Діснейленд в Парижі: чи варто їхати з малюком?

1. Дорога і квитки в Діснейленд
  2. Головна вулиця і замок
  3. Атракціони для самих маленьких
  4. Діснейленд для хлопчиків
  5. Як уникнути черг і побачити якомога більше

зміст:

Хочу поділитися з вами враженнями про мрію всіх діток і дорослих на планеті - Діснейленді, приголомшливому парку, де оживають казки, на кожному кроці чекають дива, пурхають феї і прогулюються улюблені мультяшні персонажі, і здається, в цьому особливому фантазійному світі немає нічого неможливого! Діснейленд побудований з такою любов'ю, увагою до деталей, щирою вірою в диво, що не можна не захопитися майстерністю його творців. Тут навіть найзапекліший скептик неодмінно знову стане на день дитиною, а вже для такої вразливої ​​і захоплюється натури, як я, це і зовсім дивовижна казкова країна!

Емоції в той день зашкалювали, радість фонтанировала всередині, перед кожним атракціоном я хвилювалася, як колись в дитинстві, сідаючи на найпершу в житті карусель! І це при тому, що і з погодою нам не дуже пощастило (напередодні 3 дні світило яскраве сонце, а в цей день небо затягнуло хмарами і було досить прохолодно), і поїхали ми, не подумавши, у вихідний день (відповідно, народу було набагато більше, ніж в будні), і наступили, напевно, на все граблі, на які тільки можна. Та й покаталися всього нічого: більшість розваг були недоступні з малюком, до того ж одного дня в Діснейленді вистачає лише на те, щоб озирнутися, але ніяк не побачити весь парк і все його таємниці і скарби.

Але, відправляючись туди, ми на більше і не розраховували: хотілося просто поглянути на дитячу мрію хоч одним оком, так би мовити, з'їздити на розвідку. А вже через кілька років, коли наш Тім підросте, ми хочемо повернутися туди на кілька днів, щоб спробувати все!

Незважаючи на те, що 2-річна дитина не здатний оцінити Діснейленд по достоїнству, на питання «Чи варто їхати туди з малюком?» Можу відповісти однозначно: чи варто! Бачили б ви очі, що горять Тимохи, коли сам Міккі Маус подавав йому руку! Коли обожнюваний їм паровозик віз його через чарівний світиться ліс в гості до справжніх гномикам! Коли навколо - безліч різнокольорових каруселей, барвистих гойдалок, замків, строкатих будиночків, що зійшли зі сторінок казок, за якими можна побігати, поісследовать, помацати ...

Дорога і квитки в Діснейленд

Але про все по порядку. Дістатися до Діснейленду з Парижа легко: наприклад, на метро RER по лінії А (червона гілка на схемі) до станції Marne-la-Valle / Chessy (Марн-ля-Вале / Шессі). Це кінцева зупинка, лінія прокладена спеціально до будівництва парку. Помилитися неможливо. Отже, приблизно півгодини в дорозі під стукіт коліс - і ми з нетерпінням і хвилюванням стоїмо перед воротами. У ста кроках від станції знаходяться обидва парку: Parc Disneyland і Parc Walt Disney Studios. Перший - той самий, з дитячих мрій, з Рожевим замком, Міккі Маусом і іншими чудесами, другий - новий, який вважається «дорослим», з більш небезпечними атракціонами. Квиток в обидва парку за один день коштує дорожче, і ми вирішили його не брати, розуміючи, що одного дня нам і на один парк не вистачить.

Відчуття, коли стоїш перед воротами в казку, звичайно, не передати! Здається, що натовп рухається тааак меедлееннооо, але в той же час це дуже солодкі хвилини очікування - перед зустріччю з мрією, перед поверненням в дитинство ... Хочеться знову і знову цілувати коханого і дякувати за те, що ми тут, що ще одне таємне бажання він здійснив! Ось це подарунок так подарунок до березневих свят: і до жіночого дня, і до 5-ї річниці наших відносин!

Але перед тим, як ворота відкриються, і я поведу вас у віртуальну подорож по країні мрій, хочу попередити про «граблі», на які можна наступити, вирушаючи в Діснейленд. Ми припустилися кількох помилок, через що втратили чимало часу.

Вперше я не стала готуватися до поїздки заздалегідь, не прочитала поради тих, хто там вже побував, - хотілося, щоб парк став для мене абсолютною несподіванкою, сюрпризом, про який невідомо практично нічого. Так, ефект «країни відкриттів» вийшов, але краще б ми вирушили туди підготовленими.

Перш за все, квитки. Їх ми замовили заздалегідь на офіційному сайті, розуміючи, що в самому парку великі черги до кас. Крім того, як виявилося, бронюючи квитки на сайті, можна трохи заощадити: там часто надаються різні знижки. Ми придбали свої квитки за 124 євро на двох (дітки до 3 років - безкоштовно, потім за них треба заплатити 56 євро). Купити-то ми купили, але не роздрукували. Олег вирішив, що код можна вважати і з планшета, і квитки в електронному вигляді підійдуть. Але за таке легкодумство нам довелося поплатитися додатковим часом в черзі: квитки приймають тільки в роздрукованому вигляді, і нас відправили в так звану «relations» -Каса, де приймають таких, як ми.

Поки Олег чекав черги, ми з Тимохою коротали час, як могли: гуляли біля головного входу, біля готелю Діснейленд, в якому відразу захотілося пожити, фотографувалися, купували сувеніри (що виявилося помилкою: на території самого парку їх вибір набагато більше!).

Головна вулиця і замок

Ну, нарешті, квитки роздруковані, і ми можемо увійти! Серце починає битися прискорено - мрія вже зовсім поруч! Ось воно - коротке і яскраве відчуття щастя, нам вдалося його зловити! При вході нам видали карту, на якій позначено всі кафе, готелі і атракціони із зазначенням розваг за категоріями і обмежень, наприклад: «зріст не нижче 1 м 20 см», «екстремальні» або «для сімейного» проведення часу. Всі атракціони позначені на карті різними кольорами. Всього в Діснейленді їх більше 50.

Минувши турнікети біля входу, ми опиняємося на Головній вулиці. Акуратні різнокольорові будиночки, ажурні веранди, білосніжні дашки, квіткові горщики в вікнах, вітражі та розписні колони, барвисті плакати - атмосфера провінційного американського містечка початку минулого століття передана бездоганно. Туди-сюди снують численні туристи, в будиночках розташовані кафе і сувенірні магазини і, зайшовши в один з них, ризикуєш застрягти там надовго. Так що краще відкласти їх відвідування на вечір, коли атракціони вже будуть закриті.

На початку шляху розташоване знамените Cafe Mickey, де можна поїсти в компанії героїв улюблених мультиків: Міккі, Плуто, Гуфі, Піноккіо. Судячи з меню, годують там смачно і, на відміну від інших закладів Діснейленду, де всюди фастфуд, там є навіть супчики. Але був ранок, ми ще не були голодні, тому, просто привітавшись з Міккі, вирушили далі.

До речі, є тут ще одне цікаве заклад - Buffalo Bill's Wild West Show: тематичне вечерю-шоу. Коштує воно близько 120 євро на двох дорослих, але кажуть, що приголомшливе шоу в кращих традиціях дикого заходу за участю тварин того варто.

В кінці Головної вулиці височіє той самий рожевий Замок Сплячої Красуні, побачити який мріють усі без винятку дівчата і хлопці, а також їх батьки. До речі, ви в курсі, що його прообразом став замок Нойшванштайн у Баварії? Під замком розташована печера Дракона: він розміром більше 25 метрів, рухається і видає звуки! Ми прогулялися по кімнатах замку, помилувалися дивовижними вітражами і сувенірами в місцевих магазинчиках. А потім, вийшовши через замкову браму, опинилися в другій тематичній частині Діснейленду - Fantasyland (Країна фантазій).

Атракціони для самих маленьких

Це країна для наймолодших відвідувачів парку, але переконана, вона не залишить байдужим і нікого з дорослих. На жаль, як тільки ми туди прийшли, Тимошка заснув і не зміг разом з нами порадіти і подивуватися тутешнім чудесам. Найперший атракціон, який ми з Олегом випробували - «Піноккіо», - призначений для малюків, але ж і приїхали ми сюди, щоб повернутися в дитинство! Це справжнє диво: паровозик везе нас прямо в казку, декорації змінюють один одного, ми опиняємося то в комірчині у Папи Карло, то в театрі Карабаса Барабаса, то в чудовому лісі, персонажі оживають, рухаються, розмовляють, смішать, лякають, розповідають свої таємничі історії ...

Пізніше, коли Тім прокинувся, ми прокотилися на такому ж паровозику ще і в гості до Білосніжки і гномикам: хоча він трохи злякався Злу Королеву, але це міні-подорож наш малюк згадує досі і просить ще раз звозити його в чарівний ліс, - напевно, це і є дитяче щастя!

Навколо - краса! «Пітер Пен» (де на підвішених човнах проноситься по казковому світу), «Джек і Бобовий стебло», карусель «Слоненя Дамбо», знамениті «кружало чашки» - очі розбігаються, хочеться покататися скрізь ...

Також в Fantasyland знаходяться два дуже цікавих павільйону. Один з них - подарунок для будь-якої дівчинки: тут можна потрапити на прийом до однієї з диснеївських красунь-принцес! А в другому - поспілкуватися і сфотографуватися на пам'ять з самим Міккі Маусом. Але спочатку Тимошка спав, а коли прокинувся, чергу туди стала вже занадто великий. Так що обов'язково побуваємо там наступного разу!

Ще один дивовижний атракціон в цій частині Діснейленду - «It's a small world» ( «Який тісний світ»): під чудові мелодії човен несе нас між інсталяцій, що описують світові краси, традиції та визначні пам'ятки. Ці співаючі ляльки - технічний шедевр! Ми немов опиняємося в іншій реальності, і вже складно зрозуміти, хто ж насправді реальна: ми - або вони?

Якщо зголодніли, закладів тут безліч. Правда, особливого розмаїття в меню не чекайте: в основному, всюди пропонують фастфуд за завищеною ціною. Але є і хороші дорогі ресторани: кращим в цій частині парку і в усьому Діснейленді вважається Auberge de Cendrillion ( «Особняк Попелюшки»), де пропонують вишукані страви французької кухні.

Діснейленд для хлопчиків

Третя тематична зона Діснейленду - Adventureland (Країна пригод). Ну що сказати? Хоч я і дівчинка, але будь років на 20 молодше, мене б звідси батьки не витягли! Піратський корабель, печера у вигляді черепа з водоспадом, таємничими ходами, скринею зі скарбами, картами і скелетами, мотузковий міст серед диких джунглів Індіани Джонса, будинок-притулок Робінзона Крузо на високому дереві - все це втілена романтика пригод і далеких мандрівок!

Ще в цій зоні розташований східне місто і базар з «1001 ночі» і «африканські» магазини та ресторани. Цікаве заклад - «Акуна Матата»: якщо ви з дітьми є прихильниками мультфільму «Король Лев», обов'язково загляньте сюди! Ну, а ми пообідали в Colonel Hathi's Pizza Outpost. Меню - стандартні для Діснейленду піца, салати або фастфуд, але зате приємно поїсти в такій ось колоніальної атмосфері, серед тропічних джунглів, під шум водоспаду.

Наступна частина парку - Discoveryland (Країна відкриттів) - найбільше сподобалася нашому татові. Я, навпаки, зовсім не екстремалка, тому не ризикнула покататися тут на жодному атракціоні. Можливо, удвох з чоловіком і зважилася б, але оскільки з нами був Тимошка, на «гірках для дорослих» ми могли кататися лише по одному.

Країна відкриттів нагадує космічний місто з романів Герберта Уельсу і Жюля Верна. Найпопулярніший атракціон, про який чули, ймовірно, і ті, хто ніколи не був у Діснейленді, - це «Космічна Гора, Місія 2»: американські гірки, де вами вистрілюють в зоряний простір. Тунелі, напівтемрява, що проносяться повз комети і галактики, шалена швидкість ... Мій чоловік був у повному захваті!

Мій чоловік був у повному захваті

До змісту

Як уникнути черг і побачити якомога більше

Правда, тут ми наступили на чергові граблі. У цій зоні - найбільші черги, і на цей атракціон Олегу довелося стояти більше години! А коли щасливий Олежка, розплившись в усмішці, вийшов з «Місії 2» і відправився на наступний атракціон, ми випадково побачили автомат з так званими фастпассамі. Виявляється, зовсім не обов'язково вистоювати ці величезні черги! Можна скористатися пластиковою карткою, виданою на вході, і через автомат отримати квитанцію, на якій вказано час відвідування атракціону. Звичайно, до цього часу ви прийдете не одні, але в порівнянні із загальною чергою пройдете дуже швидко (хвилин через 5). Тому головна порада при відвідуванні Діснейленду: відразу розберіться з системою фастпассов!

«Місію-2» Олег відвідав і вдруге, а також пограв в «Laser Blast» (щось на зразок тиру, тільки стрілянина лазерними променями) і зазнав політ до зірок на атракціоні «Star Tours». Загалом, був задоволений, як хлопчисько! А ще з цієї зони відправляється потяг, який катає по всьому парку - дуже зручно і цікаво!

Остання частина Діснейленду - Frontierland (Прикордонна країна). Тут все просякнуто духом Дикого Заходу: дерев'яні ранчо, хатини золотошукачів, вусаті шерифи, занедбані вагонетки, старовинний кораблик на воді, тир, невеликий зоопарк ... Відчуття, що береш участь в зйомках вестерну, дуже кіношна атмосфера! І, звичайно ж, знамениті атракціони: американські гірки «Гора великого Грома» і «Особняк привидів». Ах, як нам хотілося туди! Колись бачила цей містичний будинок по ТБ: туди запускають людей, закривають всі двері, і підлогу починає опускатися, як ліфт. А навколо - оживають картини, павутина, привиди, скелети, фантоми, блискучі грім і блискавки ... Ух, як цікаво-то! Але Тимоха занадто малий, а йти туди поодинці - зовсім не те. Так що і ці враження ще чекатимуть нас при наступному відвідуванні Діснейленду.

І ще одна порада тим, хто збирається в парк: обов'язково уважно вивчіть програму, видану вам при вході. Там зазначено час всіх уявлень і шоу. Я була настільки захоплена всім навколо і поглинена чарами цієї дивовижної країни, що геть забула про майбутній вечірньому параді мультяшних героїв на Центральній площі. І пропустила його. Олегу повезло: він якраз поспішав на один з атракціонів на час, вказаний у квитанції, - і побачив парад. А ми з Тимофієм чекали тата в кафе - і все проґавили ...

Не потрапили ми і на вечірній грандіозне лазерне шоу: воно починається після 22.00, і, якби залишився ми до кінця, потім було б складно добиратися додому, адже дорога займає більше години. Але, з іншого боку, - це зайвий привід повернутися! Оселитися на 2-3 дня в одному з готелів парку, і не поспішаючи, разом з підросли Тимохою (а, можливо, вже й не з ним одним) сповна насолодитися поверненням в дитинство!

Коментувати можут "Діснейленд в Парижі: чи варто їхати з малюком?"

До речі, ви в курсі, що його прообразом став замок Нойшванштайн у Баварії?
Ну що сказати?
Коментувати можут "Діснейленд в Парижі: чи варто їхати з малюком?