Водоспади Ігуасу: вид з Бразилії, Аргентини, з вертольота і з води

28 березня 2016 р 0:16 Пуерто Ігуасу - Аргентина, Фос-ду-Ігуасу - Бразилія Май 2015

До знаменитих водоспадів Ігуасу ми з чоловіком добиралися з різних сторін. Я їхала на нічному автобусі з Кампу-Гранді після відвідування Пантанала, а чоловік летів прямо з Пітера з пересадкою в Ріо на місцеві авіалінії. До знаменитих водоспадів Ігуасу ми з чоловіком добиралися з різних сторін

Чоловік прилетів напередодні і вже встиг відвідати бразильську сторону парку, насміхаючись фотографіями в Інстаграме. Він дуже вдало оселився в хостелі: за 500 рублів виявився в кімнаті один, хоча ліжок було 6, отримав смачний сніданок, а також йому поміняли долари на аргентинські песо за хорошим курсом і продали ваучер на катання на човні по аргентинської сторони парку. А хостел-то бразильський :)

Зустрілися ми на автовокзалі, куди приїхав мій автобус, о 10.30 ранку. Після деяких коливань, як провести цей день, ми все-таки пішли саме в бразильський парк. Другим варіантом ми розглядали переїхати кордон, заселитися в готель в Аргентині і поїхати на аргентинські водоспади, залишивши бразильські на останній день. У обох варіантів була маса мінусів з точки зору логістики. Але є ще один аргумент: вважається, що потрібно спочатку відвідати бразильський парк, щоб отримати від нього максимум задоволення: аргентинський не в приклад богаче видовищами. Це і стало вирішальним аргументом. Я ж ще нічого не бачила!

Отже, з того ж автовокзалу ми поїхали спочатку на центральний, а там пересіли на інший автобус, що їде через аеропорт в парк. Порадувало, що при пересадці на центральній станції повторно платити за проїзд не потрібно.

На вході в парк є камера зберігання, в одну клітинку якої запросто влізли обидва наших похідних рюкзака. Квиток в парк коштує 52 реала, а вартість зберігання багажу я не запам'ятала. На вході садять в двоповерховий автобус, який швидко довозить до першої оглядового майданчика. Далі ми ходили пішки.

Це все - види на аргентинську сторону парку з бразильської

Спойлер: ми так теж плавали!

Головна визначна пам'ятка бразильської сторони - вид знизу на центральний водоспад «Глотка Диявола». Про людське око на центр подковообразного водоспаду потрібно пройти дерев'яними містками, повністю просочившись водяним пилом. Багато надягають дощовики. Ми ж сховали ніжні камери, натягнули на рюкзак чохол і озброїлися водостійкою камерою «риб'яче око» і сяк-так пристосованим до дощу айфоном.

Панорама відкриється в повному розмірі, якщо натиснути в правий верхній кут

Вид з області фантастики. Якщо це не так цікаво, як з Аргентинської боку, мені вже просто страшно туди їхати!

Відео передає трохи більше обсягу і мощі, ніж фото:

У бразильському ж парку ми познайомилися з нахабними коати, або носухами. Ці милі на вигляд створення поводяться потворно! Варто показати або погано заховати щось їстівне, вони насядут, відберуть або вкрадуть, добре, якщо не вкусять. У нас їжі не було при собі, так що ми опинилися сторонніми спостерігачами їх безчинств.

Парк невеликий, цілком можна оглянути години за два-три.

Зовсім поруч, метрах в 500, розташований парк птахів - невеликий зоопарк, населений майже виключно птахами. Всі радили його відвідати, та й час цілком дозволяло. Знову ж, чоловік був позбавлений можливості познайомитися з бразильськими птахами в Пантанале.

Дуже душевний зоопарк. Особливо запам'ятався величезний павільйон, населений великими ара (чоловік їх обожнює!), А також закуток, куди пускали близько-близько подивитися на туканів і інших птахів.

Тукан анфас - це щось! Дзьоб, виявляється, зовсім плоский!

Часом природа була налаштована агресивно.

Після парку птахів ми поїхали в Аргентину. На одному автобусі - до бразильського кордону, отримали символічний штампик, посиділи, сіли на другий автобус до аргентинської кордону, там всіх висадили для проходження контролю та посадили назад. Всі контролі досить умовні і швидкі. Автобус довіз нас буквально до самого готелю.

Я вибрала готель Tupa Boutique Hotel . Він нам сподобався, але, схоже, поспішати з бронюванням не варто. По-перше, забронювавши на Expedia, навіть за акційною ціною, я автоматично використовувала офіційний курс долара до песо. А це - велика помилка. У країні є два курси: білий і чорний. Білий використовується при обміні в банках і при безготівкових розрахунках, а чорний - при оплаті готівкою і при обміні в «правильних» місцях. Різниця в півтора рази! Людям цікаво скуповувати долари.

По-друге, готель знаходиться в кілометрі від центру і автовокзалу, де все життя і всі готелі. У нашому мікрорайоні готель був єдиним.

Заселившись, ми пішли вечеряти. Чим? Звичайно ж, м'ясом! Адже аргентинська яловичина - чи не найкраща в світі. Вирішивши не економити на цьому враженні, ми знайшли ресторан з найкращими відгуками. Все чудово, але можна було і одну порцію на двох взяти, якщо чесно :) Стейки пристойного розміру.

Городок Пуерто Ігуасу, звичайно, складно назвати Аргентиною. Він існує, як і його бразильський брат, виключно завдяки водоспадів. Але дещо істинне аргентинське нам впало в очі не раз. І це зовсім не танго (на жаль, його-то ми і не бачили), а мате і культура його пиття. Люди прямо ходять по вулиці зі спеціальними зручними Калабас, доверху наповненими гущею мате, і періодично підливають окріп з термоса, який обов'язково ховається в сумці. А в самому зубожілому магазині буде окремий ряд зі всілякими сортами і фасування цієї диво-трави. Ми давно любимо цей напій, тому і собі купили, і друзям привезли, разом з Калабас. Ціни в порівнянні з нашими приємні, навіть в сувенірних крамницях. Все-таки за подорож через океан товар суттєво набирає ціну.

Вранці ми поїхали за головним - в аргентинський парк Ігуасу. Туди ходить ряд автобусів. Цінник на все, пов'язане з водоспадами, в Аргентині кінський: квиток на звичайний автобус в один кінець коштує 50 песо, що близько 300 рублів, хоча їхати хвилин 15. За ті ж 100 песо на двох ми примудрилися найняти таксі до водоспадів в перший день.

Квитки в парк продаються тільки за готівку і лише за песо. Ми це знали і запаслися готівкою ще в Бразилії, вигідно скориставшись чорним курсом в хостелі. Квиток стота 260 песо, на наступний день можна прийти повторно, заплативши ще 130. Для використання цієї опції потрібно проштампувати квитки в касі при виході з парку і повідомити номер паспорта. Див.

У цьому парку ходити не автобус, а, проте, поїзд. У нього три зупинки: недалеко від входу, основні водоспади і Глотка Диявола. Їхати між першою і другою ми визнали абсурдним, т. К. До першої станції все одно потрібно якийсь час йти, причому в напрямку, протилежному потрібному, ну і чекати поїзд. Для таких, як ми, є доріжка через джунглі під назвою Green Trail. 15 хвилин приємної прогулянки - і ми на станції. Перед цим ми підійшли до представників човнової компанії і обміняли наш ваучер на катання, куплений знову ж в бразильському хостелі, на квитки на конкретний час.

Далі є два варіанти огляду: спочатку пройти зверху або спочатку пройти знизу (Upper Circuit, Lower Circuit на схемі). Розсудивши, що водоспади знизу завжди набагато цікавіше, ми спершу вирушили на верхній маршрут.

З почуттям виконаного обов'язку ми приступили до більш захоплюючого маршруту.

Я думаю, в цьому звіті будуть виключно фотографії, оскільки емоції передати просто неможливо.

У центрі парку є острів, на який в гарну погоду ходить безкоштовний паромчікі.

Погода стояла чудова - ясна і спекотна - тому повідомлення було справним. Там, по-перше, є пляж, де можна відпочити і позасмагати (купатися, втім, не дозволяється, за цим стежать). А головне, острів - це гора, на яку можна піднятися і оглянути водоспади з нового боку.

Якщо паром працює - острів відвідати однозначно треба!

Після острова ми каталися на човні, яка запливає під невеликі водоспади. Це must have аргентинського парку! З опису зрозуміло, що водою заливається все, тому речі потрібно прибрати в видаються водонепроникні сумки. Багато кутаються в поліетиленові плащі, ми ж просто переодяглися в купальну одяг, щоб напевно не боятися промокнути.

По-перше, це шанс подивитися на водоспади реально поблизу і у самого підніжжя, ну, а по-друге, це просто дуже весело.

Точну ціну не пам'ятаю, але щось на кшталт 1500 рублів за двох, т. Е. Цілком адекватно.

Ну і на солодке ми залишили головну пам'ятку обох парків: саму Глотку Диявола. Тут вже треба їхати на поїзді, т.к відстань між станціями близько 4 кілометрів. Ми забарилися і пропустили поїзд, а наступний нам давав можливість пробути на кінцевій станції всього лише годину, т. К. Оглядовий майданчик закривається о 17 годині, а останній поїзд відходить в сторону виходу в 17.30. Ми вирішили, що воно того все одно варто, ну і мали намір повернутися завтра в будь-якому випадку.

Від станції до водоспаду близько кілометра по залізним помостки. Колосальна робота, звичайно, була пророблена, щоб диво природи стало доступно людям! Поруч видно старі містки, мабуть, зруйновані при відвоюванні річкою все більшої площі суші.

Насправді, ми надійшли неймовірно розумно, приїхавши на перше побачення з глотки під вечір. Там майже не було туристів! Наскільки саме їх там не було, ми в повній мірі усвідомили, прийшовши на годину-пік наступного дня на те саме місце ...

А ввечері нам дісталися і веселки, і всілякі види, і навіть місце для фото, зазвичай доступне тільки за гроші.

Що ж, якщо всі інші водоспади беруть швидше своєї концентрацією, то Глотка Диявола - міццю. Це водоспад в формі підкови, т. Е. Вода обрушується в одне жерло відразу з трьох сторін. Навколо все в водяного пилу, та й всередину водопаду не заглянеш - видно тільки водяна суспензія.

Безперечно, це перлина парків Ігуасу. І я вважаю за необхідне відвідати обидві сторони парку, щоб вдосталь на неї помилуватися. Втім, мабуть, саме вид з бразильської сторони, здалеку, мені подобається навіть більше. Але звідти неможливо в повній мірі відчути природу і силу цього водоспаду.

Глотка Диявола: вид зверху

Ми провели в парку близько 8 годин, і цього достатньо, щоб оглянути парк повністю і не поспішаючи, включаючи острів, перекусити і поплавати на човні. Заздалегідь це було неочевидно, ну і я вважаю за краще закладати ризики в планування ключових точок маршруту.

На другий день ми з'їздили на Глотку ще раз, а також пробіглися наостанок по нижньому маршруту. Так, на прощання, адже навряд чи випаде нагода побачити це ще раз.

Виліт до Ліми у нас був з Бразилії, і ще один пункт програми залишився теж в Бразилії: політ над водоспадами на вертольоті.

Переїзд від готелю до бразильського парку ми здійснили на таксі, здається, за 200 песо.

Офіс вертолітної компанії Helisul розташований зовсім поряд з парком птахів. Політ коштував 120 доларів, якщо платити в доларах, і 350 реалів. Ми платили в реалах по доларової карті, і це було 108 доларів. Навіть по рублевої карті повинно вийти вигідніше, так що немає сенсу користуватися послугами компанії по конвертації і округлення :) Через півроку на tripadvisor я бачила ціни вже в 95 доларів.

Почекати улета і прильоту попередньої групи довелося всього хвилин 20. Сам політ триває 10 хвилин.

Вертоліт чотиримісний, одне місце поруч з пілотом і три ззаду. Я так боялася опинитися посередині, що саме це зі мною і сталося: (Вже не знаю, як вони розподіляли людей. Насправді, дарма я так вже сильно засмутилася. Виявилося цілком можливо дивитися в обидва вікна! У одне - спокійно, т. к. я просто лягала на чоловіка і висувала голову, ну, а другий сусід іноді люб'язно відхилявся, і ми ділили його віконце. Пілот ж повертав вертоліт різними сторонами на різних витках, тому я все розгледіла в чоловіків вікно.

Тепер про саму зображенні і відчутті польоту. Жоден з нас не літав раніше на вертольоті, і це було вагомим аргументом на користь витрати цих грошей. Класно, не заколисує навіть. Я взагалі дуже люблю літати! А на маленьких машинках це набагато прикольніше.

Вид на водоспади зверху дає чітке уявлення, звідки ж береться вся ця вода. Видно, як розлилася річка Ігуасу перед там, як обрушитися з декількох сторін.

Невеликий ролик:

Iguasu helicopter flight

На жаль, дуже близько, як ми могли припустити по промофотографіям, ми все-таки до стихії не підлітали. Подивилися, що називається, з висоти пташиного польоту. Думки у нас з чоловіком розійшлися. Він вважає, що цілком можна було і не літати, що водоспади куди крутіше знизу, ну от хіба що на вертольоті прокотилися. Мені ж сподобалося більше, і я все-таки наважуся порекомендувати. Особливо якщо ви раптом отримуєте дохід у доларах;)

Не буду оригінальною, завершуючи розповідь закликом неодмінно відвідати це природне диво світла, якщо на те є хоч найменша можливість. Я все ще не можу для себе вирішити, що ж мені сподобалося більше: Ігуасу або Мачу Пікчу? Напевно, і не можна порівнювати. Ну, хіба що можна сказати, що Ігуасу відвідати набагато простіше і набагато дешевше.