Найстрашніший атракціон фільм

Марія

10 грудня 2015 року, 18:48

А ми літали на птерозаврів!

Днями я писала про відкриття сферичного кінотеатру «Zиркус», яке відбудеться 12 грудня, але виявилося, що це дата урочистої церемонії, а насправді він вже працює! Тому ми вирішили не затягувати і сходили в «Zиркус», поки там немає купи народу і черг. Кінотеатр знаходиться на 4-му поверсі оновленого Центрального Дитячого Магазину на Луб'янці. Ми вибрали дивитися документальний фільм про літаючі динозаврів, що населяли Землю близько 200 мільйонів років тому, оскільки динозаври - ще одна Полінкіна любов.

Читати повністю... Читати повністю Марія

10 грудня 2015 року, 18:48

Читати повністю... Читати повністю Марія

10 грудня 2015 року, 18:49

30 речей, які варто зробити цього літа

Як довго ще декотрі з нас чекали літа. І ось нарешті він настав, і разом з ним прийшла пора здійснити всі свої найзаповітніші плани і мрії. Щоб ваше літо запам'яталося надовго, AdMe.ru склав список ідей, які допоможуть вам взяти від цього прекрасного пори року все. Джерело: https://www.adme.ru/svoboda-psihologiya/30-veschej-kotorye-stoit-sdelat-etim-letom-940060/ © AdMe.ru

Календар розвитку дитини

Ми розповімо вам реальні історії наших матусь, які пройшли через це або проходять прямо зараз!

gae444ka

10 жовтня 2015 року, 14:23

Санкт-Петербург 2015. Частина 4. Заключна

Переходимо до заключної частини моєї розповіді про Санкт-Петербург ... Початок був тут (інформаційний пост про транспорт, проживання, їжу, програму) Частина 1. Петровська акваторія і Ермітаж Частина 2. Музей води та океанаріум Частина 3. Петропавлівська фортеця

Активний відпочинок

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

Алиса23

18 серпня 2015 року, 12:00

Печерна людина.

Усе своє свідоме життя, я була моторошної боягузкою. Я боялася всього, що тільки можна: собак, темряви, комах, фільмів жахів, атракціонів і звичайно ж екстремальних видів спорту та й взагалі будь-якого екстриму. Я такий типовий домашній книжковий хробак, який опікувався тортики і поправляє несиметрично лежать предмети)) .........

Читати повністю...

Америка на згадку (розбираю архіви)

ДРУГИЙ ДЕНЬ В ЛОС Анджелесі в общем-то це був перший повний день. На нього у нас була запланована поїздка по Лос Анджелесу, яку люб'язно організував для нас велика людина: колишній російський на ім'я Леонардо (ну мабуть в минулому Льоня))) Він заїхав за нами в готель (нагадую, що нас було 5 чоловік). Спочатку він з нами прогулявся по Бульвару Голлівуд - буквально 5 хвилин в одну сторону - але зате ми дізналися, що виявляється торговий центр біля наших готелів - це ...

Читати повністю... Читати повністю Ольга

5 січня 2017, 21:12

Сочі, Брідж ресорт. Квітень 2016.

Сортувала фотографії, і захотілося показати) Зібралися спонтанно, випадково звільнилася тиждень перед травневими. І ціна була прийнятна - тиждень щось близько 45 тис. З перельотом (Bridge Resort все включено на двох з дитиною 5 років). Переліт а / к Росія пройшов нормально, вчасно найголовніше все. Годували ніж, і годували взагалі, вже не пам'ятаю, не так це важливо для мене.

Читати повністю... Читати повністю Ольга

6 січня 2017, 19:05

Сочі, Брідж ресорт. Квітень 2016.

Пост великий, багато фото. Сортувала фотографії, і захотілося показати) Зібралися спонтанно, випадково звільнилася тиждень перед травневими. І ціна була прийнятна - тиждень щось близько 45 тис. З перельотом (Bridge Resort все включено на двох з дитиною 5 років) .Перелет а / к Росія пройшов нормально, вчасно найголовніше все. Годували ніж, і годували взагалі, вже не пам'ятаю, не так це важливо для мене ...

Читати повністю... Читати повністю Наталя

27 жовтня 2014 року, 18:59

Відпочинок з дітьми у В'єтнамі. Кращі готелі і Парки Розваг

Дівчата, хочу відкрити вам ще одне чудове місце для відпочинку з детішкамі.На цей раз трохи більше познайомлю вас з можливістю відпочинку з дітьми у В'єтнамі, зокрема, в дивовижних готелях Vinpearl Resort Nha Trang 5 * і Vinpearl Luxury Nha Trang 5 * Deluxe. Я не випадково хочу розповісти вам саме про ці готелях, тому як вони ідеально підходять для сімейного Відпочинку з Дітьми! Чому? Розповідаю! Ласкаво просимо під катКомплекс готелів Vinpearl не дарма в народі називають «Справжньою перлиною В'етнама» розташований на окремому острові ...

Читати повністю... Читати повністю Наталя

27 жовтня 2014 року, 18:54

Відпочинок з дітьми у В'єтнамі. Кращі готелі для сімейного відпочинку

Дівчата, хочу відкрити вам ще одне чудове місце для відпочинку з дітьми. На цей раз трохи більше познайомлю вас з можливістю відпочинку з дітьми у В'єтнамі, зокрема, в дивовижних готелях Vinpearl Resort Nha Trang 5 * і Vinpearl Luxury Nha Trang 5 * Deluxe. Я не випадково хочу розповісти вам саме про ці готелях, тому як вони ідеально підходять для сімейного Відпочинку з Дітьми! Чому? Розповідаю! Ласкаво просимо під кат Комплекс готелів Vinpearl не дарма в народі називають «Справжньою перлиною ...

Читати повністю... Читати повністю Юлія

16 грудня 2012, 21:01

космос

Минулого тижня Илюшка прокотився з татом на 4D-атракціоні по космічних просторах і після цього буквально загорівся новою темою. Його зацікавив космос, кожен вечір я розповідала йому про планети, метеорити, сонячну систему і інші космічні цікавинки, він дивився фільми BBC і мультфільми Саакянца про космос, будував з лего космічні кораблі і планети. А сьогодні ми вирішили відправитися в московський планетарій ...

Читати повністю... Читати повністю Nicole

18 грудня 2015 року, 9:21

Диявол в дрібницях))

Пропустити пробіжку, знову лягти спати після опівночі, не заїхати до батьків, відкласти маски для обличчя, тому що хочеться спати, пропустити англійська заради того, щоб подивитися фільм вдома з чоловіком, знову з'їсти фастфуд бо ... а просто так! І життя змінюється. Непомітно. Раптом знову відкочуються назад і треба починати спочатку. Але рідко коли доводиться заглядати на саме дно ... протуберанці відчаю, запущеними з самого серця зла в моє життя, в цей раз стали несподівано прийшли смс. Привид минулого. Спроба посмикати зотлілі ниточки в ...

Читати повністю... Читати повністю ❀Алёна❀

27 квітня 2015 року, 11:42

8-ий день (14 липня 2014 рік). Геленджік.Прогулкі по місту - д / к "Бережки", Мульт-парк.

З ранку у Ксюши розплелися одна кіска, це напевно через те, що ми вчора ходили в аквапарк, ми зібралися і знову поїхали в парк атракціонів, абсолютно безкоштовно, за спасибі, косичку заплели знову, більше вони не розпліталися, поки я сама їх не розпустить.

Читати повністю... Читати повністю Lenorka

28 серпня 2015 року, 1:41

Серьожини День Народження ми відзначили на Луб'янці

Серьожини день народження пройшов у Дитячому Світі на Луб'янці. Дивний вибір, скажете ви і будете не праві. По-перше, у всіх криза, а в Дитячому світі, знаєте, безліч безкоштовних атракціонів і найцікавіших локацій, різноманітних демонстраційних залів. По-друге, тут же минулого тижня Lego Duplo перевів наші ніжні чисті товаро-грошові відносини в товаро-безгрошовий. І зробив він це в односторонньому порядку і незважаючи на те, що я в письмовому вигляді повідомила його про те, що в даний час не маю можливості прийняти ...

Читати повністю... Читати повністю Юля

11 вересня 2014 року, 16:07

острів Майорка серпень-вересень 2014

До цієї поїздки у мене змішані почуття ... З одного боку ми накупалися в море, в басейні, наїлися смачного зі шведського столу (їздили по системі "все включено"), побували на острові Майорка ... Але відпочинок вийшов якийсь неповноцінний .

Читати повністю... Читати повністю Анастасія

15 вересня 2014 року, 11:40

фільми про взаємини

Кінотерапія - нова модна заміна сімейного психолога. Іноді дуже корисно буває подивитися з боку на те, з якими проблемами стикаються інші пари, і зробити висновки. Ці фільми допоможуть сімейним людям і відпочити, і налагодити відносини в шлюбі. 1. Щоденник пам'яті Сюжет: Ной - симпатичний, веселий і просто чарівний хлопець з бідної сім'ї; Еллі - красуня, дочка багатих аристократів. Перший раз вони зустрілися в парку атракціонів. Ной без пам'яті закохується в Еллі і запрошує її на побачення, але вона йому відмовляє ...

Dream World Парк розваг в Бангкоку

Парк розваг Dream World- тайський Діснейленд- місце, куди б я порадила обов'язково сходити тим, хто любить різні атракціони, і особливо тим, хто подорожує з детьмі.У нас цей розважальний парк викликав море позитивних емоцій і залишив дуже яскраві враження. Сподобався він і доньці, якій рік і два місяці, і нашої бабусі, завдяки якій ми змогли покататися і поразвлекатся по повній. Звичайно, якщо в часі ви обмежені, заскакувати "на подивитися" не варто. У парку буде потрібно провести весь день. Причому, в будні дні ...

Читати повністю... Читати повністю Лека

6 серпня 2013, 8:04

відпочили))

Який же солодкою може бути свобода! особливо починаєш це розумієш коли здавалося б нічого не радує і один день не відрізнити від іншого ...

Читати повністю... Читати повністю Наталка

4 квітня 2014 року, 1:13

Таїланд, Пхукет, Камала. Відпочинок з дитиною 2,0 років.

Для мене лютого самий премерзкій місяць в році, але тільки не коли на руках квитки в Тай! Цього разу їздили майже на 3 тижні. Головне відчуття від всієї поїздки - подорожувати з дворічною дитиною хорошо !!! По-перше, давно і впевнено ходячий людина (на відміну від минулого року), по-друге, все більш розумний. Як і раніше всеїдний. Але про все по порядку. Відповідаю на найпопулярніші питання. Якщо у вас будуть якісь ще, не соромтеся задавати:) 1. А не страшно з зими в літо? Ні ...

ВДНХ

Немає у мене ніякого характеру - все ж поїхали. Були на шоу паноптикум наукових розваг в павільйоні №9 - сміливо рекомендую всім! Супер! Перша частина - фізико-хімічні досліди: вибух водневої бомби, сухий лід, різні гази - дуже цікаво. Потім короткий документальний фільм про Ніколу Тесла. Потім шоу Мегавольт - просто чудово! Людина в костюмі винаходи Тесли пропускає через себе блискавки, що вириваються з котушок Тесли. Дуже видовищно! Квиток 500 рублів. Пільг немає, але я бачила людей з групоновскімі роздруківками за 250 ...

День 3. Роза Хутір

До третього дня невідомий вірус скосив половину нашої тусовки і в гори ми вирушили втрьох - я, моя сестра і Коля. Їхати вирішили на ластівці, але прособіралісь і запізнилися буквально на 5 хвилин. Пощастило, що таксист, який віз нас на станцію, виявився вільний і за 500 руб погодився довезти нас до ж / д вокзалу в Адлері. Називаю вартість, щоб проілюструвати ситуацію: від готелю до станції "Олімпійський парк" проїзд коштував нам 200 руб, до Адлера домовилися доїхати за 500, на місці простягаю ...

Новинки 18.05.17.

Доброго дня, мої дорогі! Сьогодні новини припізнилися). Трохи я пофілоніла))) Але тим не менше, запрошую вас подивитися і обговорити новинки!) ******************************* ************************************************** ****************************

123 способу воскресити в собі дівчинку

Я знаю, як для багатьох актуальна ця тема. І для мене в тому числі. З народженням наших дітей ми геть забуваємо, що і самі діти. В глибині душі. Починаємо ходити завжди з розумним виглядом, намагаємося зробити все правильно. Від такої серйозності життя радісніше не стає. І ми починаємо соромитися своєї спонтанності, безпосередності. Вона і так проявляється раз на півроку, а ми ще й тиснемо її. Але стан дівчинки, дочки дуже важливо для будь-якої жінки, дружини. Тому що чоловіки чекають від ...

Наші іспанські канікули!

Hola, amigos! Іспанія завжди для мене була заповітною далекою мрією, в дитинстві я навіть починала вчити сама іспанську мову, він мені шалено подобався. Але в житті склалося так, що відвідати її я змогла лише тільки зараз, з чоловіком і дитиною, про що я вам і розповім свою розповідь. Як і для всіх своїх інших поїздок, до цієї я стала готуватися заздалегідь - за півроку. Вирішили відпочити в Каталонії, недалеко від Барселони. Купила авіа квитки (брала лоукостер Iberia), забронювала готель, зробила ...

ПІВРОКУ В КРИМУ: ПОЧАТОК, МІСТО

... Взимку ми з хлопцями прилетіли до Криму, де нас чекав Саша. Прилетіли з двома валізами, Саша приїхав за місяць до нас, на машині, перевіз свої речі. За кілька місяців до цього, в самий оксамитовий сезон, чоловік з друзями три тижні їздили по всьому Криму, досліджували, вивчали, думали про переїзд і про те, чим же можна займатися тут. Колесили по всьому місцевостям, по селах і містах, розмовляли з продавцями нерухомості і землі, з чиновниками, знайомилися з потрібними, важливими людьми, просто збирали ...

Відпочинок в Залізному Порту з трьома дітьми, наш досвід

Отже, розповім про наш відпочинок на морі. Звіт написала грунтовний. Відразу ліричний відступ. Мене багато хто питає - чи є він? Відпочинок з трьома дітьми? Або це персонаж казковий? Ну як сказати. В цілому скоріше так, ніж ні. У мене діти режимні, тому особливих труднощів не було. Ще дуже важлива особисто для мене була зміна вражень, тому що я нікуди практично не виїжджала вже давненько. Чоловік ще давнє. Так що в цілому відпочили. Але ми з татом приїхали з схилом в -3 ...

Читати повністю... Читати повністю Яна Стрєлкова

26 листопада 2014 року, 18:14

Трохи про мене)

1. Мене звуть Яна. І мені не подобається моє ім'я) 2. Папа вибирав між іменами Яна і Христина. Я завжди була незадоволена вибором батьків, особливо після того, як мою двоюрідну сестру назвали Христиною)

Читати повністю...

Паризький Діснейленд !!! ПОДАРУЙТЕ ДІТЯМ КАЗКУ !!!!

Паризький Діснейленд - найпопулярніша у Франції туристична пам'ятка. Тематичний парк пропонує увазі атракціони, паради і шоу. Кожен день о 15.00 на Головній вулиці проходить гранд-парад персонажів улюблених казок і мультфільмів: Аладдін, русалочок та інших улюбленців. Вечорами - ті ж персонажі крокують в нарядах з електричних лампочок. Завершується день музичним феєрверком. Щорічно в листопаді, грудні і січні, в Діснейленді проходять Різдвяні свята: всі відомі персонажі облачатся в святкові костюми. Міккі і Міні з'являться в абсолютно новому вбранні на балу. За ними...

Читати повністю...

Паризький Діснейленд !!! ПОДАРУЙТЕ ДІТЯМ КАЗКУ !!!!

Паризький Діснейленд - найпопулярніша у Франції туристична пам'ятка. Діснейленд розташований в 32 км на схід від Парижа і займає територію рівну 1/5 площі столиці Франції. Тематичний парк пропонує увазі атракціони, паради і шоу. Кожен день о 15.00 на Головній вулиці проходить гранд-парад персонажів улюблених казок і мультфільмів: Аладдін, русалочок та інших улюбленців. Вечорами - ті ж персонажі крокують в нарядах з електричних лампочок. Завершується день музичним феєрверком. Щорічно в листопаді, грудні і січні, в Діснейленді проходять Різдвяні свята: всі відомі ...

Tokyo DisneySea!

В Діснейленді ми вже один раз були, сподобалося. І тепер вирішили з'їздити ще раз. У Токіо крім діснейленду, є ще і діснейсіі. Це єдине в світі місце диснеївських персонажів в морській тематиці. Знаходяться вони поруч, і разом з готельними комплексами об'єднуються в одну гілку монорейкового поїзда. Так як ми вирішили погуляти відразу і в Діснейленді і в діснейсіі, ми замовили готель на два дні. Чоловік узяв вихідний, щоб було менше народу. У вихідні там просто нема чого робити. Заселилися в готель ...

Читати повністю...

41 спосіб проживання негативних емоцій (автор Ольга Валяєва)

41 спосіб проживання негативних емоцій Це глава з книги "Зцілення жіночої душі" Цю статтю мене просять зробити давно. Але я все відкладаю і відкладаю, хоча здавалося б навіщо? Треба якомога швидше її писати, а я ось ходжу навкруги, немов побоююсь цієї теми. Але все ж - якщо я не говорю про це, не пропоную вам варіанти, то хіба це допомога? Давайте розповім відомі мені способи проживання негативних емоцій. Відразу зроблю кілька акцентів. По-перше, проживаються емоції тільки через ...

Читати повністю... Читати повністю Єлизавета

16 квітня 2013, 19:08

Велика перерва

це один з моїх самих пресамого улюблених фільмів. Дуже подобається як в ньому показаний Учитель. Тема що всі ми товариші-нехай вже і не так це називається але в душі озивається:) Зміни відбуваються з кожним персонажем. І його нескінченна щирість і доброта. І прагнення-все ж приємно коли говорять що вчиться треба і ніколи не пізно. Дивлюся його часто з донькою. Велике, воно ж починається з дрібниць. Самолюбство Нестора Петровича Северова, молодого історика, який пишається своїми, як він думає, великими знаннями, уражене тим ...

Читати повністю...

Маленькі нотатки про європейських дорогах

Іноді я читаю відгуки початківців автомандрівників. Вони сповнені трагізму. Прочитавши такі відгуки, інші початківці мандрівники можуть подумати, що автоподорожі - це складно і незручно. Інтернет повний інформації. Тисячі людей з року в рік подорожують на автомобілях (і ще левова частка користується будинками на колесах). Напишу для тих, хто поїде з Центральної частини Росії через Білорусь до Європи. В сучасні телефони встановлюється програма IGO і в неї закачуються карти. Які закачувати - найновіші або річної давності - дивіться самі. Бувало ...

Читати повністю... Читати повністю Юлія

13 жовтня 2014 року, 12:03

123 СПОСОБУ воскрес В СЕБЕ ДЕВОЧКУ

Читати повністю...

Кабардинка і Геленджик (червень 2014 року)

Напишу, а то час проходить і якось потроху стирається з пам'яті. Отже, поки не забула. Їздили на море з 7 по 15 червня. На червневі свята співробітники чоловіка вирішили організувати поїздку в Геленджик. А ми, вирішили наш відпочинок подовжити - я взяла відпустку на роботі на 3 передсвяткових дня. Спочатку збиралися поїхати в Геленджик на всі дні, оселиться в тому ж готелі ... ну або де-небудь поруч. Потім стала читати різні відгуки, і вирішила, що в Кабардінку треба з'їздити, тим більше ...

Читати повністю... Читати повністю Марина

9 жовтня 2014 року, 11:37

100 фактів про мене чи моє життя в мініатюрі)

1. Мене звуть Марина, мені 28 років і живу я в місті Ярославль (можна це вважати трьома пунктами? * Ладно ладно Не буду шахраювати) * [URL = http: //www.radikal.ru] [IMG] http: // s020.radikal.ru/i707/1410/ba/9de1da75fc02.jpg[/IMG][/URL] 2. Я заміжня. У мене прекрасний чоловік і диво дочка Анюта. [URL = http: //www.radikal.ru] [IMG] http://s015.radikal.ru/i332/1410/20/aebf59738fe8.jpg [/ IMG] [/ URL] [URL = http: // www.radikal.ru] [IMG] http://s019.radikal.ru/i613/1410/21/b6ec291d3919.jpg [/ IMG] [/ URL] 3. Живемо ми в центрі міста в однокімнатній квартирі, найближчим часом збираємося переїжджати в Харом побільше) 4. у нас є пес Блекі, стаффордширський тер'єр 2,5 року) він дуже розумний, лагідний, грайливий пес, іноді мені здається, що ми завели кішку, бо він ...

Чому?
1. А не страшно з зими в літо?
Мене багато хто питає - чи є він?
Відпочинок з трьома дітьми?
Або це персонаж казковий?
Але я все відкладаю і відкладаю, хоча здавалося б навіщо?
Можна це вважати трьома пунктами?