проїздом в Еміратах, але не в Дубаї, а в столиці країни - Абу-Дабі. Там ми буквально на 1 день поринули в цей світ мрій і зрозуміли, що треба буде неодмінно повернутися в Емірати, а саме в їх самий-самий місто - Дубай!

Отже, на травневі свята у мене випадають канікули, а Перську затоку вже стає настільки теплим, що здатний відігріти нас, жителів далекої північної країни ... Ось і вирішено, у нас 11 днів в Дубаї!

Так як в цьому році з Пермі немає прямих рейсів в Дубай, ми вилітали з Єкатеринбурга в Шарджу. 5 годин - і ось вже Еміратськая земля миготить внизу. Дуже вразили насипні острови Марджан в Рас-ель-Хайме.

Підлітаємо все ближче ... Великі палаци, особняки прямо посеред пустелі - справжні зелені оази, широкі дороги, розв'язки, автомобілі.

І ось ми приземлилися в Шарджі. Швидко пройшовши процедури в аеропорту, ми вирушили в Дубай. Приймаюча сторона зустрічала нас на мікроавтобусі.

Нас чекав Дубай!

День 1

З ранку ми заселилися в Grandeur Hotel Al Barsha 4 *, який знаходиться в дубайському районі Ель-Барша. Розташування готелю дуже зручне: 7 км до головного пляжу Дубая - Jumeirah Open Beach, 1,5 км до величезного торгового центру Mall of the Emirates і однойменної станції метро. А з нашого вікна відкривався гарний вид на Дубай, в сторону фешенебельного і дійсно красивого і чарівного району - Дубай-Марини (далеко) і на прилеглі будівлі району.

Після обіду ми зустрілися з нашим готельним гідом. Потім гуляли по довколишніх кварталів, дійшли до молу. Також хочеться відзначити, що Ель-Барша - типовий дубайський район, а це значить, що у нас була можливість подивитися звичайне життя міста. Район в цілому - будинки 7-10 поверхів, неширокі вулиці і трохи пішоходів.

Це був, так би мовити, день знайомства.

день 2

З ранку щільно поснідавши, ми вирішили скористатися безкоштовними шаттлама, пропонованими нашим готелем. З ранку шаттл йшов до пляжу Jumeirah Open Beach - того самого, звідки відкривається незабутній вид на готель-вітрило Бурдж-ель-Араб.

Це прекрасний вид, прозора і тепла вода, спека і сонце! Ми полюбили Jumeirah Open Beach!

Також мені вдалося тут спробувати справжнє кокосове молоко. Треба сказати, що смак досить незвичайний.

На тому ж самому мікроавтобусі до обіду ми повернулися в готель. У другій половині дня вирушили в Dubai Mall - найбільший торговий центр Еміратів.

Дійсно, це як величезний лабіринт! Тут є і акваріум, і величезні макети - безліч усього.

А наша мета в Дубай-Молле - морозиво з верблюжого молока. Продають його в кафе The Majilis за 10 дирхам. За смаком морозиво солонувате, але приємне на смак.

Якщо пройти Дубай Молл наскрізь, то виходиш до Бурдж-Халіфа - найвищим хмарочосом в світі! У цей день ми тільки зовні подивимося на це чудо інженерної думки, а в один з наступних днів піднімемося на 124 поверх і узагальнимо весь Дубай.

день 3

У цей день ми вирішили познайомитися з природою Еміратів. Одним з найвідоміших заповідників ОАЕ є Рас-ель-Хор (Ras Al Khor Wildlife Sanctuary), в якому в теплу пору багато фламінго, а зимовий - додається ще безліч птахів. Як нам розповіли, Емірати - це і є ті самі «південні краї», куди відлітають птахи з наших помірних широт.

Далі ми повернулися в готель і пару годин відпочивали біля басейну на даху. А в другій половині дня вирушили на сафарі на позашляховику в пустелю Руб-ель-Халі. Це були захоплюючі і трохи страшнуваті катання по високим піщаних дюнах, туди-сюди, вгору-вниз. Чудово! Всім раджу при відвідуванні Дубая неодмінно з'їздити на таке сафарі. А після сафарі нас чекав національний вечерю і яскраве уявлення.

день 4

З ранку скориставшись шатлом, а потім таксі, ми вирішили відвідати інший пляж Дубая - Кайт-Біч (Kite Beach). Він нам теж сподобався, перш за все відсутністю натовпів відпочиваючих. Людей було в рази менше, ніж на Jumeirah Open Beach. Пляж простягнувся майже на 2,5 кілометра!

У другій половині дня нами було заплановано відвідання справжнього рукотворного дива Дубая - насипного острова Пальма Джумейра (Palm Jumeirah). У це складно повірити, але він повністю штучний! Величезний диво-острів з піску в теплих водах Перської затоки, з довгою прогулянкової набережної Кресент довжиною понад 11 кілометрів, безліч лакшери-готелів, дорогих вілл, апартаментів - все це реальність, можлива в Дубаї. Ви тільки уявіть, 94 млн м3 піску було використано для будівництва Пальми Джумейра. В результаті вийшов острів площею 5,6 км2, що дорівнює 800 футбольним полям!

І Пальма Джумейра - не єдиний штучний острів Дубая. Тут створена ще більш гігантська пальма - Пальма Джебель-Алі (Palm Jebel Ali), яка на даний момент зовсім заселена і довгий час її проект був заморожений. А ще в Дубаї побудували найбільший штучний архіпелаг в світі - острова Світ (World Islands, The World), який в даний час починають розвиватися і облаштовуватися. Передбачається, що на кожному острові буде фешенебельний готель, і вже відкрито 1 острів-готель на острові Ліван (Lebanon Island). І навіть це ще не все. Ведеться будівництво третього острова-пальми - Пальми Дейра (Palm Deira), яка, згідно з проектом, повинна стати в кілька разів більші за попередні пальм, а загальне її населення складе близько 1 млн осіб.

Туристи, які не проживають на Пальме, приїжджають сюди не тільки щоб наживо пройтися по штучному острову, але і для створення красивих фотографій. З західній частині «півмісяця» Пальми відкривається чудовий вид на район Дубай-Марина (Dubai Marina).

А з правій частині «півмісяця» - вид на знаменитий готель Бурдж аль-Араб (Burj Al Arab), Jumeirah Beach Hotel і при гарній погоді - на Даунтаун-Дубай (Downtown Dubai) з підноситься над ним Будж-Халіфою (Burj Khalifa) .

Дійсно, види стоять відвідування острова, нехай навіть і коштує це не дуже дешево.

день 5

З ранку ми вирішили відпочити біля басейну, щоб дати можливість шкірі відновитися, так як ми вже досить сильно обгоріли.

Після обіду ми на шатлі вирушили в Даунтаун, щоб відвідати «вершину світу» - оглядовий майданчик Бурдж-Халіфа At The Top. Час відвідування - 18:00. Час перебування на оглядовому майданчику не обмежена. Це, на мій погляд, найкращий час для відвідування - вдається за 1 відвідування подивитися на денній, західні і нічний Дубай. Звичайно, в години заходу квитки коштують значно дорожче, але воно того варте, повірте.

Після відвідин оглядового майданчика ми вирушили дивитися шоу співаючих фонтанів, відомих у всьому світі як одні з кращих і потужних.

А після фонтанів - проекція на Бурдж-Халіфа - масштабну виставу, яка просто дух захоплює!

Сподобалося, красиво зроблено. Безумовно, одне з головних місць для відвідування в Еміратах.

день 6

З ранку на вже давно знайомому нам шатлі вирушили на пляж. А після обіду - на таксі в Мадінат-Джумейра (Madinat Jumeirah). Перед цим ми зупинилися біля в'їзду в готель Бурдж аль-Араб.

Весь комплекс Мадінат-Джумейра - це кілька 5-зіркових готелів і однойменний торговий центр. Для масового туриста відкритий тільки ТЦ. Весь комплекс стилізований під «ідеальний арабське місто» з великою кількістю зелені і безліччю каналів, прям як у Венеції. Місце дуже приємне для прогулянок. А головний бонус - прекрасний вид на Бурдж-ель-Араб.

день 7

Весь день був присвячений старим районам Дубая: Дейре (Deira) і Бар-Дубаю (Bur Dubai). Ми їхали сюди з метою зануритися в східне місто: задушливий, галасливий, ароматний, що поспішає, вузький ... Відразу скажу, що в цей день став найспекотнішим за нашу поїздку - температура в тіні перевалила за +44 градуси. Через це наша програма була частково скорочено, але практично все заплановане ми відвідали. По-перше, район Дейра - місце скупчення ринків - справжніх східних базарів. Тут і Золотий ринок, і ринок спецій, і багато інших.

Дейру від Бар-Дубая відокремлює затоку-річка Дубай-Крік. Через нього можна всього за 1 дирхам з людини переплисти на традиційної арабської човні - Абре. Цікаво, що такий транспорт є актуальним і донині: з нами на човні з 20 посадочних місць тільки 5-7 були зайняті туристами, інші - місцевими резидентами.

У Бар-Дубаї, минувши черговий ринок з моторошно приставучими продавцями, ми підійшли до головної визначної пам'ятки Старого Дубая - фортеці Ель-Фахіді (Al Fahidi Fort), в якій зараз розташований музей Дубая. Музей, що коштує лише 3 дірхама, просто величезний! У ньому є експонати на вулиці, в стінах форту і ряд залів під землею. Всі вони розповідають про побут і культуру арабів до відкриття нафти.

день 8

Новий день почався з нового пляжу - Ла-Мер (La Mer Beach). Зовсім недавно відкрите громадське простір на території колишнього пляжу Jumeirah Public Beach (не плутати з зовсім іншим і на даний момент існують Jumeirah Open Beach!) Виконано оригінально. Тільки заради цього можна відправляти на пляж Ла-Мер. Також тут розташовано кілька гамаків в воді, хвиль немає.

У другій половині дня таксі привезло нас в найкращий (на мою думку) район міста - Дубай-Марину. Цей район спрямований в небеса, височенні хмарочоси так і тягнуться дістати небо, дорогі готелі, шикарні ресторани, розкішні яхти в штучно виритому каналі погойдуються, фонтани, пальми, круті тачки з великою швидкістю мчать по яскраво підсвічується вулицях - все зосереджено тут.

А ще тут же розташований один з найбільш гучних пляжів міста - Марина-Біч (Marina Beach). До нього ми дісталися вже після заходу сонця, тому толком її не вивчили.

Вночі Дубай-Марина ще сильніше перетворюється - ось де треба шукати те саме, у що перетворилися Емірати за останні 40-50 років нафтової ери.

день 9

Найбільша екскурсія була залишена наостанок - маршрут по Північним Еміратам з заїздом в Оман і на берег Індійського океану. Шарджа, Фуджейра, Рас-ель-Хайма, Умм-ель-Кувейн і Аджман - по території всіх цих еміратів ми проїхали. А в Омані була коротка зупинці в районі Мадх'я. Це оманський ексклав, повністю оточений територією ОАЕ.

Індійський океан, або більш точно в географічному плані Оманську затоку Індійського океану, зовсім відрізняється від Перської затоки. Вода тут істотно прохолодніше, іншого складу і інший солоності.

І ще, тільки тут, в ОАЕ, можливо створити оазис прямо на піщаній дюні. Ось це дійсно неймовірно!

день 10

Заключне відвідування пляжу Jumeirah Open Beach з ранку і відвідування Mall of the Emirates для покупки речей для від'їзду.

день 11

Дубай проводжав нас густим туманом і стабільної спекою.

Шлях в аеропорт Шарджі виявився довше, ніж в день приїзду, через пробку на виїзді з Дубая (вперше в Дубаї ми потрапили в пробку).

Роблячи висновок, можу сказати, в Еміратах ти як ніде розумієш, як можна перетворити мляву розпечену пустелю. Те, де раніше не було нічого, зараз височіють величезні будівлі, широкі дороги, багаті особняки, палаци і парки, насипні острови ... І все-таки ти не можеш сказати, Дубай - місто в пустелі або зелений оазис? Так, він прагне стати величезним сучасним оазисом на березі затоки. І це неймовірно. Здається, що все це - величезний міраж. Міраж, який насправді реальність. Для кого-то це ще тільки майбутнє, при чому далеке, але тут, на землі арабської, це вже давно сьогодення.

У мене під час відвідування Дубая був тільки одне питання: «Чому? Як таке можливо?"

Дубай прощався, залишився далеко-далеко внизу. Емірати залишилися спогадами ... Гарними, жаркими, приємними ...

Такими, куди дуже хочеться повернутися ... І залишитися ...

І все-таки ти не можеш сказати, Дубай - місто в пустелі або зелений оазис?
У мене під час відвідування Дубая був тільки одне питання: «Чому?