Тижневий маршрут по Андалусії з дітьми

В цьому році в Італії квітень і травень були особливо зручні для подорожей: Великдень, 25 квітня і 1 травня. Ми вирішили скористатися другим і провести тиждень на півдні Іспанії. Це наш маршрут по Андалусії з дітьми, розрахований на один тиждень. Сподіваємося, що ви зможете спробувати його разом з нами!

Пересування: ми взяли вечірній прямий рейс з Мілана до Севільї і орендували машину, яку раніше забронювали в аеропорту в Італії. Після приїзду попрямували в прекрасний старе місто, швидко поїли тапас на вечерю і пішли спати.

День 1 - Севілья: ми погуляли по старому місту і дійшли до зони Кафедрального собору Севільї, насолодившись атмосферою міста. Потім пообідали і вирушили в собор, щоб відвідати найбільшу церкву в Європі. Тут же можна побачити гробницю Христофора Колумба. Потім ми подолали 35 пандусів Вежі Хиральда і дісталися до вершини, звідки відкривається чудовий вид на місто. Трохи пізніше в цей же день ми взяли машину і переїхали в Кордову (близько 1,5 годин.).

День 2 - Кордоба: ми рано поснідали і вирушили до «Меските» - дивовижної мечеті-собору в Кордові. Це місце, де зіткнулися три абсолютно різні релігії і гармонійно існують в одному місці. Після обіду ми відвідали чарівний Алькасар християнських королів, а потім поїхали в Гранаду (близько 2 годин).

День 3 - Гранада: всього одне слово: Альгамбра. Ми провели весь день в цьому незвичайному місці. Чудові архітектурні деталі і сади, серед яких сади Хенераліфе, просто неймовірні. Не дивно, що цей палац і фортеця були названі «перлиною в смарагдах» (тут ми зробили фотографії, які ви бачите нижче). Пізніше в той вечір ми милувалися заходом на площі Святого Миколая, а після вечері пішли на шоу фламенко. Дівчаткам дуже сподобалося, і я була так вражена, що довго не могла заснути.

Увага: ми рекомендуємо купити вхідний квиток в Альгамбру онлайн, як тільки ви вирішили поїхати. За два місяці до поїздки майже всі квитки були розпродані, і нам довелося планувати всю поїздку згідно вільним днях.

День 4 - Ронда: ми покинули Гранаду пізнім ранком і поїхали в напрямку Ронди. Ронда - чарівний білий містечко з прекрасним видом з моста, який зв'язує дві сторони. Ми пообідали там і почали наш тур з «пуеблос бланкос». Там зупинилися в одному з будинків на ніч і потім перейшли до наступного пункту призначення: Кадіс.

День 5 - Кадіс: повинні визнати, що Кадіс - місце, яке сподобалося нам найменше. Незважаючи на чудовий собор і гарне місто, після всього, що ми бачили, він несильно вразив нас, і нам не терпілося швидше відправитися в Севілью.

День 6 і 7 - Севілья: ми приїхали в Севілью вранці шостого дня і після реєстрації попрямували в сторону прекрасної Площі Іспанії та оточуючих її садів. Закінчили день, прогулявшись по місту і відвідавши решту. Останній день в Севільї був присвячений чудовому Королівському Алькасар - найстародавнішому з діючих палаців в Європі, який не можна не відвідати. До 16.00 ми покинули центр міста і вирушили в аеропорт, щоб сісти на літак, який повернув нас назад додому.

Ми дуже вражені цією поїздкою і, безумовно, радимо її вам! До скорого!