Відпочинок на Венеціанській Рив'єрі і кращі Альпійські озера. Туртранс-Вояж. Червень 2016

Час відпочинку: червень 2016

У червні 2016 роки я їздила в Італію і Австрію автобусним туром Туртранс-вояжу "Відпочинок на Венеціанській Рив'єрі - Альпійські озера". На день раніше вирушила ще одна група. Це було зроблено для того, щоб на Лідо ді ізолят організувати спільні додаткові екскурсії. Доп. екскурсій було запропоновано дуже багато, по вартості це склало мало не половину вартості туру. Обіди в Польщі коштували 10 євро, в інших країнах - 20 євро. У Відні ресторанчик був поруч з Оперою і місцем від'їзду. Гід дуже пишалася, що у нас є дозвіл на виїзд з центру міста, тому що зазвичай від'їзд проходить поруч з річкою. У тому ж ресторані обідала і моя дочка вже в турі в Чехію.
Найбільше претензій було до двох готелям в Лавране близько Опатії - у другій половині готелі не було ліфта, а номери були на третьому поверсі - і в Австрії в Філах - дуже шумно. Перед відвідування озер ми ночували в селі. Готель відкрили спеціально для нас і служить попередила, що виносити їжу не можна. При цьому сніданок там пропонувався найскромніший з усіх. Автобус у нас був польські і водії - поляки. У 2008 р водіями ще були білоруси, але тепер у всіх турах водії і автобус - польський. У турі в Данію ми через це перетинали кордон на електричці, що набагато зручніше і швидше, тк автобус чекав нас в Польщі.
Тур з дорогою поїздом з Бреста склав 15 днів. Кордон ми пройшли дуже швидко. При переїзді Польщі було запропоновано 4 варіанти для зупинки - в Інсбруку, Ченстохові та Лазенках більшість відкинула і у нас була дуже приємна екскурсія в Брно по пішохідному центру. Тур був новинкою і тому в ньому було багато "ветеранів", людей, які постійно їздять в автобусні тури і були вже не раз в містах, мимо яких проходить маршрут в Італію - Відень, Зальцбург, Грац. А завдяки тому, що у багатьох була віза терміном на рік або два деякі збиралися поїхати в ще один тур з тією ж компанією. Автором туру була наш гід, яка дуже добре працювала, давала багато інформації, завжди давала роз'яснення, намагалася допомогти. Але, на жаль, в кінці туру вона отримала образливу записку з приводу музики в автобусі. Це був тільки привід, швидше за все її вирішив вколоти один турист, який вирішив піти на екскурсію на кораблику по озеру без попередньої оплати. Через що виник конфлікт.
Після Польщі ми звичайно зробили зупинку у Відні, де зустрілися з туристами, які летіли літаком, і потім вирушили в в долину Дунаю по панорамної дорозі з зупинками в містах Дюрштайн і Мелк. Авіатуристів пощастило - на зворотному шляху їх привезли до Відня годині о п'ятій, а відліт був на наступний день днем ​​і значить у них був час ще раз відвідати Відень. На жаль, ми занадто затрималися в місті, який славиться продуктами з абрикосів, і оглянути палац в невеликий вже не встигли. На наступний день в день в Зальцбурзі у нас був гід Андрій, якого багато хто вже знали, він не перевантажує свої екскурсії інформацією, а намагається приправити їх гумором. У 2008 році я вже їздила в Італію в класичний тур, але тоді ми не відвідували замок в Зальцбурзі і я сама планувала туди піти - здавалося, що від центру він далеко. Цього разу він був включений в екскурсію і з висоти була можливість побачити "спальні райони" міста.
Днем ми переїхали (~ 50 км) в озерний край Зальцкаммергут - в Санкт Вольфганг і Хальштатт - перлини Австрії. Заздалегідь я не дивилася на фото цих озер і була вражена цим диким краєм - туман, серпантини, гори і маленькі міста. Перше місто ледве знайшов місце для своїх будинків поруч з озером і вдома приліпилися до гір, так що співчуваєш їх жителям.
На наступний день ми перетинали Альпи по тунелях і довгому мосту Європи. Якщо летіти на літаку такого не побачиш. Зупинялися в готелі в селі в районі, уклад якого ще нагадує Австрію.
Весь день був присвячений озеру Гарда його східного узбережжя з зупинками в містах Мальчезіне і Сірміоне. В одному з міст туристи могли піднятися на фунікулері на гору, але потім скаржилися, що на спуск була велика черга. Озеро дивовижне - блакитне, було сонячно і жарко, але вода була холодна для купання. У Сірміоне ми прокотилися на маленькому катері подивилися, де б'є джерело мінеральної води і особняк оперної співачки з води.
На 6 день добралися до Лідо ді Єзоло, де зупинилися в готелі другої лінії "Ядран" - п'ять хвилин до моря. Ніхто не перевіряв і можна було б зайняти шезлонг на будь-якій ділянці пляжу. Сніданок там був чудовий з великим вибором і бажаючі могли навіть повечеряти всього за 12 євро. Я не вечеряла, тк все три дня їздила на екскурсії з обідами. На вечір купувала продукти в супермаркеті. На жаль, перші два дні на морі був шторм і рятувальники не пускали у воду, навіть пляжні крісла були прибрані подалі. У Лідо в останній день я відвідала його другу частину, до якої треба було їхати автобусом. Там набагато більше магазинів, ніж в нашій половині. У нашій частині було два супермаркети і близько п'яти невеликих магазинів з сумками і одягом. Гід попередила, що поліція може оштрафувати за покупку контрафактної сумки, якщо немає чека. Ці сумки пропонують африканці в Венеції. Найбільший супермаркет в Обличчя - Maxì Family Supermercato на Via Danimarca, 8 близько інформцентру. Коли я туди зайшла, там дуже багато російських туристів, які закуповували гори продуктів. У нашому готелі не було холодильника, так що запаси зробити було неможливо - попереду ще було багато готелів і значить ранкових навантажень багажу.
Другий супермаркет поменше був ближче до нашої готелі на виїзді з міста на Viale Oriente, 30.
Для бажаючих на курорті пропонувалася велика екскурсійна програма:
- Поїздка Венецію (€ 15, трансфер + гід і € 18 - обов'язковий туристичний збір, проїзд на катері туди і назад). Оглядова пішохідна екскурсія по місту: площа і Собор Сан Марко, Палац Дожів, міст Ріальто і ін. Вільне время.Посещеніе * Палацу Дожів (€ 19 квиток).
- Прогулянка по островах Венеціанської Лагуни (Мурано, Бурано і Торчелло) c Венеціанської Рив'єри (€ 40/35 трансфер, круїз на катері);
- Виїзна екскурсія в Падую. Віченца і Бассано дель Граппа (€ 30/25 трансфер + гід), можлива дегустація граппи (від € 6).
- Поїздка * в Доломітові Альпи (€ 30/25 трансфер). Прогулянка по місту - Кортіна д'Ампеццо, вільний час, для бажаючих підйом на фунікулері на вершину Фалорія (квиток близько € 20, відкривається з середини червня до середини вересня);
Я їздила на всі екскурсії, крім островів в лагуні. У Венеції були вже практично все, тому на екскурсію з гідом ніхто не пішов і на гондолах теж не каталися. У Венеції в цей раз я встигла пройтися до вокзалу - йшла по стрілочки і несподівано вийшла до вокзалу. Назад від вокзалу поїхала вапоретто за 7 євро, але не тим маршрутом, що думала і мабуть навіть не прокомпостувати квиток. Виявилося катер виплив в лагуну, замість Гранд каналу. Але потім все одно доплив до кінцевої - площі Сан-Марко. Штрафи в Італії люблять - бачила як контролер вивів двох дівчат з автобуса в Лідо.
На поїздку в Кортіна пішов цілий день - дві години на одну сторону. Їхати - ненудно дуже мальовничі краєвиди з вікон - озера, гори, городки. У Кортіна було помітно холодніше, люди ходили в куртках, та ще й дощ пішов. Фунікулер тільки що запустили, але я не поїхала, вирішила побільше погуляти по місту. Магазинів практично там немає, тільки кооператив на головній вулиці.
Три італійських міста умістили в один день і в найбільшому - Падуе- ми були явно недостатньо, зате встигли навіть на вечерю.
Після Італії ми проїжджали через Хорватію і Словенію., Де я вже була в іншому турі. Гід з сумом говорила, що цей тур - Хорватія-Угорщина-Словенію вже не користується популярністю як раніше, коли автобуси йшли щотижня. Але тоді ми не їздили на екскурсії по Істрії крім відвідування Постойни Ями і Замку в скелі. А в цьому раз я знову побувала в Поречі і подивилася Ровінь, Мотовун - містечко на горі, який славиться грибами і Опатию - теж часу було недостатньо. У Лавране була можливість викупатися близько нашої маленького готелю.
На озері Блед не виявилося бажаючих відвідати замок на горі, де ми були минулого разу, а острів в центрі озера (переправа на човні - € 15, і церква Св. Мартіна з дзвоном бажання - € 3) багато відвідали. А я виявила, що поруч з озером є великий магазин, але добре захований вглибині. Минулого разу на озері під вечір у нас скінчилися продукти, а де магазин нам не показали, і в найближчому кафе вже не подавали. Близько озера в кафе вгору по сходах був спільний обід, де ми спробували традиційний словенський десерт - кремній гума. Потім я дізналася, що є ще один знаменитий десерт, про який не згадували - гібаніца. А Кремна здалася схожою на наше пташине молоко і манну кашу.
У нас була екскурсія на кораблику на озері Вертерзее (бл. € 14) і відвідування найвідомішого курорту Марія Верт, де на невеликому скелястому полуострве знаходиться одне з найромантичніших місць Європи - відома весільна церква Хохцайткірхе. Пливли ми на ньому дуже довго - півтори години. Автобус не зміг під'їхати до пристані і нам довелося пробігтися, щоб встигнути на нього. Але це того варте - ця екскурсія була найприємнішою - блакитне озеро, береги з готельчиками і з пасажирів практично тільки наша група. Оглянули столицю Карінтії - Клагенфурт, ввечері вдалося прогулятися по Філах, де ми ночували. Бажаючі могли відвідати місцеві терми. У Філах гід не радив заглиблюватися в провулки, в цьому час був чемпіонат з футболу і народ сидів у відкритій пивний і на великому екрані дивився матчі. Центр міста був близько від готелю, але я його знайшла топько, коли запитала дорогу у місцевого жителя. Готель ще славиться складним ліфтом. Одна наша туристка ніяк не могла потрапити на потрібний мінус перший поверх, коли вранці ми їхали. У всіх готелях тепер туристи насамперед запитують код вайфая. На Лідо довелося просити налаштувати його у російськомовної портьє, італієць ж не хотів допомагати.
У Граці була екскурсія по місту та відвідування об'єкта під охороною ЮНЕСКО - замок Еггенберг (нім. Grazer Schloßberg). Місцева гід говорила, що тепер вдасться врятувати замок і показувала тріщини в стінах. На мій погляд екскурсія була дуже докладної, але гід говорила, що нам дуже пощастило, тк на екскурсію важко потрапити. Гід сама відкривала і закривала ключем поверх, який ми відвідали. Потім нас ще відвезли подивитися інший замок Хохостервіц - середньовічний замок на доломітового скелі заввишки 160 м, на схід від міста Санкт-Файт. Ліфт не працював і підйом досить важкий. Нагорі всього три зали із старовинними зброєю і кафе.
Остання готель був в Чехії і потім нескінченна Польща. Добре, що змінився розклад поїздів і вже немає цього моторошного поїзда з Бреста в 4 ночі, коли здається, що помреш на вокзалі. Цього разу навіть не було часу зайти на вокзал і пощастило, що до поїзда не треба було йти по переходу як спочатку поїздки. В одному з турів ремонтували шляхи і міст і ми наймали машини, щоб вони об'їхали вокзал і не треба було підніматися по сходах.
В цілому, тур чудовий тим, що поєднує відвідування міст, природних красот і відпочинок на морі. До цього ні в одному з турів я не бачила стільки гір і озер. Зазвичай в турах практично одні міста - кожен день нове місто, від чого дуже втомлюєшся. Мабуть, туроператори це розуміють і починають складати маршрут, щоб були зупинки хоча б на дві ночі в одному місті або з відпочинком на 4-5 днів на море.

Час відпочинку: червень 2016   У червні 2016 роки я їздила в Італію і Австрію автобусним туром Туртранс-вояжу Відпочинок на Венеціанській Рив'єрі - Альпійські озера //f.otzyv.ru/photoalbum.php?id=169005:50477