Подорож по південній Америці. Бразилія

Бразилія

Ця розповідь про наш найбільшому і грандіозному подорожі по Південній Америці впевнено зайняв перше місце в нашому рейтингу.

Ми з Дашею вітаємо Олю Бойко з перемогою в конкурсі за вгадану країну!

Рік тому ми запланували на цю осінь що-нить грандіозне, одним з варіантів була Бразилія. І одного весняного вечора, я вирішив перебрати акційні квитки, тут як раз і наткнувся на акцію, до кінця якої залишалося всього пару днів. Ціна була відносно не маленька, та ще й за півроку до вильоту, коли ми почали гуглити історію цін, то зрозуміли, що це вважається дуже дешевим для такого напрямку. Усередині все почало боротися і чинити опір, спочатку ми твердо вирішили, що як-нить в наступний раз, а раптом війна і кордони закриють, або заклик, або ще сильніше інфляція, так за півроку може що завгодно статися. Пішли прогулятися по нічному парку і тут я говорю «Заєць, давай просто введемо номер картки на сайті і не будемо нічого обговорювати :)» Тоді це звучало ще як жарт. Але коли були введені всі реквізити, всередині була страшна боротьба, опору і купа сумнівів. Я пам'ятаю, як я затамувавши подих дивився в екран, всього один клік ... І ми зробили дуже правильний вибір. 147 днів до вильоту ... 90 днів ... 35 днів ... нічого не віщувало ускладнень ... Приблизно 20 днів до вильоту і в кар'єрних життя змінюється дійсно багато, на співбесіді було забавно пояснювати, що через два тижні мені треба взяти відпустку на три тижні, але квитки вже були на руках і це добре !!!

Отже, два легких рюкзака - ручної поклажі та Welcome on the board Lufthansa !!! Летіли ми дуже багато і довго. Спочатку 2,5 години, потім 6 годин пересадка і ще 11,5 годин. Люфтганза зробила наш переліт дійсно комфортним. Крім сенсорних екранів з фільмами на борту весь час подавали різні лікери, ігристі вина, дуже смачне німецьке пиво, вишукано годували, а щоб краще спалося на ніч всім наливали бейлиз або коньяк на вибір. Загалом кращий відпочинок почався з літака. На екранах світилося «9:00 to distanation» Після Бейліз спалося міцно і сладенько, а хоча може це коктейль з кампарі, або навіть подвійна порція ігристого вина і цей затишний теплий плед і подушечка, яку нам видали ... За ілюмінатором зірки не нашої півкулі, а може і нашого ще, щось я ківш не бачу ... а, це, напевно, тому, що я в турбіну дивлюся ...

«Снідати будеш?»

"Це можна:)"

За ілюмінатором були десь внизу нерухомі хмари в місячному світлі, а на екрані світилося, що до прибуття залишилося трохи більше години. Нехило так майже 12-ти годинний переліт скоротали. У сніданок входив навіть сир з білою цвіллю. І ось наш двоповерховий боїнг здійснює посадку в самому кримінальному місті світу.

Ріо-де-Жанейро

Захід з цукрової голови

Температура 40 o C

Висота 0 м

Перельотів позаду: 2

Свій відпочинок ми почали з кришталевої мрії товариша Остапа Бендера - серця Бразилії. Одягнувши білі штани, ми почали досліджувати найкрасивіше місто Південної Америки. Країна нас почала дивувати відразу ж, по маршруту до готелю був парк, в якому бігало багато незвіданих тварин. Даринка пізнання в зоології виявилися сильні і капібари були викриті. На цьому екзотичному моменті почалися наші чудові відкриття на материку. Зайшовши в готель, ми вирішили домовитися з менеджером, що заплатимо пізніше. Тут з'ясовується, що кожен поважаючий себе Каріока не те що б не знає англійську, а й геть відмовляється розуміти мову жестів. У більшості випадків на питання "How match?" Або жестом показуючи гроші, ми отримували відповідь "Si si!".

У білих штанях

А ось з цієї ноти почався наш мовної треш в поїздці) Через два тижні, після повернення до Бразилії, коли мені потрібно було терміново дуже терміново поміняти гроші у якогось наркобарона, максимальне, що я домігся - це намальований на папері автобус. Загалом, знання англійської мови в Бразилії - це зайвий вантаж, який ми з собою несли. На щастя, ще з нами подорожував наш китайський друг, який відмінно знав португальську мову в місцях, де був вайфай. Під час пошуку готелю нам наполовину дуже сильно пощастило. Везіння полягало в тому, що в сусідньому автобусі сиділа бабуся добре знає місто і англійську мову, а ось друга половина невезіння була в тому, що автобус так швидко поїхав, що ми встигли почути «А, я знаю, ваш готель знаходиться ...» і автобус з бабусею зник на шосе.

Ми відзначили, що сніданок в готелі був досить мізерним - сосиски в соусі і кавун з чаєм, але як з'ясувалося пізніше це був наш найрозкішніший готельний сніданок за всю поїздку, а включений він у нас був по всім готелям.

Почали ж ми звичайно зі статуї Христа-Спасителя. На трамвай, що йде до гори виявилася настільки довга черга, що наші квитки були тільки на рейс через 2,5 години. Відмінно, встигнемо ще подивитися Лагуну.

Лагуна

Лагуна, на щастя, знаходилася зовсім поруч, всього лише проїхати на автобусі через тунель у горі. По дорозі навколо лагуни ми зустріли людей на ранкові пробіжки, над озером літали вертолітні екскурсії, на деревах росли смачні на вигляд фрукти, а в голові легкість і пісня з фільму «12 стільців» зі словами «Про Ріо Ріо, радість припливу ...» Дааа, я гуляю по головним красот Ріо-де-Жанейро в білих штанях. 2 години лагуні пролетіли зовсім непомітно, в наш перший день подорожі почали підгорати пальчики на ногах і трохи присмажуватися шия, але ж тільки 11:00 ранку. Ось з дорогою назад пощастило трохи менше, спочатку дуже довго не було автобуса, а потім він чомусь не безпосередньо поїхав в тунель, а вирішив ще околиці об'їхати і шматок лагуни. Час підтискав настільки, що я вже уявляв, як я на чистому португальському буду домовлятися за зміну дати минулим числом квитків на гору. Коли вже ситуація здавалася безнадійною, автобус різко перестав їздити по околицях і звернув в гору. Чітко за 2 хвилини прибули на місце призначення.

Гора Корковадо

Старовинний трамвайчик крізь джунглі піднімав нас все вище і вище, незабаром почали відкриватися вражаючі види на Ріо, але головне попереду! Статуя Ісуса чудова, так само, як і вікна, що види. Це те почуття, коли фоткала, і весь час здається, що треба ще фоткати. На тлі статуї сфотографуватися непросто як через її розмірів, так і з-за кількості людей. Але Даша знайшла оптимальний ракурс для фотографії з планшета.

Професійний фотограф

Чого тільки не зробиш заради безцінних фотографій. «А Вась, давай ще там сфотканная» Навіть в Ріо і то попалися Росіяни, здається на цій планеті немає такого місця, щоб побути далеко від «співвітчизників», а так хочеться віддаленості під час поїздок. Ну нічого, подивимося, а в глиб материка зможуть-ли вони піднятися))) До сих пір пам'ятаю нашу першу закордон - Єгипет, коли смак закордонності рубався, не тільки тим, що навіть араби говорили російською, а й написи на магазинах були на російською. Але з іншого боку, коли в Гонконзі все було на китайському і навіть англомовних не можна було знайти було теж тяжко. Будемо шукати золоту середину.

Будемо шукати золоту середину

І дивитися не надивитися, але все здається, що чогось для повної краси не вистачає. Починає конкретно хотітися їсти, але часу реально немає, рівно на сімнадцятий день потрібно повернутися в Ріо, а список того, що ще треба подивитися просто несумісний з поїздкою. У місці відправлення трамвая підвернулася англоговорящая дівчина, яка знала добре номера автобусів і назви районів навколо пам'яток. Наш вищезгаданий китайський друг тут же записав списки номерів автобусів і назви районів на португальському, далі з місцевими жителями ми спілкувалися на "професійному португальському".

Національний парк

Як саме він називався ми, так і не з'ясували, але знаходиться він по дорозі від Корковадо, до району Урка, їзди хвилинах в 5 після лагуни, по правій стороні. У парку голод напав настільки, що довелося розщедритися на восьму частину від пирога і невелику тарілку салату, причому салат був в прямому сенсі цього слова - просто листя салату. На двох звичайно цим зовсім наїсися. Таке «блюдо» нам обійшлося 25 ріал (125 грн). Парк на перших же хвилинах увійшов в номінацію кращих наших побачених парків, а хвилин через 10 і зовсім побив усі рекорди за красою.

Він був настільки красивим, що жоден фотоапарат світу такого не відобразить. Озеро з острівцями, на одному пишні пальми, на інший веде опуклий дерев'яний місток, навколо озерця ростуть густими купками високі екзотичні рослини, коріння якихось дерев вириваються з землі та ростуть сталагмитами вгору. Старовинні композиції з кам'яних валунів, оброслі рослинами. Пухнасті мавпочки пустують на деревах.

Уздовж тінистих стежок тече річечка, а екзотичні квіти обробляє колібрі. Вдалині на горі красувалася статуя Христа Спасителя. Окрім краси в парку так само трапився один з моїх страшних переляків в світі. Коли ми піднімалися по ступенічкам, я помітив гріються на сонечку незвичайної плямистості кішечку. Коли я сказав, «Даша, подивися на кішечку», я почув несамовитий крик Даші. У цей момент просто величезний потік думок пронісся в голові, на якийсь момент я подумав, що ця кішечка найнебезпечніший хижак, потім мені згадалося, як я в аналогічних заростях на Шрі-Ланці зустрівся з чорної слизькій змією. Я зараз пам'ятаю, як мене в той момент почали залишати почуття і свідомість як би віддалилося від мене, це все відбувалося якусь секунду. Але це була не анаконда і навіть не пума, Даша всього лише вигукнула від радості, яку побачив поблизу колібрі. Потрясіння я пережив страшне.

У парку все було настільки красиво, що йшли ми через силу, по пейзажної алеї дерев гігантів. Далі за планом була гора Цукрова голова.

Я підійшов до молодого бразильця і ​​на красивому національною мовою сказав «Онібус Вурка!», Для читачів, які не знають португальську мову, я переведу на російську: «Здрастуйте, добрий чоловік! Підкажіть будь ласка заблукали туристам, де зупинка автобуса, що прямує в район Урка для відвідування Цукрового Голови ». Молода людина, почувши настільки чисту і прекрасну промову, з радістю посадив нас на потрібний нам автобус. Рік тому я перекладав на слух англійську книгу, де фінальне дія розгорталася в кабінці канатної дороги, що веде на вершину Цукрового Голови, чесно кажучи я тоді ще й не знав, як скоро я там побуваю. Справа йшла до вечора, а поїсти так і не вдавалося, то ніяких кафешок немає біля пам'яток, тобто одна, але зовсім мега-космічна.

цукрова голова

Під час пересадки на канатній дорозі, один турист дико закричав, і ми побачили єнота, тікає з пачкою печива в зубах.

Я не знаю яким дивом нам пощастило, але біля підніжжя гори був ще зовсім день, а коли піднялися ми були в 10 хвилинах від самого золотого моменту - вид заходу з цукрової голови (на найпершому фото). Такий шикарний і червоний захід я бачив тільки в дитинстві один раз, коли мені було три роки. Я цей момент запам'ятав на все життя, як я стояв в Старокостянтинівському парку і до мене прийшло усвідомлення прекрасного в природі. І знову я, немов у трирічному віці, стояв зачарований. Мовчки дивитися не виходило, емоції переповнювали, я кричав від радості, хоч навколо було багато людей. Не дарма Ріо вважають найкрасивішим містом материка, хотілося, щоб цей захід тривав вічно. Для відвідувачів Ріо захід з цукрової голови повинен бути обов'язковим.

Для відвідувачів Ріо захід з цукрової голови повинен бути обов'язковим

вечірній Ріо

Царство ночі опустилося на кримінальне місто, все горіло вогнями, такі високі гори прямо посеред районів. Спустившись вниз на землю, ми вирушили в район Копакабана. Звучить район так, немов там точно повинна бути смачна їжа. Їдучи в автобусі ми намагалися зрозуміти де нам виходити, але Dominos Pizza швидко поставила тверду точку в цій нелегкій питанні. Ох і ціни же. Сидячи в піцерії Бразилії, розумієш, що Кіпр це було як у весняний Крим з'їздити. Пішов на касу, виявилося, що сьогодні якась акція і мені відсотків 30 від ціни зняли. Піца відрізнялася від нашої, але я не можу точно виділити, яка смачніше. Пішли знайомитися з нічним атлантичним океаном. Чесно кажучи, океан не сильно був радий нас бачити вночі, вечірню спеку здуло миттєво, вітру і піщинки літали скрізь. Ладненько, повернемося до цього питання вранці. У нас ще було заплановано відвідування нічного шоу Платаформа, але з огляду на шестигодинний зсув часу, і то що ми героїчно з 5 ранку на ногах без передиху, а прокинулися ще раніше, то самогубство ми вирішили не робити і поїхали на метро в готель. Коли ми з'ясували, що в кімнаті нічого не вкрадено, настав велике полегшення. Перший день пройшов насичено, спали як убиті.

Парк з Капібар

Прямо біля готелю нас чекали капібари в парку, так було забавно спостерігати як вони прямо табунами бігають. Ми потрапили прямо на сніданок, які ж вони мілашечкі і качечки прибігли на годівлю. У сусідньому озері мився місцевий житель. На лавочках почав прокидатися народ - в місті настав ранок. Автобус нас ніс на великій швидкості по сонячним районам Ріо.

Копакабана

Атлантичний океан

Вранці нас атлантичний океан прийняв дуже красивою водою. Розміри пляжної лінії дійсно вражали, а ще більше вражали розміри, розміри тих самих знаменитих жоп бразильський дівчат. Вони не просто великі, вони настільки непристойно величезні, що я навіть не побоюся застосувати слово срака! Не кожна бабуся, яка зайняла півтора місця в маршрутці, зможе позмагатися з Каріока! І у більшості по тілу татухи у вигляді метеликів.

І у більшості по тілу татухи у вигляді метеликів

Великі хвилі

Днем ми просто бродили по району, він дуже затишний і зелений, пили сік з якихось намальованих перчиком, але під час написання посту я з'ясував, що це було кешью. В одній кафешці ми їли дуже і дуже смачне морозиво, воно як заморожений сік, але з якоїсь карамелі. Прощання, це завжди сумно, але треба рухатися далі. У Ріо було так красиво і класно, що було відчуття, що вже нічого кращого або красивіше не буде. Ми ще спочатку думали відвідати Фавелла - бідні квартали, але вирішили на початку поїздки такий трюк НЕ провертати. Зате в кінці поїздки провернули, самі не чекаючи того.

«Лідери авіаперевезень Південної Америки, компанія GOL вітає Вас на борту, насолоджуйтеся польотом». Лідери перевезень, а годувати не будуть. Скільки нам летіти залишалося загадкою, на квитках був якийсь несумісний марення. Тільки налаштувалися подрімати, як через годину польоту літак почав посадку. Одна з наших запланованих компаній була в чорному списку для польотів над територією Європи через ненадійність літаків. Які з трьох авіаліній я не пам'ятав, але коли GOL почав посадку, все стало на свої місця, мені вперше став у нагоді ремінь безпеки. Я не знаю, чи є у літака стоп-кран, але відчуття було, ніби водій гальмо з ручником переплутав. Літак тільки торкнувшись землі з такою швидкістю загальмував, що мало не здалося. Я взагалі не думав, що літак вміє так екстрено зупинятися. Тригодинна пересадка в Куритибі була в самий раз, щоб поїсти національної кухні. Поїли? Полетіли далі! Ми ніколи особливо не рвемося на борт потрапити першими, а зазвичай аж за пів години черга вишиковується. Цей раз не був винятком, і ми спокійно зайшли останніми. На нашому місці вже сиділа дівчина зі сплячою дитиною, і чоловік з таким же квитком. Нам типу не вистачило місць в літаку, хоча на квитку були наші іменні місця. Я не знаю, як щодо інших, але без нас цей літак точно не полетить, авіакомпанія навіть не підозрювала на скільки її рейс був під загрозою зриву. Але, на щастя всіх, для нас знайшли два місця на борту.

Фос до Ігуасу

мангове дерево

Температура 40 o C

Висота 0 м

Перельотів позаду: 4

Варто було тільки вийти з літака, як приємний тропічний вологий повітря огорнув все тіло. Ніч в Ігуасу особливо приємна. Тепер треба, щоб не киданули аеропортові таксисти. Вибрали таксиста дівчину, яка повезла нас в готель, везла вона дуже невпевнено, і в підсумку привозить до іншого готелю. Всередині вже все напружилося, що сча буде розбір польотів. З готелю вийшла жінка, подивилася наш букінг, добродушно усміхнулася і розповіла, що на букінгу адресу готелю її дочки, а ми можемо за цю ж ціну пожити у неї. Все це могло здатися дуже великим кидаловом на тему перехоплення клієнтів, АЛЕ жінка настільки була приємна, добра і гостинна, що відразу розташувала до себе, а її головний козир - чистий англійська, про як нам цього не вистачало. Замість хостелу, нас вселили в реально хороший готель. Вона сказала, що зателефонує дочки і все владнає.

водоспади

Побуваті в Південній Амеріці, но НЕ відвідаті Знамениті водоспади - злочин. Мабуть много хто думав так само, так як на вхід в парк ми відстоялі, напевно, Найдовший Черга на нашому досвіді. Туристичний автобус забравши нас и повіз на початок маршруту. За виходом нас тут же взяли в облогу зграї екзотичних метеликів. Ми начали наш маршрут. Спочатку водоспади були зовсім далеко и якіх особливо почуттів смороду НЕ віклікалі. Зато єноті носухи тут же віклікалі у всех розчулення, єнотів Було много и чім Ближче ми набліжаліся до кав'ярні, тім їх ставало более. Є то хочеться, а піріжкі по 6 РІАЛ (40 грн) за штучку. З ценам довелося змиритися. Я ще й маленької колою за 20 грн запив) Далі водоспади ставали все ближче і більше, і було таке відчуття «А раптом далі не так красиво, треба тут фоткаться», але далі ставало все красивіше, а ми тим часом наближалися до головної терасі. За різко виросло кількістю мокрих людей і купі мокрих плащів, що лежала біля входу на терасу ми визначили, що бажано і самим захиститися від води. Взяли з купи один плащ, сховали Дашу, нашого китайського друга в сумку, пішли на терасу.

Якщо до цього водоспади можна було охарактеризувати «ну прикольно», то тут «офигительно». Розбиваються потоки води утворюють щільну водну льодову серпанок, яка під напором намагається знести місток разом з усією майданчиком. Я пішов навмисне без плаща, щоб відчути всю красу водоспаду. Чи не фотографуватися тут не вийшло. Хоч все навколо в воді і великому шумі, я героїчно фотографував і навіть знімав відео. Фотоапарат на старість років пройшов генеральну промивку, напевно, всіх своїх деталей і як не дивно вижив. А Види, тут були найкрутіші, так як майданчик знаходився на середині одного з водоспадів, і прямо нависала над початком наступного каскаду. Водоспади були всюди.

Наш китайський друг-планшет просився зробити хоч одну фоточку для вконтактіке, але маленький ще, сильно рано в водоспади лізти. Настрій був на висоті, заряд бодрячком отримали повний. На такій спеці я висох зовсім швидко. Звідкись зовсім здалеку доносився істерично-захоплений хор вереску людей, десь з аргентинського берега. Коли ми піднялися наверх до зупинки туристичних автобусів, я пішов подивитися, як виглядає водоспад із зворотного боку, тобто побачити те, що бачать матроси кораблів перед фатальною зустріччю. Загалом скажу так, якщо ви пливете на човні, вдалині видно серпанок і доноситься шум, то бажано звернути на берег. У фільмах не раз бачив, як виживають в водоспадах, але дивлячись на цю міць, скажу вам, що це неможливо. На територію одного кафе вибіг варан, і почапалі в сторону туристів, туристи верещали, а я вирішив скористатися цим і побіг його фоткати. Варан виявився теж не дурень і змінив траєкторію з туристів на мене, я такий поворот історії не очікував і закричав ще голосніше ніж інтернаціональний хор туристів.

Містер Варан

Головне, що всім в результаті було смішно і всі залишилися цілі. Двоповерховий автобус на швидкості ширяв назад. На другому поверсі волосся приємно шарпали потоки тропічного повітря.

На другому поверсі волосся приємно шарпали потоки тропічного повітря

пташиний заповідник

Далі за планом був знаменитий пташиний заповідник цієї місцевості. На вході був вольєр з фламінго і проскочила думка, що ми потрапили в класичний зоопарк, чесно кажучи після тайського тигрячого зоопарку, ми трохи охололи до решти зоопарках. Взагалі в багатьох зоопарках ми помітили, що все починається з фламінго. Але незабаром нудні вольєри закінчилися, і доріжка завела нас у великі огороджені території, де птахи жили своїм життям. До нас тут же прилетів знайомитися тукан. Я прийняв знак дружби і почав нахилятися до його дзьоба для фоточки, коли я перестав наближатися, тукан з відкритим дзьобом почав витягати голову вище, але при цьому дивлячись мені в очі. Я помітив в його рухах якусь угруповання. З Туканом мені битися зовсім не хотілося, і ми розійшлися по мирному.

Міряємося дзьобами!

В іншому відкритому вольєрі літали на вид не дуже привабливі метелики, але їх крила видавали в повітрі звук потужного електричного заряду. Ще запам'ятався вольєр зі зграями папуг, там ми знайшли собі багато друзів. На виході з парку був фонтан в якому гралися діти і мокнул великий дерев'яний крокодил, у всякому разі ми так сподіваємося, він не сильно був схожий на дерев'яного.

Наші друзі

Пити хотілося весь час, ми всюди намагалися знаходити питні фонтанчики. Хоч вода в таких фонтанчиках була з жахливим присмаком. З огляду на ціни, за весь час перебування в Бразилії, ми, напевно, собі заощадили грошей на невелику подорож до Єгипту, завдяки фонтанчиків. За ці три дні, бюджет поїздки зазнав тотальний удар. Бразилія була найдорожчою країною на нашому маршруті і в нашій історії подорожей в цілому. Домовившись з господинею, що через пару тижнів ми до неї повернемося на нічліг, ми вирушили на автобус.

На щастя в автобусі був англомовний турист, який зміг нам перевести португальського помічника водія. Для нас це було важливо, як ніколи, адже автобус перетинав кордон, а нам потрібно було успішно пройти всі формальності отримавши штампи виїзду і в'їзду. Так як автобус був останнім, на кордоні він зупинився нас почекати. Ще разом з нами вивантажився якийсь табун молоді, яка отримала штампи, повернулася в автобус, щось дізнавшись у водія, почувши відповідь злякано втекли знову на кордон. Повернувся помічник водія і не чекаючи тих хлопців, автобус помчав до Аргентини. До зустрічі Бразилія, через два тижні ще побачимося !!!

До зустрічі Бразилія, через два тижні ще побачимося

Розповідь про подорож по Аргентині

«Снідати будеш?
У більшості випадків на питання "How match?